Apuja ison naisen pukeutumiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelastusrengas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelastusrengas"

Vieras
Huokaus nää kilot on tainnu tulla jäädäkseeneikä mielenkiintoa löydy laihdutukseen. Olen reilut 30-kymppinen kotiäiti 164cm ja n. 90kg *hui* Olen kyl tyytyväinen itseeni ei sillä mut remonttia kaipaan pukeutumiseeni.
En ole enää "nuori" vaikka haluan jatkossakin käyttää nuorekkaita, istuvia, mukavia, rentoja jne vaatteita.

Useita raskauskia takana ja alamahassa kauhia nahkapussi/ihrakasa :( Samoin keskivartalolleni muodostuu vaatteiden kanssa helposti sellainen paksuhko pelastusrengas :X Ylämaha pömpöttää ja saa näyttämään kuin olisin taas raskaana. Olkani ovat kapeat, povi suht iso ja peppu tosi iso eli olen kait päärynävartaloinen ihminen ?

Mites housut. Korkea vai matala vyötärö? Matala saa jenkkakahvat ja pelastusrenkaan esiin mut korkea paljastaa pömpön tossa häpyluun päällä. Leveät tunikat saa näyttämään tankilta. Tykkään pitää vartalonmyö.täisiä paitoja mut en halua näyttää täyteen ahdetulta nakilta ja pursuta joka kohdasta yli :/ Kaulani suht lyhyt joten käytän usein v.-aukkosiia paitoja. Olen huomannut et pussihihaiset paidat näyttävät hyvältä.

Olen miettinyt leggienssien käyttöä mut käykö ne ihmiselle jolla pulleat reidet? Mites ulos pukeudutaan sit? Millaiset kengät? Takki?

Kaikki apu olisi nyt tarpeen :) Kenties vinkkejä myös mkistä vaatteita kannattaa ostaa. Kuvia?

Paidoissa kannattaa kokeilla ainakin sellaisia tunikoita, joissa on tiukahko yläosa ja leveä alaosa. Et näytä sitä, että olet vetänyt teltan päälle, mutta maha jää vähän piiloon.. Kaula-aukoissa mä ainakin suosin sellaisia neliskanttisia suht avoimia malleja.. Hihan pitää olla vähintään 1/3 pituinen, koska muuten allit heiluu näkösällä..

Leggarit on sellainen maailmaa jakava asia.. Toisten mielestä ne on alushousut, joita ei todellakaan laiteta päälle kauppaan, vaan kuuluvat muiden vaatteiden alle. Henk.koht olen todennut, että miksi valmistajat tekisivät hienoja ja esim. niiteillä koristettuja legginssejä, jos ne olisivat vain alushousut? Mutta se täytyy sanoa, että vältä ainakin valkoisia, sillä niistä näkyy oikeasti jokainen muhkura...

Ylipäätään kannattaa mennä peilin eteen laittaa parhaat alusvaatteet päälle ja katsella vähän, mikä pitää ehdottomasti piilottaa ja mitä kannattaa korostaa... Sit valita vaatteet sitä mukaan..

Käytä housuina siistejä housuja, esim mustia suoria housuja. Vältä matalavyötäröisyyttä vaan osta normi vyötäröisiä housuja. Jätä ainakin tässä vaiheessa farkut ja verkkarit kaappiin tai vain arkikäyttöön.
Hanki PALJON vatsaa pienentäviä alushousuja ja muutenkin hyviä ja tukevia alusvaatteita.

Älä käytä liian tiukkoja ja lyhyitä paitoja, joissa kaikki muhkurat näkyvät. Suosi avaria päänteitä, ja simppeleitä kuoseja. Vältä vaatteissa isoja kuviointeja vaan käytä mahdollisuuksien mukaan yksivärisiä paitoja ja anna asullesi väriä yksityiskohdilla, kuten asuasteilla: värikkäillä huoveilla yms.

Älä myöskään osta liian isoja vaatteita, ettet näyttäisi teltalta. Suosi hyvin leikattuja ja istuvia vaatteita. Paidatkin saavat myötäillä, kun niissä on hyvä leikkaus, joka korostaa kehosi parhaita puolia. Mutta tärkeää on että paidat peittävät vyötärön seudun niin, että makkarat ei vilku.

Itse en käyttäisi legginssejä, enkä käytäkään vaikka olen hoikempi kuin sinä. Suosi rehellisiä sukkahousuja ja käytä vaikka hyvin istuvia polvipituisia farkku/vakosametti hameita.

Käytä paitapureroita ja jakkuja. Ne antavat ryhtiä ja tyylikkyyttä ja hoikentavat kovasti!

Oonko mä ostanut jotenkin liian pieniä mahaatukevia alushousuja kun ne aina rullaantuu kasaan :( Sama homma kyl tavan alkkareillakin jos ne on vaan yhtään korkeampaa mallia.

[QUOTE="pelastusrengas";22031364]Oonko mä ostanut jotenkin liian pieniä mahaatukevia alushousuja kun ne aina rullaantuu kasaan :( Sama homma kyl tavan alkkareillakin jos ne on vaan yhtään korkeampaa mallia.[/QUOTE]

Mä luulen, että mahaa tukevat alushousut pitää tulla vaan tarpeeksi ylös vyötärölle, jotta ne eivät rullaantuisi alas.
Esim lindexillä muistaakseni myydään sellaisia tosi tosi napakoita ja hyviä "korsetin" omaisia alushousuja, jotka tulee tosi korkeelle ja pitää vatsan täydellisesti kasassa. Ei ne siis ole korsetteja, mutta ei ihan tavallisia alkkareitakaan. Suosittelen!

Mites toi kenkä ja takki asia? Korolliset, korottomat, saappaat, nilkkurit? Tasapohjasia tullut käytettyä vaan... Mites jos ne leggarit jalkaani änkeen niin? Ostin joku aika sitten meandin leggarit. Ovat kyl tosi kivan tuntuiset jalassa mut missään muualla kuin kotona en niitä ole ilennyt pitää...
Löytyskö keltään linkkejä, kuvia isojen tyttöjen tyylikkääseen pukeutumiseen. En haluu mitään teltta- tai mummotyyliä :S

Yhteistyössä