Tavoitepaino saavutettu, laihdutusurakka päätöksessä! Lähtöbmi 24,5 nyt 19, jee!

• Viestiketjun aloittaja "jiihaa"
  • Ensimmäinen viesti
"jiihaa"
Saa onnitella:) Oon niin tyytyväinen, mutta mä tein sen, vaikka monta vuotta vaan haaveilin. Eniten oon kyllä tyytyväinen siihen, että mulle on kasvanut lihakset ja musta on tullut vahva nainen, oon kohta ihan fitness-kunnossa:D Kyllä nyt kelpaa kesällä, ja ihan häpeilemättä.

aappee
[QUOTE="vieras";26064662]Tuohan on alle suosituksien. Laihat naiset eivät ole nättejä, sorry vaan.[/QUOTE]

En minä ole laiha, olen hoikka ja lihaksikas, terve ja timmi. Että sorry vaan itsellesi:)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26064662]Tuohan on alle suosituksien. Laihat naiset eivät ole nättejä, sorry vaan.[/QUOTE]

Ja siellä taas tietämätön puhuu... Otapa asioista selvää ennen kuin iniset.

Onnea ap, kauanko meni tavoitteen saavuttamiseen? Miten teit sen?

• Tykkää
Reactions: karma
aappee
[QUOTE="vieras";26064680]Ja siellä taas tietämätön puhuu... Otapa asioista selvää ennen kuin iniset.

Onnea ap, kauanko meni tavoitteen saavuttamiseen? Miten teit sen?[/QUOTE]

Noin 8-9 kk meni, elokuussa aloitin tämän projektin. Painoa putosi siis yhteensä 18kg. Odotin, että olis mennyt kauemmin, mutta yllättävnä nopeastihan tuo lähti. Olen kyllä treenannut sitten jo useamman vuoden, että ei ollut ihan rapakunto pohjalla.

aappee
Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26064771:
Paljonko tuli maksamaan kuukaudessa? Siis pt + ohjelma + kuntosali (+ ruokavalio)?
Hmm, vaikea antaa realistista vastausta, kun pt oli tavallaan tuttu, joten sain puoleen hintaan ruokavalion ja henkilökohtaiset ohjauskerrat. Hintaa tuli ruokavaliolle 50e, muutoksia siihen tehtiin ilmaiseksi. Henkilökohtainen treeniohjelma maksoi noin 20e ja ohjauskerrat oli about 30e/kerta. Sali ei maksa mulle mitään, kun olen opiskelija.

Yhteistyössä