Mielipidekysymys!

• Viestiketjun aloittaja "30v"
  • Ensimmäinen viesti
"30v"
[QUOTE="minä";26073010]No minusta aika ruma, vaikka ei liian nuorekas olekaan. Enkä missään olosuhteissa maksaisi tekonahkatakista sataa euroa :O[/QUOTE]

No juu juu,pysytään nyt vaan aiheessa. Mikä on kenenkin mielestä ruma,mutta ei nyt puhuta siitä:)

sou
Kyllä tuollaisen voi 30 v. laittaa. Enemmän se riippuu tyylistä ja ehkä ruumiinrakenteesta että miltä se näyttää päällä. Voi olla ihan kamala jonku 19 -vuotiaankin päällä, jos vaan ei sovi kantajalleen.

sou
[QUOTE="30v";26073120]No minkälaiselle sitten ei sovi? En ole itse ainakaan mikään laiheliini. Tarkoitatko että sopii esim vaan tosi hoikalle?[/QUOTE]

Juu, mun mielestä se sopii suht hoikalle ja ei kovin suuripoviselle henkilölle. Mutta tää on vaan mun mielipide.

"Myry"
HÄH??? Olen 35 enkä ole ikinä miettinyt että joku vaate olisi liian nuorekas, sillä pidän itseäni nuorena. Sen sijaan mietin onko joku vaate laaduton, tyylitön tai "pissis". Tuo takki on minusta sillä rajoilla koska on silmiinpistävästi tekonahkaa, malli on kylläkin niin kiva että voisin nahkaisena itsekin käyttää.

Käytän jatkuvasti niittinahkatakkia töissä jakun asemesta.

"30v"
[QUOTE="Myry";26073210]HÄH??? Olen 35 enkä ole ikinä miettinyt että joku vaate olisi liian nuorekas, sillä pidän itseäni nuorena. Sen sijaan mietin onko joku vaate laaduton, tyylitön tai "pissis". Tuo takki on minusta sillä rajoilla koska on silmiinpistävästi tekonahkaa, malli on kylläkin niin kiva että voisin nahkaisena itsekin käyttää.

Käytän jatkuvasti niittinahkatakkia töissä jakun asemesta.[/QUOTE]

Mä taas tykkään että on keinonahkaa.En halua kulkea eläimen nahka päälläni!
Kiitos vastauksista:) En ole siis yksin mielipiteeni kanssa:)

"Myry"
[QUOTE="30v";26073554]Mä taas tykkään että on keinonahkaa.En halua kulkea eläimen nahka päälläni!
Kiitos vastauksista:) En ole siis yksin mielipiteeni kanssa:)[/QUOTE]

Hyvä pointti tuokin. Mars kauppaan siis, äläkä muiden mielipiteistä piittaa :D

"hah"
[QUOTE="30v";26073554]Mä taas tykkään että on keinonahkaa.En halua kulkea eläimen nahka päälläni!
Kiitos vastauksista:) En ole siis yksin mielipiteeni kanssa:)[/QUOTE]

Jep, sama täällä. Keinonahkan halveksiminen on aika vanhanaikaista :)
Jos tuo malli sopii kroppaan, ihan hyvin tuollaista voi pitää vaikka jopa *gasp* 30-kymppinen, oli tekonahkaa tai aitoa.

Yhteistyössä