Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Venakko Milanna
Niin tuntuu tapahtuvan :( pari kuukautta sitten itse sain tietää että miulla diabetes verenpainetauti, kilpirauhasessa häikkää, onneksi aivolisäkkeen kasvainta ei kai olekkaan.
Ja nyt sitten samaan aikaan tädin sairaus ja isän vointi. :'(

Kiitos haleista !
no, voi ei:( ei tää oo kiva. Mutta onko pahaa diabetes? Vai ei? Mulla kans kilpirauhasessa ollut joku häikkä joskus, eli vajatoiminta, mutta jostain syystä ei enää, vaikka oli 3-4vuotta ja meni pois itsestä, en tiedä miten se mahdollista. Mutta en mä myöskään siitä ikinä otanut ees vakavasti. Onneks diabetes ja verenpainetauti on hyvin hoidettavissa ja ei mitään sen vakavampi ole:). Varma jokaisella meillä on jotain sairauksia nyt tai myöhemmin, elämää ei ole helppoa:/ välillä voi olla, mutta ilman vastoinkäymisiä on mahdotonta elää tätä elämää:hug:

no, voi ei:( ei tää oo kiva. Mutta onko pahaa diabetes? Vai ei? Mulla kans kilpirauhasessa ollut joku häikkä joskus, eli vajatoiminta, mutta jostain syystä ei enää, vaikka oli 3-4vuotta ja meni pois itsestä, en tiedä miten se mahdollista. Mutta en mä myöskään siitä ikinä otanut ees vakavasti. Onneks diabetes ja verenpainetauti on hyvin hoidettavissa ja ei mitään sen vakavampi ole:). Varma jokaisella meillä on jotain sairauksia nyt tai myöhemmin, elämää ei ole helppoa:/ välillä voi olla, mutta ilman vastoinkäymisiä on mahdotonta elää tätä elämää:hug:
No miulla on tablettihoito diabetekseen, verenpaineeseen ja kilpirauhaseen, onneksi
ei ole niin vakava diabetes, että pitäisi insuliiniä pistää.
Onhan se tietysti inhottava joutua syömään n 6-7 tablettia yhteensä päivittäin nuihin sairauksiin :|
Mutta eiköhän tää miun kunto ala pikku hiljaa parantumaan, kuhan saan kaikki arvot
kohilleen. :)
Enemmän mie oon tietysti tädistä ja isästä huolissani :'(

Juu, tätähän se elämä on, jokaisella on omat vaikeudensa. :)

Venakko Milanna
No miulla on tablettihoito diabetekseen, verenpaineeseen ja kilpirauhaseen, onneksi
ei ole niin vakava diabetes, että pitäisi insuliiniä pistää.
Onhan se tietysti inhottava joutua syömään n 6-7 tablettia yhteensä päivittäin nuihin sairauksiin :|
Mutta eiköhän tää miun kunto ala pikku hiljaa parantumaan, kuhan saan kaikki arvot
kohilleen. :)
Enemmän mie oon tietysti tädistä ja isästä huolissani :'(

Juu, tätähän se elämä on, jokaisella on omat vaikeudensa. :)

No onneks, ei pahaa diabetes oo ja muuta:). Tiedän ja ymmärrän että varmasti v**ta ota ne lääkkeet, ei edes tämän takia että se on vaikea vaan siks kun sä tiedät miks sä niitä syöt. Mutta onneks se on pieni murhe eikä niin vakava:) :hug:

Ymmärrän huoli tädistä ja isästä, onneks vaan ne ovat varmasti hyvässä hoidossa ja on enemmän mahdollisuuksia parantu:hug: kaikkea hyvää teille:)!

No onneks, ei pahaa diabetes oo ja muuta:). Tiedän ja ymmärrän että varmasti v**ta ota ne lääkkeet, ei edes tämän takia että se on vaikea vaan siks kun sä tiedät miks sä niitä syöt. Mutta onneks se on pieni murhe eikä niin vakava:) :hug:

Ymmärrän huoli tädistä ja isästä, onneks vaan ne ovat varmasti hyvässä hoidossa ja on enemmän mahdollisuuksia parantu:hug: kaikkea hyvää teille:)!

Niin, kyllä välillä tökkii syödä noida lääkkeitä ja mitata arvoja, mutta tiedän juu, että miun itseni parhaaksi viellä joudun niitä syömään.
Kyllä tää tästä paremmaksi tulee. :)

Eiköhän täti ja isäkin tule viellä kuntoon.
Isästä kuulin uutisia, keuhkoissa on tulehdus ja joutuu antibiootikuurille ja jäämään
yöksi sairaalaan, aamulla viellä jatkavat tutkimuksia, ettei ole keuhkotulppaa, ennen kuin pääsee kotiin.

Viimeksi muokattu:
Ja huono päivä jatkuu tänään. :(
On ollu rankka päivä töissä, välillä oon tehny töitä ja välillä itkeny.
Isä on viety kyssiin ambulansilla iltapäivällä, kerroskuvassa löytyi jotakin keuhkoissa ja muualla
kehossa. Keuhkoissa on nestettä ja niin kai myös sydänpussissa ja imusolmukkeet on
suurentuneet. :'(

Tässä nyt on jotain vakavampaa kuin tulehdus keuhkoissa.
Pelottaa että syöpä olisi levinnyt muuallekin kuin eturauhasessa. :(

Voi ei :( Voimia..
Kiitos, voimia tässä tarvitaan ja paljon. :(
Mie tässä oon itkenny paljon, en voi mitään sille kun kyyneleet valuu silmistä, vaikka
yrittääkin ajatella ettei olisi niin vakavaa isälläni. :'(

Keuhko tai veritulpaakin on epäilty, tiiä nyt sitten mitä tuo on.
Ei auta kun odottaa lopullista diagnoosia ja mitä sitten tulee olemaan hoito ja selviytyminen. :|
Eilen toivottiin että olis vaan tulehdus, mutta vakavampaa se on.

"mä"
Ja huono päivä jatkuu tänään. :(
On ollu rankka päivä töissä, välillä oon tehny töitä ja välillä itkeny.
Isä on viety kyssiin ambulansilla iltapäivällä, kerroskuvassa löytyi jotakin keuhkoissa ja muualla
kehossa. Keuhkoissa on nestettä ja niin kai myös sydänpussissa ja imusolmukkeet on
suurentuneet. :'(

Tässä nyt on jotain vakavampaa kuin tulehdus keuhkoissa.
Pelottaa että syöpä olisi levinnyt muuallekin kuin eturauhasessa. :(
Ei kai niin äkkiä noin pahaksi, jos kerta on hoidettu sitä eturauhassyöpää?? Luulisi hänen käyneen säännölliseen kontrolleissa jo noiden perussairauksien vuoksi, jotta ei noin rajut yllätykset kai mahdollisia. Toki kaikkihan on mahdollista, mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta, niin selviää itse päänsä kanssa!

"mä"
Kiitos, voimia tässä tarvitaan ja paljon. :(
Mie tässä oon itkenny paljon, en voi mitään sille kun kyyneleet valuu silmistä, vaikka
yrittääkin ajatella ettei olisi niin vakavaa isälläni. :'(

Keuhko tai veritulpaakin on epäilty, tiiä nyt sitten mitä tuo on.
Ei auta kun odottaa lopullista diagnoosia ja mitä sitten tulee olemaan hoito ja selviytyminen. :|
Eilen toivottiin että olis vaan tulehdus, mutta vakavampaa se on.
toi vaikuttais kyllä oireiden perusteella tukokselta, kun mainitsit kaulavaltimoista ja niiden pullottamisesta sekä hengenahdistuksesta.

[QUOTE="mä";26113187]Ei kai niin äkkiä noin pahaksi, jos kerta on hoidettu sitä eturauhassyöpää?? Luulisi hänen käyneen säännölliseen kontrolleissa jo noiden perussairauksien vuoksi, jotta ei noin rajut yllätykset kai mahdollisia. Toki kaikkihan on mahdollista, mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta, niin selviää itse päänsä kanssa![/QUOTE]

Onhan tuo eturauhassyöpää hoidettu ja hormoonia joutuu koko elämänsä ajan pistämään ja kontrolissa isä käy säänöllisesti, syöpäsolut on ollu vuoden ajan varmaan poissa, mutta nyt kuitenkin pelottaa jospa se onkin levinny, yrittäähän sitä järjellä ajatella ettei oo niin vakavaa, mutta minkäs tunteilleen voi.
Kaipa se syöpä voi joskus levitä nopeastikin, toivon tosiaan ettei olisi kyseessä syöpä. :(

[QUOTE="mä";26113196]toi vaikuttais kyllä oireiden perusteella tukokselta, kun mainitsit kaulavaltimoista ja niiden pullottamisesta sekä hengenahdistuksesta.[/QUOTE]

Niinhän se voi olla, toivotaan näin, ehkä helpompi kuitenkin hoitaa kuin levinnyt syöpä. Vaikeeta se on kuitenkin, kun hätä läheisestä. :|

[QUOTE="vieras";26113267]Voi ei..:/ Jaksamista!

Mulla on ollut raskas päivä, ystävä menetti vauvansa, kohtukuolema.:'([/QUOTE]

Kiitos ! Voi että, eipä oo siulla ja siun ystävälläkään ollu hyvä päivä. :(
Voimia siulle ja ystävällesi ! :hug:

Yhteistyössä