Saako synnäriltä vielä Libero-kassin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Elämää tärkeempi tieto :xmas:

Ja jos saa, niin mitä siellä on sisällä?

Ja mitä kaikkia "kerää kivaa kamaa vaippapakkauksia/vauvanmössöjä ostamalla"- juttuja nykyään on? :D

Sai ainakin täällä, siinä oli hirvilelu, paketti siteitä, vaippoja, pari rintaliivinsuojaa, jotain pesuainetta, olikohan talkkia pieni purkki? En muista tarkallee, aika samanmoinen oli kun aikasemminkin paitsi et toi lelu oli eri.

saahan sieltä: siellä oli pari pintä purkkia jotain rasvoja, sit paketti siteitä, joku tena-näyte, paketti vaippoja, sit niitä liberon kosteuspyyheitä, ja joku pienempi kosteuspyyhe-paketti, oli siellä joku pahvinen kirjan tapainenkin juttu, mut ei mun mielestä mitään lelua(ellei esikoinen ole käynyt kähveltämässä sitä)

Kyllä saa :D! Tosin viime kuussa tyksissä niitä sai erikseen pyytää, eivät huomanneet muuten antaa (salossa sai kuulemma pampers-kassinkin :D).

Siinä oli 1- ja 2-koon vaippoja, puhdistuspyyhkeitä ja käsien puhd.pyyhkeitä (normaalikokoiset pakkaukset), pikkuinen lelu, sidepaketti äidille ja sitten esitteitä. Aika paljon siinä mun mielestä oli. Liberokerhossa voi kerätä pisteitä ja hankkia iiiihan suuuunnattoman hienoja juttuja ;). Pampers-kerhokin näkyi olevan mutta tämäkin vauva saa pamperseista näppyjä, joten ei siitä meille sen enempää.

Jee :)

Haluan kaikkea kivaa ilmaiseksi, koska pukkaan maailmaan vauvan :D

Lindexiltä tyrkkäsivät jo aikoja sitten mukaan jonkun Libero-pahvilootan. Muuta en oo vielä saanut. Tai sainhan mä Vau-kirjan tutustumispaketin, ja erosin kerhosta heti sen saatuani :cool:

• Tykkää
Reactions: Maira
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;26108047:
Miten sä olet saanu tuon pahvilootan lindexiltä? Pitikö siinä liittyä johonkin?
Mä kävin vauvanvaateostoksilla ison mahani kanssa, ja myyjä kysyi että haluanko sellaisen lootan. En liittynyt mihinkään :)

ennen lindex jako noi puolivuotispaketit mut käsittääkseni se yhteistyö on loppunut ja ne hoitaa noi housuvaippa näytteet jotenkin muuten. Ehkä siä lindexillä oli ylijäämää. Ainakin tampereella TAYSsissä oli liberokasseista ylijäämää 2010 kun niitä sai ottaa kaks. Toivottavasti lelu on tosiaan vaihtunut kun meen kesäkuussa ulkoistamaan tän toisen niin ei oo sit kolmee pörriäislelua tässä taloudessa.

Mä haluaisin ampparin! Onko se sellainen kelta-mustaraidallinen (kuten ampparit yleensä, daa... :D) jossa on punaiset rapisevat siivet?

Tyttö sai sellaisen joskus -03 ja ehdottomasti sellainen pitää vauvallekin saada! Poika sai -06 sammakon (vaunulelu).

meidän amppareilla on mustavalkonen kroppa, vihreä pää ja keltaset rapisevat siivet joissa on jotain oranssejä kuvioita ja sit piikin kohdalla on kolme "narun"pätkää

Mä en muista yhtää minkä värinen se on..Mut muistaakseni näyttää melkolailla ampparilta ja siivet rapisee..On niin tuskasen paha olo etten jaksa lähtiä nyt kaukalosta kattoo.. :p

Jorvissa sai 2010 ja 2011 Libero- kassit ja neuvolassa jaettiin Pampers- pahvilaatikot. Tosin 2011 sai sairaalastakin sen Pampers- laatikon niin niitä tuli sitten kaksi.

2010 Jorvista sai myös Marttojen neulomat vauvojen villasukat ja 2011 neuvolan kautta sai Marttojen kutomat villatöppöset. Meidän 4kk vauva oli jo syntyessään niin iso ettei ne pikku töppöset mahtuneet kuin pari kertaa jalkaan mutta ihana idea heiltä.

Libero ja Pampers kerää vaippapisteitä. Ihan sama tuleeko näppylöitä, meidän vauvat kerää pissaamalla mammalle uuden sauvasekottimen!

pamperseilla ja muilla procter&gamblen viivakoodeilla ja ostokuiteilla saa kaikenlaista tavaraa (ei ole mikään vauvajuttu), juuri tuli sittarin sähköpostia tuosta keräilystä, tämän päivän kuitit on ensimmäiset mitkä kelpaa, kestää syksyyn. Jalkapallosta Braunin sähköhammasharjaan oli palkintoja.

URL=http://aijaa.com/0064410038019]
10038019.t.jpg
[/URL]Tämmösen pörriäisen sai ainakin puoli vuotta sitten Liberolaukusta.

2011 liberolaukussa meillä oli paketti kosteuspyyhkeitä, näytepakkaus 1- ja 2-koon vaippoja, kylpyöljypurkki, vauvan myssy, kertakäyttösiä hoitoalustoja, ja se ampparilelu. Ja laukku oli se ihana vihreä minkä oon ominut omaan käyttööni kun ei vauvan tavarat enää sinne sovi :D

Joo sai. Sitten sain neuvolasta toisenkin vielä ja lykkäösivät neuvolasta vielä 2 Jotain AINU-tuttipullopakkauksia, joissa oli vaikka mitä ( täti sanoi, että he eivät kai periaatteessa näitä saisi jaella, mutta koska oli niitä sinne tullut niin antoi useamman minulle ) tosin meillä ei vauva pulloilla mitään tehnyt/ tee, mutta oli ne kiva saada kun siellä oli kaikkea muutakin mielenkiintoista tavaraa :) ja pullot meni ystävien vauvoille :)

Yhteistyössä