Missä on keep calm and carry on?

• Viestiketjun aloittaja "Hei"
  • Ensimmäinen viesti
Cecilia sen jo sanoikin.:'(
Olin laittamassa viestiä myös, vaikka ensin, toisin sovimmekin.

Ikävä kyllä, on totta, että Keep Calm and carry on, on todellakin kuollut. Hän menehtyi
sairauuteensa tämän vuoden alussa. Hänet on saatettu haudan lepoon hiljaisuudessa perheen kesken.
Itse sain olla yksi heistä onnekkaista, jotka tutustuivat Keep Calm and carry on- nikkiin myös palstan ulkpuolella, pidimme yhteyttä y-viestin, s-postilla, teksaterin jne.
Hänen kuolemaansa, en halunnut julkistaa tänne, koska pelkäsin siitä seuraavan epäasiallisia ketjuja,
enkä myöskään ajattellut sitä oikeudekseni.

Mutta , jotta tämänkaltaiset ketjut eivät huhuina velloisi palstalla, voin surullisena vahvistaa asian.
Keep calm and carry on oli ihana ihminen, niin vahva, ja valoisa, ihana, sydämellinen ja rakastava.

-Sanoja ei ole enempää, kaipausta on ja kauniita muistoja:'(

"mamaa"
Valitettavasti tämä ihana ihminen menehtyi vakavaan sairauteensa. Suuren surun ja tyhjän aukon jätti hän meidän sydämiimme, jotka hänet tunsimme. Ikuisestin häntä kaivaten :heart:

Stop all the clocks, cut off the telephone,
Prevent the dog from barking with a juicy bone,
Silence the pianos and with muffled drum
Bring out the coffin, let the mourners come.

Let aeroplanes circle moaning overhead
Scribbling on the sky the message He Is Dead,
Put crepe bows round the white necks of the public doves,
Let the traffic policemen wear black cotton gloves.

He was my North, my South, my East and West,
My working week and my Sunday rest,
My noon, my midnight, my talk, my song;
I thought that love would last for ever: I was wrong.

The stars are not wanted now: put out every one;
Pack up the moon and dismantle the sun;
Pour away the ocean and sweep up the wood.
For nothing now can ever come to any good.

Niille jotka hänet tuntevat ja joiden kanssa juttelimme heti KCACO:n kuoleman jälkeen: olen pahoillani, että vahvistin nämä huhut vaikka alunperin "paljastuksista" muuta sovimmekin. Uskon kuitenkin, ettei aurinkoinen ystävämme olisi vastustanut.
No voih. KCACO on jäänyt mieleeni, menneisydestä johtuen pitkäaikaissairaudet koskettavat. Monet kerrat juttelin hänen kanssaan asiasta. Olen ihan sanaton ja kyynel tuli silmään.

Sattuneista syistä olen harmaa, mutta vuosia palstaillut ja tosiaan hänen tilanteensa on ollut monesti mielessä.

tytönjapoikienmamma
En tuntenut häntä, mutta muistan hänet hyvin. Juttelimme täällä joskus kohtalostaa (siis hähän kertoi avoimesti sairaudestaan ja antoi ajattelemisen aihetta..) Vaikutti hienolta, ihanalta ihmiseltä ja kovin olen järkyttynyt tuntemattoman näin äkkinäisestä poismenosta. Hänen tilanteensa kosketti varmaan montaa...Rauha hänelle ja voimia ja jaksamista hänen omaisilleen , erityisesti pienelle pojalleen

siis voi ei:(, miks hän kuoli vaikka elinaika oli annetti monta vuotta vielä
Tää on tietenkin kysymys, joka menee aika lailla hänen yksityisyytensä rajojen sisäpuolelle. Mutta kuten tuossa toisessa ketjussa hän itse sanoi: liitännäissairaudet olivat hänellä erittäin vaikeita. Hyvin hoidettuna ja ilman liitännäissairauksia kyseisen taudin kanssa voi elää vuosia, kymmeniäkin vuosia. Mutta hänelle kävi nyt näin.

"vieras"
Tämä ei ole vain sanahelinää, mutta oli oikeasti lempeä ihminen ja fiksu ja älykäs. Kiltti. Koskaan ei palstalla ilkeillyt. Usein olin samaa mieltä hänen kanssaan monessa ketjussa, se jäänyt mieleen.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Erottui palstalaisista jotenkin positiivisella tavalla viesteillään. Muistan ajatelleeni, että hän on varmasti erittäin mukava ihminen myös oikeassa elämässä. Tiesin, että hänellä oli terveysongelmia mutten sitä että tilanne oli noin paha. :(

Voimia hänen perheelleen ja ystävilleen ja erityisesti sille pienelle pojalle, joka oppi liian varhain kuinka hauras onni onkaan. :'(

"sipsi"
Voi kuinka surullista :( Toivon paljon jaksamista hänen läheisilleen, ja teille, jotka hänet henkilökohtaisesti tunsitte. Muistan hänen kirjoituksiaan lukiessani ihailleeni hänen kykyään kirjoittaa asioista lämpimästi ja empaattisesti. Ja muistan kun hän sairaudestaan täällä kertoi, mutta en osannut ajatella, että kaikki sitten on näin nopeasti tapahtunut.

:(

• Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä