Mies ei halua seksiä stressin ja väsymyksen takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmajana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmajana

Vieras
Meillä on ongelma. Mä tarviin lisää seksiä.
Ollaan oltu todella stressaavassa elämäntilanteessa nyt pari vuotta ja tätä jatkuu vielä puolisen vuotta ainakin. koko tänä aikana mieheni on ollut todella stressaantunut ja väsynyt. Kuten tietysti olen minäkin.
Ongelma on se, että kun minä haen väsyneenä apua mieheni läheisyydestä ja/tai seksistä, hän puolestaan vetäytyy pois. Minä, vaikka yritänkin ymmärtää, otan siitä välillä itseeni ja usein menee riidaksi. Alan syyllistämään miestä, kun hän tyydytä mua, vaikka tiedän miksi näin on. Olen vain niin turhautunut ja PUUTTEESSA! Seksiä on ehkä kerran kolmessa viikossa ja se ei riitä mulle. Jos olisi edes kerran viikossa niin jaksaisin paremmin, mutta ei...
Olen sanonut, että jos ei jaksa seksiä niin antaisi edes läheisyyttä, mutta ei me nykyään edes suukotella tai halata. Joudun erikseen pyytämään niitäkin, mikä ei osaltaan nosta mun itsetuntoa.
Vaikka teidänkin miksi mies ei jaksa, mun itsetunto alkaa kärsiä. Kun musta oikeesti tuntuu, että jos mä olisin seksikkäämpi ja ihanampi, mies haluis mua vaikka olis miten väsynyt. Mun järki toki sanoo toista, mutta sanopa se puutteessa olevalle kropalle ja sydämelle :/

Miten mä jaksan tätä vielä kuukausitolkulla, kun nyt jo tuntuu että hypin seinille. Pelkään ajautuvani vieraaseen petiin seksintuskassani. Mä rakastan mun miestä ihan mielettömästi, mutta seksi on mulle niin tärkeää etten voi elää ilman sitä.

Saat seksiä kerran kolmessa viikossa ja valitat. Ei minullakaan tee mieli mikäli kova stressi painaa päälle ja kolme viikkoa on todella lyhyt aika silloin. Jollet sitä puolta vuotta kestä, et ole ansainnut miestäsi. Maailma ei valitettavasti pyöri sinun tussusi ympärillä.

Mulla on ihan sama ongelma..Äsken just itkin miehelle, et se on ihan hylänny mut ja musta tuntuu maailman ällöttävimmältä ja rumimmalta..Vaikka tiedän ettei haluttomuus johdu siitä, vaan miehen tilanteesta :( Raastavaa...

Saat seksiä kerran kolmessa viikossa ja valitat. Ei minullakaan tee mieli mikäli kova stressi painaa päälle ja kolme viikkoa on todella lyhyt aika silloin. Jollet sitä puolta vuotta kestä, et ole ansainnut miestäsi. Maailma ei valitettavasti pyöri sinun tussusi ympärillä.

Ja jos sinulla olisi aavistustakaan, millaista meidän seksielämämme oli aiemmin, et ihmettelisi yhtään miksi valitan nykyisestä tahdista.
Kun tätä on kestänyt jo kaksi vuotta niin aika pitkältä on tuntunut tämä aika.
Kysehän oli myös siitä, etten saa minkäänlaista läheisyyttä. Ilman seksiä voisin olla, jos sitä läheisyyttä saisi muussa muodossa.

sä et oo ansainnut miestäsi koska oot noin itsekäs ja miehesi kärsii.

ymmärrätkö että normaali ihminen kyllä kykenee vaikuttamaan omiin tuntemuksiin.kokeile vaikka,sitä seksiä voi ajatella ihan tietoisesti,vähentää stressiäkin

[QUOTE="kiia";26074075]sä et oo ansainnut miestäsi koska oot noin itsekäs ja miehesi kärsii.

ymmärrätkö että normaali ihminen kyllä kykenee vaikuttamaan omiin tuntemuksiin.kokeile vaikka,sitä seksiä voi ajatella ihan tietoisesti,vähentää stressiäkin[/QUOTE]

Minä olen mies

Mä YRITÄN niin kovasti ymmärtää miestäni. Mutta olisi se kiva, jos hänkin ymmärtäisi mua välillä. Mullakin on ihan samalla lailla stressiä. Mäkin kärsin tästä tilanteesta.
Mä yritän niin kovasti olla hälle kaikki mitä tarvii, mutta mä en voi niitä stressin aiheuttajia siltä poistaa. Me ollaan samassa liemessä molemmat vielä tovi. Ja sitten toivottavasti helpottaa. Toivon vaan, että sillon on vielä parisuhdetta mitä elvyttää. Sen seksinpuutteenkin mä vielä kestän, jos on ihan pakko, mutta tää läheisyyden puute tappaa meidät.

Ostakaa dildo! Ja käyttäkää sitä, voi jopa saada miehennekin taas innostumaan seksistä kun ei ole suorituspaineita. Meillä seksielämä piristynyt huomattavasti sen myötä! Meillä siis oli vastaava tilanne ennen.

[QUOTE="kiia";26074203]juu niin vissiin. Mut ihan sama kumpaa sukupuolta niin omiin haluihinsa pystyy vaikuttaa! lisäksi voi etsiä keinoja poistaa/välttää stressiä/ käsitellä sitä!

Seksin kuuluu tuoda nautintoa ja nautinto vähentää stressiä,kokeile![/QUOTE]

Sinä puupää et näemmä ymmärrä todellisesta paineesta mitään.

Mä YRITÄN niin kovasti ymmärtää miestäni. Mutta olisi se kiva, jos hänkin ymmärtäisi mua välillä. Mullakin on ihan samalla lailla stressiä. Mäkin kärsin tästä tilanteesta.
Mä yritän niin kovasti olla hälle kaikki mitä tarvii, mutta mä en voi niitä stressin aiheuttajia siltä poistaa. Me ollaan samassa liemessä molemmat vielä tovi. Ja sitten toivottavasti helpottaa. Toivon vaan, että sillon on vielä parisuhdetta mitä elvyttää. Sen seksinpuutteenkin mä vielä kestän, jos on ihan pakko, mutta tää läheisyyden puute tappaa meidät.

miksi yrität? hän ei selvästi välitä sinun tarpeistasi,eikä häntä kiinnosta ilmeisesti ymmärtää sinua. eikä stressi oo syy vaan tekosyy... nimittäin läheisyys lievittää stressiä, eikä ainakaan pahenna sitä joten kyllä mä luulen että läheisyys puuttuu koska hän ei halua sua, tuleeko haluamaankaan,kun ei selkeästi ylläpidä läheisyyttä..

Mä ymmärrän sinua.

Ostakaa dildo! Ja käyttäkää sitä, voi jopa saada miehennekin taas innostumaan seksistä kun ei ole suorituspaineita. Meillä seksielämä piristynyt huomattavasti sen myötä! Meillä siis oli vastaava tilanne ennen.

juu sehän se ratkaisee kaiken!! Voi kultapieni kun ei oo kyse pelkästä orgasmista, kun oli kyse myös läheisyydestä ja seksistä oman miehen kanssa= se osa rakakudesta joka mm.erottaa parisuhteen muista suhteista. Tiedän miltä tuntuu olal halutta ja tiedän myös miltä tuntuu olla ei haluttu ja läheisyys puuttuu ja tuntuu siltä että mies ei välitä, ei pidä kauniina, niin ja ei välitä.

Pidän kyllä enemmän suhteesta jossa mies on läsnä, lähellä, rakastaa ja haluaa,sitä ei oikein dildo korvaa :)

[QUOTE="kiia";26074226]juu sehän se ratkaisee kaiken!! Voi kultapieni kun ei oo kyse pelkästä orgasmista, kun oli kyse myös läheisyydestä ja seksistä oman miehen kanssa= se osa rakakudesta joka mm.erottaa parisuhteen muista suhteista. Tiedän miltä tuntuu olal halutta ja tiedän myös miltä tuntuu olla ei haluttu ja läheisyys puuttuu ja tuntuu siltä että mies ei välitä, ei pidä kauniina, niin ja ei välitä.

Pidän kyllä enemmän suhteesta jossa mies on läsnä, lähellä, rakastaa ja haluaa,sitä ei oikein dildo korvaa :)[/QUOTE]

Voi kultapieni, myös seksin aikana saa läheisyyttä vaikka käyttäisi jotain apuvälineitä! Yleensähän ajatellaan, että miehen tehtävä on tyydyttää nainen! Eikö näin ole?! Välillä elämäntilanne vaan on sellainen että seksi ei ole ensimmäisenä mielessä saatikka esileikit! Miehesi voi kokea esim. syyllisyyttä kun seksi ei tällähetkellä maita. Arvaappa voisiko siitä tulla suorituspaineita? Entäpä jos sinä hieman helpottaisit miestäsi ja ottaisit hieromasauvan viereenne, jolloin myös miehesi voisi innostua kun ei ole niitä suorituspaineita naisensa tyydyttämisessä!
Luuletko että naiset jotka käyttävät dildoja ovat kylmiä ja eivät kaipaa läheisyyttä taikka miestä... Herää pikku prinsessa! Itse olen ollut saman miehen kanssa 19 vuotta ja meidän seksielämämme on loistavaa! Jep, välillä meillä on apuvälineitä käytössä jos toisen tekee mieli ja taas toisen ei. Kummasti se mieskin aina jaksaa innostua kun kaivan sauvan esiin ja otan käyttöön! Seksiä ja läheisyyttä me molemmat siitä saadaan! Ja sen jälkeen onkin ihana käpertyä miehen kainaloon nukkumaan!

Sitä saa mitä tilaa:)

Oletko ap koskaan ajatellut, että miehesi ei ehkä anna läheisyyttä mm. halauksia ihan vain siksi että kokee että painostat häntä? Tekstistäsi saa todella tällaisen kuvan. Ja kannattaa miettiä sitä, ettei miehelläsi ole minkäänlaista velvoitetta tyydyttää sinua jos hänestä tuntuu ettei pysty. Vai miltä tuntuisi jos miehesi pakottaisi sinut seksiin silloin kun sitä et halua? Hoitele itsesi.