No tuleekos teille yhtään sellanen hölmö tunne kassalla silloin kun ostatte..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei nolota kuukautissuojien osto, kortsuja ei ole koskaan juuri tarvinnut ostella. En usko, että kummemmin nolottaisi. Kaipa minua sitten nolottaisi kulkea lastenikin kanssa, kun kaikki näkevät että mitä on tullut tehtyä.

Kerran kyllä apteekissa vähän nolotti, kun menin aivan kuolemanväsyneenä tukka pystyssä 5-v, 2-v ja vauva mukanani ostamaan raskaustestin...voin vaan kuvitella mitä ihmiset ajatteli. Että mieluummin niitä kortonkeja :D

Ei tule, mutta tein vasta nolon jutun kun mies osti kortsuja ja minä pakkasin ostoksia kassiin. Osti paketin jossa mukana liukuvoidenäyte ja minä kajautin mitään ajattelematta siinä kassalla sille "mihin vittuun sinä tuota liukuvoidetta tarviit". Meillä ei ole niille käyttöä ja pitäisi päästä äpakkauksen mukana tulleestakin eroon.

[QUOTE="vieras";26084685]Tulee ja rintsikoista kans :/[/QUOTE]

Mulla kans, vaikka jo muka aikuinen nainen olen.

Rintsikoiden ostamisessa hävettää se, jos takana on pitkä jono, ja se kassaneiti alkaa niitä siinä kääntelemään ja vääntelemään etsiessään esim. hälyttimiä. Tulee sellainen tunne, että kaikki tuijottavat valitsemiani liivejä ja yrittävät tähyillä kuppikokoa, joka on aikas pieni.

Ai että mä kuolen nauruun oman nolouteni kanssa :laugh:

[QUOTE="vieras";26088681]Ei tule, mutta tein vasta nolon jutun kun mies osti kortsuja ja minä pakkasin ostoksia kassiin. Osti paketin jossa mukana liukuvoidenäyte ja minä kajautin mitään ajattelematta siinä kassalla sille "mihin vittuun sinä tuota liukuvoidetta tarviit". Meillä ei ole niille käyttöä ja pitäisi päästä äpakkauksen mukana tulleestakin eroon.[/QUOTE]

Aika hulvaton :D

[QUOTE="Harmaana";26088698]Mulla kans, vaikka jo muka aikuinen nainen olen.

Rintsikoiden ostamisessa hävettää se, jos takana on pitkä jono, ja se kassaneiti alkaa niitä siinä kääntelemään ja vääntelemään etsiessään esim. hälyttimiä. Tulee sellainen tunne, että kaikki tuijottavat valitsemiani liivejä ja yrittävät tähyillä kuppikokoa, joka on aikas pieni.

Ai että mä kuolen nauruun oman nolouteni kanssa :laugh:[/QUOTE]

Mua ei haittaa kuppikoon näkyminen tai se, että joku huomaa mun ostavan alusvaatteita, mutta se vähän häiritsee että ne ylipäätään on siinä esillä. En muutenkaan tuppaa esim. ripustaa alusvaatteitani kuivumaan näkyville tai muuten esitellä niitä. Ne on vähän sellanen intiimi asia. Toiset kyllä antaa niiden näkyä vaatteiden alta ja välistäkin... :)

Ei nolota.

Hikoiluttava, nolo, ikimuistoinen apteekkireissu oli, kun kävimme erään basistin näköisen basistin kanssa ostamassa injektioneuloja. (Saattoi itsellänikin olla huono tukkapäivä.)
Ei todellakaan tulleet siihen tarkoitukseen mihin koko apteekinväki ilmeistä ja vilkuilusta päätellen luuli! :D
Mä varmaan näytin hyvin oudolta ja syylliseltä kun hoksasin MITÄ NE MEISTÄ LUULEE! Kerrankin tulin ajatelleeksi noin. Ollan me sitä reissua naurettu! :D

[QUOTE="Leona";26088754]Ei nolota.

Hikoiluttava, nolo, ikimuistoinen apteekkireissu oli, kun kävimme erään basistin näköisen basistin kanssa ostamassa injektioneuloja. (Saattoi itsellänikin olla huono tukkapäivä.)
Ei todellakaan tulleet siihen tarkoitukseen mihin koko apteekinväki ilmeistä ja vilkuilusta päätellen luuli! :D
Mä varmaan näytin hyvin oudolta ja syylliseltä kun hoksasin MITÄ NE MEISTÄ LUULEE! Kerrankin tulin ajatelleeksi noin. Ollan me sitä reissua naurettu! :D[/QUOTE]

Kerro nyt meillekin mihin tarkoitukseen ne sitten tuli?

Ei niihin ostoksiin kiinnitä enää mitenkään huomiota. Mutta kun pistääte miehenne hakemaan tampooneja tai siteitä niin miksi oi miksi he kailottavat KAI SE NIITÄ SUURIMPIA TARVII? Korostetaanko siinä jotenkin omaa kokoa vai onko se huumoria? Olen joka kerta hieman tyrmistynyt tilanteessa.

[QUOTE="Leona";26088849]Raaputtamiseen. Niitä putkiloita tietysti myös. Haluttiin vielä mahdollisimman isojakin! :D Niillä truutattiin liimaa, erikeeperiä, koneeseen. "Joo, joo niin varmaan", kuulin apteekintätin ajattelevan. :D
Onneksi on vaitiolovelvollisuus.[/QUOTE]

:D

Olisi joskus hauska tietää, mitä apteekkihenkilökunnan mielessä liikkuu. Kerran itse kävelin apteekkiin ja pyysin suurta ruiskua. Näytti semmoista isohkoa lääkeruiskua. Kysyin isompaa. Löysi jonkun pienen huuhteluruiskun, mutta kysyin suurinta mitä löytyy. Siinä vaiheessa varovasti uteli, onko tulossa mihin tarkoitukseen. Kerroin, että pitäisi saada moposta jarrunesteet vaihdettua, ja tuo ruisku on parasta mitä sillä hetkellä sitä varten keksin. :P

Ei hävetä.

Tosin viimeksi kun kaupassa kävin, niin nainen minun perässäni latoi hihnalle jotain maxi-tenoja, semmosia vaipantyylisiä. Siinä kävi mielessä että tommosia kyllä hävettäis ostaa lähikaupasta.

:D

Olisi joskus hauska tietää, mitä apteekkihenkilökunnan mielessä liikkuu. Kerran itse kävelin apteekkiin ja pyysin suurta ruiskua. Näytti semmoista isohkoa lääkeruiskua. Kysyin isompaa. Löysi jonkun pienen huuhteluruiskun, mutta kysyin suurinta mitä löytyy. Siinä vaiheessa varovasti uteli, onko tulossa mihin tarkoitukseen. Kerroin, että pitäisi saada moposta jarrunesteet vaihdettua, ja tuo ruisku on parasta mitä sillä hetkellä sitä varten keksin. :P

:D "jarrunesteet"

Apteekista.

Itte kävin eilen apteekissa. Ostoslistalla oli. Intiimialueen pesuneste, ovulaatiotestejä, raskaustestejä ja kortsuja, sekä Canesten.

Syy. Yritetään lasta, mutta meillä on (ilmeisesti oireista päätellen) ongelmana hiiva, joka toisella oireettomana, mutta tartuttaa sitä aina toiseen. Lisäksi haluan kokeilla auttaako intiimipesuneste pitämään hiivan poissa jatkossakin.

Saatto apteekkari kassalla vähän miettiä mtä kummaa... Kysyi kuitenkin, "tarvitsetko vielä jotain muuta" "No voisin tota buranaa vielä napata tuosta mukaan"..

No ei enää tässä iässä yli nelikymppisenä mutta joskus nuorempana ehkä enemmänkin. Ei niinkään kaupan kassalla jossa oli itse saanut valita tarvitsemansa tuotteet hyllystä mutta jos olis pitänyt esim jostain kioskilta ostaa jossa joutuu pyytämään myyjältä et "paketti Sultaneita" nii ois voinut jäädä ostamatta.

Ei hävetä eikä mitään jää ostamatta häpeän takia. Joskus teininä siteiden ostaminen ujostutti, mutta aina niitäkin ostin kun tarvitsin tai vein äitin ostoskärryyn.

Kerran vähän ärsytti apteekissa, kun täti kovaan ääneen selitti minulle että "nämä Terolutit on kuukautiskierron häiriöihin ja otetaan tiettynä kiertopäivänä ja näin monen päivän kuluttua alkaa vuoto..." vieressä oleva vanhempi mies ketseli minua koko ajan..

Ei hävetä ostaa kuukautissuojia, alusvaatteita eikä kortsuja. Ei varmaan hävettäis ostaa tenojakaan, jos joskus joutuisin. Eihän sille mitään voi, jos on virtsankarkailua. Nolompaa olisi kastella pöksynsä.

Rupesin miettimään, et minkä vois hävettää, niin ehkä dildon ostaminen ruokakaupasta tai seksikaupassa käyminen voisi olla aika arkaluontoista. Tosin seksikaupan myyjillehän se on rutiinia myydä niitä tuotteita, mutta eniten hävettäis, jos joku tuttu sattuis kadulla näkemään kun astun liikkeeseen tai liikkeestä ulos.

Yhteistyössä