Listataas leluja, joita voi ostaa ärsyttävien vanhempien lapsille? ;D

Fisher Pricen kamera (tooodella iloinen ja tooooodella ärsyttävä naisääni laulaa kaikkea hassun hauskaa ja opettavaista. Tämä vempain tarvitsee patterit mutta osaa myös lauleskella ilmankin, yleensä yöllä)


BELLINO-pingviini
tämä suloinen pingviini on suoraan helvetin esikartanosta, musiikkia on non-stoppina ja yli- kimeenä ja äänensäätöinä on kova ja jumalattoman kova. Off- nappulaa en ole yli vuoden käytön jälkeen löytänyt vieläkään.

Sitten jokaisen siisteysintoilija vanhemman unelma; citymarketeista saatava lähemmäs 100 osaa sisältävä, muovisista ruokatarvikkeista ja aterimista koostuva pirteän pinkki kassi, hinta vain 15e!!! Kun olet pari kertaa kaivanut muoviset nakit taperosi kurkusta ja astunut oksennusta muistuttavan herne-maissi-paprika -kasan päälle tiedät saaneesi rahoillesi vastinetta.
 
Rähinä-Reetta
Lelu-sähkökitara joka soittaa meloidioita
Ranga-Tanga -apina (en tiedä saako niitä edes enää, mutta on lelu mikä elää omaa elämäänsä ja herää itsekseen lörpöttelemään keskellä yötä)
 
Juu, huumoria (puoliksi :D) =)

Ostin ystävän lapselle synttärilahjaksi mm. sellaisen kivan soitinsetin. Tyttö oli sit yks aamu herättäny äitinsä aikaisin soittamalla täysillä jotain soitinta. :D Uhkasin ko. äidille, että joululahjaksi tulee sitten lapsille rumpusetti. :D Mitäs muita "ihania" leluja on? Ainakin joitain todella kovaäänisiä, inhottavia vilkkuvia autoja olen nähnyt.

Ps. tää ystävä siis EI oo mitenkään ärsyttävä tyyppi. ;) Ja se soitinsetti oli muuten ihan hieno.
Joo kiitos vaan. :whistle: Soitinsetti oli todellakin hieno. Se käyttöaika vaan hiukan tökki. Se oli kello puoli seitsemän viikonloppuaamuna. Erittäin kiireisen, väsyttävän viikon sunnuntain aamuna. Kun heräsin tamburiinin iloiseen soitantaan.

:xmas:
 
Meillä on sellainen lehmä, joka laulaa melkein epävireisesti että "laskeminen hauskaa on, juttu verraton... mä lasken jotain päivittäin, myöskin leikkiessäin.. yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi seitsemän, kahdeksan, yhdeksän, kymmenen AMMUUUU!"

Voi ziisus :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
"eee"
Sellainen leikki-imuri, josta kuuluu oikean imurin ääni, eikä ääntä saa lopetettua kesken, vaan aina kun nappia erehtyy painamaan, niin imuri ulvoo minuutin verran ennen hiljentymistä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;26107512:
Sellainen kirja jossa joka sivulla on palapeli... kun sä kerran irroitat sen palapelin niin putoavat sen jälkeen joka kerta paikoiltaan kun liikutat sivua...maailman paskin keksintö ja niiiiiiin raivostuttava
Ja kannattaa vielä tarkistaa, että ne joka sivun palapelit ovat vielä samanlaisia takapuoleltaan, ettei se vähänkään helpota niiden kaikkien palojen lajittelua :LOL:
 
KS
Meillä on sellainen lehmä, joka laulaa melkein epävireisesti että "laskeminen hauskaa on, juttu verraton... mä lasken jotain päivittäin, myöskin leikkiessäin.. yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi seitsemän, kahdeksan, yhdeksän, kymmenen AMMUUUU!"

Voi ziisus :kieh:
Meillä on toi ja se on kauhea! Vieläkään siitä ei ole patterit loppuneet ja varmaan pari vuotta olen joutunut kuuntelemaan sitä kamalaa laulamista... "Näen paljon värejä, punainen, vihreä ja sininen, musta, valkoinen, oon valmis kanssasi leikkimään..." Arggh!
 
"vieras"
Nokkahuilu, huuliharppu, leikkiharmonikka, semmoset lautassoittimet (metalliset), marakassit, tanssiva ja laulava koira (kamalaa laulantaa ja kamala robottimainen vingunta) Hakka...
 
me ollaan kurjija ;) meille saa ostaa äänileluja, usein on jopa pyydettykin niitä :p meidän lapset on ilmeisen kovakouraisia lelujaan kohtaan, mutta 4&5v isosisaruksilta ei ole jäänyt niitä vauvalle niin ehjänä että ääni tulisi enää.
 

Yhteistyössä