Herra Majuri
Paljonko sulle maksetaan, jotta kehut tätä skeidaa uudistusta :headwall:Mä en edes osaa olla pessimisti Jokaisessa asiassa on positiivinen puoli.
Paljonko sulle maksetaan, jotta kehut tätä skeidaa uudistusta :headwall:Mä en edes osaa olla pessimisti Jokaisessa asiassa on positiivinen puoli.
Lopeta nyt tuo nariseminen, Neiti Majuri. Olet aivan vapaa siirtymään muualle.Paljonko sulle maksetaan, jotta kehut tätä skeidaa uudistusta :headwall:
Heh. Ei positiivinen tarvitse palkkaa positiivisuudestaan Tai tokihan rahakin kelpaisiPaljonko sulle maksetaan, jotta kehut tätä skeidaa uudistusta :headwall:
Värin aika karmeat, mutta funktio selkeäEdelleen olen ihan pihalla noista kirjekuorista. Ne näyttää ihan mitä sattuu sekä punainen/sininen väriyhdistelmä niissä on järkyttävä. Ei niihin kirjekuoriin voi yhtään luottaa enkä tajua mikä idea niissä on vaikka ohjeesta kyllä luin mitä niiden pitäisi tarkoittaa, mutta mun koneella (eikä toisen ihmisen koneella) ne kerro kyllä yhtään mitään.
07.09.10 14:44Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21980167:Hei, kaikki palaute jota mm. tässä ketjussa on annettu, on luettu ja korjauksia tehdään. Kaikkiin palautteisiin ei valitettavasti vaan ehditä vastaamaan yksitellen.
Eipä niillä teininörteillä taida ollaEikö ylläpidolla ole todellakaan sen vertaa selkärankaa että vastaisi sivuston käyttäjille (joista voisin olettaa että ne mainostulotkin jossain määrin riippuu) kysymyksiin joita on esitetty koskien tätä hienosti toteutettua uudistusta?
Taitavat vain juoda kaljaa työaikanaJep jep. Ja tuolloinkin olisi jo voinut sanoa että ei me kyllä mitään noista palautteista aiota tosissaan ottaa eikä mitään korjauksia tehdä, kunhan naamakirjassa roikutaan työaika ja nostetaan palkkaa?
[b]äkkiä nuo ruudut helkuttiin!!
tulee migreeni vähemmästäkin!!
Älä kysy noin vaikeita,kaikissa aloituksissa on nykyään ylhäällä se mistä pääsee etusivullemiksei täältä ketjun pohjalta enää pääse suoraan etusivulle? saisko sen takaisin?
ei oo sama asia rullailla IHAN alas sivua ja sitten painaa ylös-nappia ja sitten ylhäältä etusivua..