Kevään uusista vaatteista huomaa, mikä on eskarilaisen lempiväri, sis. kuvan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";26101527]Pupu mekko on HM:ltä. Hintaa oli 4,95 ja siitä vielä 10 prossan ale. Eli ei juuri mitään maksanut.[/QUOTE]
Eipä ollut kallis :)

Tosi nätti, mutta taatusti niitä ei ole kokoa 134-140...no, 122-128 saattaisi ehkä mahtua vielä meidän tytölle (joka on 133,5 cm pitkä) jos on väljempää mallia.

Niin moni kiva H&M:n vaate loppuu kokoon 122-128 :(

[QUOTE="joo";26101495]samaa ihastelin. Ja sit turkoosia myös.
Toi vihree taitaa olla hm? paljo makso? místä toi sininen on?[/QUOTE]

Sininen on myös HM:ltä hintaan 9,95.

Eipä ollut kallis :)

Tosi nätti, mutta taatusti niitä ei ole kokoa 134-140...no, 122-128 saattaisi ehkä mahtua vielä meidän tytölle (joka on 133,5 cm pitkä) jos on väljempää mallia.

Niin moni kiva H&M:n vaate loppuu kokoon 122-128 :(

Jeps, koot loppuu 122/128.
On kyllä väljä, eli voisi mennä tunikana pitemmällekin. On aikalailla sopiva mekoksi meidän 126 senttiselle eskarilaiselle ja pitkä mekko 118 senttiselle 5 vuotiaalle.

Ihan kivoja. :)

Itse olin aamupäivästä kuopuksen kanssa leikkipuistossa ja sieltä näki kauempana olevaan, toiseen leikkipuistoon. Sinne tuli joku päiväkotiryhmä ja katsoin että onpas yhdellä keinumaan menneellä pojalla aivan upean värinen, limen vihreä takki. Oltiin juuri lähdössä pois ja ajattelin siinä ohi mennessäni katsoa vähän tarkemmin mikä takki se oikein on (myönnän, tuossa tarkoituksessa kyylään joskus toisten lastenvaatteita).

Lähemmäksi tultuani huomasin että lapselle vauhtia antava hoitaja näytti tutulta ja tajusinkin että se "poika" oli oma tyttäreni... :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Ihan kivoja. :)

Itse olin aamupäivästä kuopuksen kanssa leikkipuistossa ja sieltä näki kauempana olevaan, toiseen leikkipuistoon. Sinne tuli joku päiväkotiryhmä ja katsoin että onpas yhdellä keinumaan menneellä pojalla aivan upean värinen, limen vihreä takki. Oltiin juuri lähdössä pois ja ajattelin siinä ohi mennessäni katsoa vähän tarkemmin mikä takki se oikein on (myönnän, tuossa tarkoituksessa kyylään joskus toisten lastenvaatteita).

Lähemmäksi tultuani huomasin että lapselle vauhtia antava hoitaja näytti tutulta ja tajusinkin että se "poika" oli oma tyttäreni... :ashamed:

Mutta miten et tunnistanut sitä takkia samanlaiseksi kuin tytölläsi on?

[QUOTE="minä";26101668]Mutta miten et tunnistanut sitä takkia samanlaiseksi kuin tytölläsi on?[/QUOTE]

Siksi että se oli niin kaukana että erotti vain värin johon tykästyin. Ja olin siis tykästynyt jo aiemmin, en vaan siinä heti tajunnut. Ehkä siksikään että oletin lapsen olevan poika...

Aika samoja vaatteita, joita meidänkin tulevalle eskarilaiselle ostin kesäksi. Esim. tuo pupumekko löytyy ja kukkamekko turkoosina. Turkoosi on meilläkin noussut nyt ihan ykkössuosikkiväriksi, vaaleanpunainen kausi alkaa väistymään ja pikku hiljaa alkanut kelpuuttamaan muunkin värisiä vaatteita.

Yhteistyössä