Lempi maasi? Mihin olet aina halunnut matkustaa tai missä tykkäät matkata useamminkin?

Ja vielä miksi?

Mulla on Irlanti. Joku irlantilaismentaliteetti natsaa. Pubit ja musiikki. Enkä nyt tarkota et tykkään juoda hullun lailla. Vihreät nummet, lampaat, talot, sumu... ja se iänikuinen teen juonti. Pirun kylmä siellä kyllä on, mutta ei se haittaa, kun koskaan hirmu lämpösestä välittänytkään.
 
Hmm1
Skotlanti. Erityisesti Edinburgh on aivan ihana kaupunki vanhoine taloineen. Olen käynyt tuolla varmaan 10 kertaa, yhden kerran on satanut 5min, muuten paistanut aurinko.. Se siitä brittien sateisuudesta ainakin ;)
Japani on kans aivan ihana maa, siellä olen käynyt 5 kertaa viimeisen 2 vuoden aikana ja aiemmin olen myös asunut siellä useamman vuoden.
 
Tönt
en matkustele juuri yhtään. ei oo varaa siihen. mutta..kävin monta vuotta sitten Islannissa ja rakastuin siihen paikkaan. haluun ehdottomasti takasin sinne jossain vaiheessa. jos ei olisi lapsia voisin muuttaa sinne. :heart:
 
Skotlanti. Erityisesti Edinburgh on aivan ihana kaupunki vanhoine taloineen. Olen käynyt tuolla varmaan 10 kertaa, yhden kerran on satanut 5min, muuten paistanut aurinko.. Se siitä brittien sateisuudesta ainakin ;)
Japani on kans aivan ihana maa, siellä olen käynyt 5 kertaa viimeisen 2 vuoden aikana ja aiemmin olen myös asunut siellä useamman vuoden.
Hyvä tuuri sulla! Sillon kun mä kävin Edinburghissa niin satoi vaakasuorassa niin et alushousutkin oli likomärät ja kaduilla sai juoksennella päälle tulevia roskalaatikoita karkuun. Ei paljoa sateenvarjoilla ollut virkaa. :)
 
Hmm1
Hyvä tuuri sulla! Sillon kun mä kävin Edinburghissa niin satoi vaakasuorassa niin et alushousutkin oli likomärät ja kaduilla sai juoksennella päälle tulevia roskalaatikoita karkuun. Ei paljoa sateenvarjoilla ollut virkaa. :)
Ilmeisesti joo. Kaikki on ihmetelleet nimittäin miten oon siellä sateelta välttynyt. Oon oleillut siellä muutamia kuukausiakin kerrallaan, keväällä kesällä ja syksyllä. Talvella en ole sinne vielä eksynyt. Mutta en tosiaan ole törmännyt kuin yhteen pieneen 5 min sadekuuroon, joka alkoi kyllä rajuna mutta loppuikin samantien eikä siinä ehtinyt kastua pahasti.
 
Mä tykkään Tsekeistä. Mulla on jostain syystä sinne jatkuva hinku :D

Mä ymmärrän Irlannin vetovoiman :). Mä olisin halunnut nyt kesällä lähteä sinne uudelleen, mutta päivät ei natsanneet ja lennot olisi muutamalle päivälle olleet tonnin luokkaa :|
 
"kolmen äiti"
[QUOTE="Poikia3";26104022]Kreikka. Ihanat ruuat, kauniit maisemat ja lämpimät ihmiset. Historia, joka tulee joka puolella vastaan. Meri, lämpö.[/QUOTE]

Peesi tälle. Ja Kreikan monen moiset saaret, jotka meiltä vielä on koluamatta. Vaihtelua riittää. :)
 
Mun ykkössuosikki on Italia, jossa on tullut pari kertaa käytyä ja jatkuvasti hingun sinne takaisin. Tykkään etenkin pohjois-Italian upeista vuoristomaisemista, järvistä ja rennosta ilmapiiristä. Italian kielikin kuulostaa mun korvaani kauniilta. :) Ja ruoka on hyvää! Toinen suosikki on Ranska - paljolti samoista syistä kuin Italiakin.
 

Yhteistyössä