Miehen kommentti...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Sen vielä lisään että näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä, kuinka yksikään parisuhde pysyy kasassa tässä maassa :O Mies kommentoi toisen naisen ulkonäköä -> pitää kostaa, pihdata seksiä ja aiheuttaa miehellekin sama paska fiilis kuin itsellä on.

Hienoa.
 
ap.
Mies sitten varta vasten kutsuu naisensa ikkunaan ihastelemaan seksikästä (seksikkäämpää kuin kotona) naista.

Kyllä mulle ekana tulee mieleen että haluaa loukata.
Näin minäkin ajattelisin, jos ei olis mulle tapahtunut..mutta kun en vaan vois uskoa ihmisestä, siksi täällä kyselen. Vaikka ettehän te miestä tunne, joten jatkan mieleni osoittamista..jos mies tajuais jotain..saahan sitä toivoa...
 
---
Näin minäkin ajattelisin, jos ei olis mulle tapahtunut..mutta kun en vaan vois uskoa ihmisestä, siksi täällä kyselen. Vaikka ettehän te miestä tunne, joten jatkan mieleni osoittamista..jos mies tajuais jotain..saahan sitä toivoa...
En usko että ''mielipiteen osoittaminen'' auttaa, jos et kerro miehelle mistä syystä.. Nyt reippaasti suu auki ja kerrot että tapaus loukkasi sua ja kysyt ihan suoraan miksi mies halusi naisen sulle näyttää.
 
Mielestäni halusi loukata sinua.
Veikkaan ettei ymmärrä/välitä pyytää anteeksi, jos ei tähän mennessä ole pyytänyt. Suosittelen silti ettet katso ns sormien välistä, jos sinua tahallaan loukataan. Silloin tekee sen toistekkin.
Kokemusta on..
 
ap.
Sen vielä lisään että näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä, kuinka yksikään parisuhde pysyy kasassa tässä maassa :O Mies kommentoi toisen naisen ulkonäköä -> pitää kostaa, pihdata seksiä ja aiheuttaa miehellekin sama paska fiilis kuin itsellä on.

Hienoa.
Erilaiset mielipiteet sallittakoon, eli siis minullekin se että MINÄ koen miehen tuollaiset kommentit loukkaavina..
Meillä tuo ei ole tapana, en ymmärrä mitä mies niillä ajoi takaa, ne satuttivat.
 
Blue
Jos mä vielä yritän vääntää tätä omaa ajatustani selvemmäksi..siis kyseessä on abstrakti asia: ulkonäkö. Vähän sama kuin miehesi olisi ihastellut kaunista kukkaa tai mielenkiintoista taulua. Kyse nyt vaan oli naisesta, jota kumpikaan ei edes tunne.

Kuitenkin koet hänet jotenkin uhkana, kun mielesi pahoitit siitä että miehesi oli naisen ulkonäöstä kiinnostunut. Se kertoo mielestäni siitä, ettet ole tyytyväinen ulkonäköösi ja olet epävarma sen suhteen, riitätkö miehellesi vai haikaileeko hän muiden ja kauniiden naisten perään.

Ja kesken jätettyyn lauseeseen voisi ajatella selityksekse sen ettei mies yksinkertaisesti keksinyt vertailukohtaa. Näinkin joskun voi käydä, monesti itselläkin jää sanat kadoksiin.

Tai sitten asian voi ottaa loukkauksena, mököttää viikon, hautoa asioita ja kasvattaa kaunaa ja samalla tyytymättömyys itseensä kasvaa. Ihan miten vaan, asennekysymys.
Sä nyt vähän ylianalysoit. Eiköhän jokainen tunne oman miehensä. Meillä tuo olisi ollut noilla sanoilla varustettuna suora loukkaus.
 
ap.
En usko että ''mielipiteen osoittaminen'' auttaa, jos et kerro miehelle mistä syystä.. Nyt reippaasti suu auki ja kerrot että tapaus loukkasi sua ja kysyt ihan suoraan miksi mies halusi naisen sulle näyttää.
Kerroinkin, ja hänen mielestään siinä ei ollut mitään outoa, hänen mielestään kaikki miehet katselee naisia. Joo niin varmaan mut nyt kyse on siitä että miks mulle piti näin kommentoida.
 
Blue
Sen vielä lisään että näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä, kuinka yksikään parisuhde pysyy kasassa tässä maassa :O Mies kommentoi toisen naisen ulkonäköä -> pitää kostaa, pihdata seksiä ja aiheuttaa miehellekin sama paska fiilis kuin itsellä on.

Hienoa.
Musta toi oli loukkaus.

Ja mä olen ollut mieheni kanssa teinistä lähtien, yli 17 vuotta.

Että älä lähde "analysoimaan" asiaa pidemmälle kuin on tarvis.
 
"vieras"
Kyllä mäkin kokisin, että tarkoitus olisi joko a)loukata tai sitten b) huonolla tavalla "kannustaa" minua pukeutumaan ja meikkaamaan seksikkäämmin. Loukkaantuisin joka tapauksessa. En ole koskaan ollut seksikäs pukeutuja ja mies on tykästynyt muhun tällaisena kuin olen, joten olis loukkaavaa jos alkais vaatia muuta. Eriasia toki jos olisin ennen pukeutunut seksikkäästi, mutta päästänyt tyylini ja itseni rupsahtamaan vuosien saatossa. Tosin mä en paljon välitä rupsahtamisestakaan.. Mies voi pitää tai jättää, se on sen valinta :D. Mä olen itsenäinen nainen ja pärjään ilmankin. Toki esimerkiksi kannustaa voi liikunnan pariin, vaikka ehdottamalla yhteistä harrastusta tai vaikka ostamalla kuntopyörän kotiin tms. Mutta jos joutuisin kuunnella jtn "mee salille, ettei persees enempää leviä"-settiä, niin mies sais kyllä mun puolesta häippästä.
 
"vieras"
Sen vielä lisään että näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä, kuinka yksikään parisuhde pysyy kasassa tässä maassa :O Mies kommentoi toisen naisen ulkonäköä -> pitää kostaa, pihdata seksiä ja aiheuttaa miehellekin sama paska fiilis kuin itsellä on.

Hienoa.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 22 vuotta. Ja aivan takuuvarmasti on molemmat jossain vaiheessa ihastelleet jonkun vieraan ihmisen ulkonäköä, tavallisimmin varmaan sen toisen sukupuolen. Kuitenkaan meillä ei ole ollut tarvetta kutsua paikalle omaa puolisoa ihastelemaan yhdessä tai kertoa näistä toisillemme. Jotain kunnioitusta omaa puolisoa kohtaan sentään.

Avioliitto kai pysyy kasassa paremmin kun ei pyri alunperinkään aiheuttamaan puolisolle sitä paskaa fiilistä...
 
"vieras"
Ja mä kyllä alkuperäisenä palaisin mieheni kanssa tuohon asiaan ja kysyisin keneen hänellä oli tarkoitus naista verrata. Ja muutenkin kerron aika avoimesti tunteistani, joten palaisin asiaan ja sanoisin että tämä loukkas mua tosi paljon ja vieläkin on paha mieli.

Mulla on itselläni huono itsetunto ja mun mies on jollain tasolla ymmärtänyt varoa toisten naisten kehumista kauniiksi, koska se aina loukkaa mua enempi tai vähempi. Kyllä mä sen tiedän, että maailma on täynnä kauniita naisia ja teknisesti mua kauniimpia, mutta olen sanonut miehelle etten ymmärrä miksi mulle pitää toisien ulkonäköä kommentoida.

Mä haluan tuntea (vaikka tiedän sen olevan illuusio) olevani miehelle ainoa nainen maailmassa http://www.youtube.com/watch?v=pa14VNsdSYM&ob=av3e
 
Ihan tahallista ja tosi ilkeää kiusantekoa.

Mä en ihan oikeasti olis sietänyt tollasta yhtään.

Ja by the way, en usko että ap:ssa on mitään vikaa ulkonäöllisesti. Tollanen kiusanteko mieheltä saattaa olla juurikin sitä että ottaa päähän kun oma mamma kelpais muillekin, niin sitten pitää yrittää painaa alas ettei se vaan tajuais että tarjontaa saattais olla muuallakin.
 
astalea
Sen vielä lisään että näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä, kuinka yksikään parisuhde pysyy kasassa tässä maassa :O Mies kommentoi toisen naisen ulkonäköä -> pitää kostaa, pihdata seksiä ja aiheuttaa miehellekin sama paska fiilis kuin itsellä on.

Hienoa.
No hohhoijaa. Me ollaan oltu 13 vuotta yhdessä, ja kyllä loukkaantuisin tuosta. Ei ole tapana pihdata tai kostaa, mutta sanoisin kyllä miltä tuntuu, todellakin.

Sun kommentteja lukiessa tulee olo, että parisuhteessa ei nainen saisi näyttää tunteitaan, pitää aina hymistellä ja miellyttää. Tulla iloisena ikkunaan ihailemaan naisten vartaloita ja kehua kilpaa miehen kanssa.

"Ei se varmaan halunnut loukata, se vaan tarkoitti että toi on seksikkäämpi kuin naapurin Pirjo, muttei muistanut nimeä.."
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Blue
No hohhoijaa. Me ollaan oltu 13 vuotta yhdessä, ja kyllä loukkaantuisin tuosta. Ei ole tapana pihdata tai kostaa, mutta sanoisin kyllä miltä tuntuu, todellakin.

Sun kommentteja lukiessa tulee olo, että parisuhteessa ei nainen saisi näyttää tunteitaan, pitää aina hymistellä ja miellyttää. Tulla iloisena ikkunaan ihailemaan naisten vartaloita ja kehua kilpaa miehen kanssa.

"Ei se varmaan halunnut loukata, se vaan tarkoitti että toi on seksikkäämpi kuin naapurin Pirjo, muttei muistanut nimeä.."
Näin, ja ei oikeasti mieheltäkään tarvitse sietää mitä tahansa. Jos mies on niin urpo että jatkuvasti kehuu muita naisia ja kieli pitkällä niitä tuijottaa, niin sille voi (JA PITÄÄ) sanoa että lopeta.

Sekin nimittäin voi tietty kertoa jotain parisuhteen tilasta jos nainen aina (ulospäin) hymyilevänä lähtee miehen kanssa kehumaan kilpaa toisten naisten seksikkyyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Kepsis
koska ihmiset on oikeastikkin 100% ajasta mustavalkoisia, ja aina reagoivat asioihin joko/tai periaatteella.

loukkaava sanailu on typerää, ne jotka haluaa typerää sietää, sietäköön, ne jotka ei halua, ei ole pakko, ai että on ihanaa elää nykypäivänä eikä 40-luvulla.
 
huhhu
joo kyllä mäkin tiedän että mies kattelee ihaillen näyttävännäköisiä,upeita naisia,mutta eihän se nyt mitään,se on luonnollista-kunhan ei kieli pitkällä tollota ja varsinkaan kommentoi hehkuttaen MULLE miten upea tuo nainen oli!
mä katselen myös ohimennen jos nään komean miehen mutta en missään nimessä menis sanomaan miehelle että kato miten upee jätkä,siis omg!!
ei oo mitään tarvetta toiselle sitä ihasteluaan vuodattaa,saa katsoa ihan hiljaa sen kummemmin kommentoimatta:)
alkuperäiseen,niin tuo tosiaan oli loukkaavaa ja tökeröä mieheltä,mikälie tuommoseen tempaukseen ajanut??
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Tönt
mä en tiiä muista mutta jos mä sanoisin jotain mistä mieheni ottaisi itteensä, enkä tarkoittaisi sitä niin, niin tekisin kyllä kaikkeeni ettei miehelle jäisi paha mieli siitä. en vaan lakaisi sitä asiaa maton alle ja jättäisin miestä miettimään että mitä se oli. jos tarkoittamatta loukkaa toista niin kuuluu siivoa sitä sotkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
"nuuh"
Tulee mieleen tälläinenkin juttu että onko sua ihalillut/kehunut tai töllötellyt joku mies tässä lähiaikoina jonka miehesi on kuullut tai nähnyt? Jos oli sitten lapsellinen kostoyritys että huomaa minut?
 
Sen vielä lisään että näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä, kuinka yksikään parisuhde pysyy kasassa tässä maassa :O Mies kommentoi toisen naisen ulkonäköä -> pitää kostaa, pihdata seksiä ja aiheuttaa miehellekin sama paska fiilis kuin itsellä on.

Hienoa.
Musta on eriasia kommentoida toisen ulkonäköä tyyliin ompa kaunis tai hyvännäköinen yms kuin verrata kumppaniaan ja sitä "hyvännäköistä". Kyllä mä luulen, että mun mieskin loukkaantuisi, jos sanoisin jostain toisesta, että "voi miten komea, olisitpa säkin ennemmin tuollainen". Siinä on vissi ero siihen, että sanoisin toisen olevan vain komea.
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Kyllä me miehen kanssa yhdessä ihaillaan seksikkäitä naisia. Itse en ole naisellisen seksikästä tyyppiä ja vallan sinut asian kanssa, mutta se ei tarkoita etteikö mieheni tai minä voisi katsella, ihailla ja arvostaa sellaisia naisia. Ja mies varsin hyvin varmasti näki jo silloin 20 vuotta sitten että en kuulu tähän naisellisen seksikkääseen ihmistyyppiin ( olen peruskaunis, siisti, persoonallinen mutta seksikkyyteni tulee enemmän itsevarmuudesta ja oman seksuaalisuuden tietoisesta tunnistamisesta).

Jos tuollainen harmittaa niin ehkä kannattaisi itse miettiä mistä se johtuu se harmistus?
Sama täällä, me katsellaan molemmat miehen kanssa hyvännäköisiä naisia, ja mies saattaa ihan kotonakin mulle kertoa jos on vaikka työpäivän aikana nähnyt kaupungilla jonkun tosi hyvännäköisen, eikä mua haittaa yhtään. Saattaa tosin johtua siitä että tiedän itsekin olevani hyvännäköinen, toki se tuntuis pahalta jos oisin ite ruma tai lihava tai rupsahtanut.

Niin, ja kyllä mäkin voin kommentoida hyvännäköisiä miehiä mun miehelle, eikä hän loukkaannu siitä. Me kuitenkin ollaan pääasiassa muiden syiden takia yhdessä kuin ulkonäön, ei meistä kumpikaan lähtis pois vaan kauneuden tai komeuden perässä.
 
No hohhoijaa. Me ollaan oltu 13 vuotta yhdessä, ja kyllä loukkaantuisin tuosta. Ei ole tapana pihdata tai kostaa, mutta sanoisin kyllä miltä tuntuu, todellakin.

Sun kommentteja lukiessa tulee olo, että parisuhteessa ei nainen saisi näyttää tunteitaan, pitää aina hymistellä ja miellyttää. Tulla iloisena ikkunaan ihailemaan naisten vartaloita ja kehua kilpaa miehen kanssa.

"Ei se varmaan halunnut loukata, se vaan tarkoitti että toi on seksikkäämpi kuin naapurin Pirjo, muttei muistanut nimeä.."
Ehkäpä se pointti ei ole hymistely tai miellyttäminen, vaan se ettei ota nokkiinsa joka jumalan asiasta mitä puoliso tekee tai sanoo. Jos ei itsetunto kestä sitä että miestä miellyttää joku muukin kuin oma kroppa, kannattaa kiukuttelun sijaan tehdä asialle jotain. Te naiset, kaikesta pitää tehdä niin käsittämättömän vaikeaa ja iso numero. Ei ihme että palsta on täynnä valitusketjuja, kuinka mies petti ja jätti. Kuka tällaista jaksaa kuunnella? Kaupan kassalla jos mies hymyilee kassaneidille, täytyy asiasta sotia viikko tolkulla tjsp.
 
ap.
Ehkäpä se pointti ei ole hymistely tai miellyttäminen, vaan se ettei ota nokkiinsa joka jumalan asiasta mitä puoliso tekee tai sanoo. Jos ei itsetunto kestä sitä että miestä miellyttää joku muukin kuin oma kroppa, kannattaa kiukuttelun sijaan tehdä asialle jotain. Te naiset, kaikesta pitää tehdä niin käsittämättömän vaikeaa ja iso numero. Ei ihme että palsta on täynnä valitusketjuja, kuinka mies petti ja jätti. Kuka tällaista jaksaa kuunnella? Kaupan kassalla jos mies hymyilee kassaneidille, täytyy asiasta sotia viikko tolkulla tjsp.
Ap. pääsi töistä ja tuli jatkamaan "sotaa"... ;-)

Pointti ei ole se etteikö mies saisi katsella muita naisia, ja tiedän että varmaan miellyttää muutkin, mutta MIKSI MINULLE PITÄÄ HEHKUTTAA!!! Minä oon tällänen kun oon ja itte on ukko mut valinnut, menis ja ottais sit mieluisamman jos haluaa..mut tommosta kehumista en halua ja suostu kuuntelemaan hiljaa, SE ON LOUKKAAVAA.
 

Yhteistyössä