Montako siideriä saa ottaa jos on yksin lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
Hyi.
Lauluista oppia, yksi kaksi sulle tuli saksi, sakko siis... Lapselle voi antaa maistaa. eli ei yhtään käytännössä.Aikuinen ryyppää kunnolla jo lapsen vaipan hajusta =X

"äiti"
[QUOTE="kysyjä";26091895]Mulla ei ole autoa että taksilla joutuisin muutenkin lapsen viemään lääkäriin.[/QUOTE]

ota vaan yksi sit toinen ja kolmas. Ota vaikka korillinen juomaa. Kohta olet yksin ja saat juoda niin paljon kun haluat.

• Tykkää
Reactions: Madrigal
gitty
[QUOTE="vieras";26091927]Mun mielestä 1 on ihan ok, mun sitäkään en ottaisi ennen kun lapsi on nukkumassa.[/QUOTE]

Just näin. Yhden voi ottaa kun lapsi on mennyt nukkumaan.

Riippuu ihmisestä, näin yleisvastauksena sanoisin että ei yhtään. Joillakin saattaa lähteä käsistä se juominen, uskottelee itselleen että ei ole vielä humalassa ja voi hyvin ottaa vielä yhden.. ja taas kohta yhden..

Ja joillakin se yksi jo nousee päähän, joillakin ei tunnu yhtään missään. Omalla kohdalla nousee yksikin jo vähän päähän + keskittymis- ja huomiokyky jo muuttuu sen verran, että en olisi niin skarppina lapsen kanssa kuin pitäisi.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Normaali äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26091937:
Riippuu ihmisestä, näin yleisvastauksena sanoisin että ei yhtään. Joillakin saattaa lähteä käsistä se juominen, uskottelee itselleen että ei ole vielä humalassa ja voi hyvin ottaa vielä yhden.. ja taas kohta yhden..

Ja joillakin se yksi jo nousee päähän, joillakin ei tunnu yhtään missään. Omalla kohdalla nousee yksikin jo vähän päähän + keskittymis- ja huomiokyky jo muuttuu sen verran, että en olisi niin skarppina lapsen kanssa kuin pitäisi.
Ai, mä taas oon nimenomaan skarpimpi, kun juon yhden ja kärsivällisempi :D
Itse voisin juoda 1-2 siideriä (siis pieniä, ei mitään puolen litran) eikä mopo karkaa käsistä. En ole mikään kontrollia vailla oleva alkkisfriikki.

ei yhtään.
Miksi pitäisi ottaa edes se yksi?

eikö sitä voi ottaa kun lapsi on hoidossa esim mummulassa tms?
tai kotona on joku joka on selvinpäin.
mä en ainakaan tule humalaan yhdestä siideristä..en kyllä muutenkaan juo niin,että olisin humalassa..palstalla tuomitaan äidin juoma siideri,mutta isät saavat juoda olutta lapsen/lasten ollessa kotona?

Riippuu.. minä saatan kesällä grillaillessa ottaa sen yhden tai kaksi, joskus otan lauantaisin lonkeron saunan päälle. Pääsisäisen aikaan meillä on yleensä useamman perheen kanssa pilkkikilpailut ja toissavuonna join tuolloin 8siideriä.. tosin aikaakin meni 14h.

Sen verran että on koko ajan täysin ajokunnossa. Itse en ottaisi yhtään jos olisin yksin lapsen kanssa, mutta jos toinen aikuinen on selvänä paikalla niin voisin jonkun saunaoluen juoda. Jos enemmän niin sitten lapset hoitoon! ;)

Yhteistyössä