K
kökköliini
Vieras
me asutaan vuokralla. mutta etsitään omaa taloa kokoajanOnko teillä suuri säästöisillä omistusasunnot?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
me asutaan vuokralla. mutta etsitään omaa taloa kokoajanOnko teillä suuri säästöisillä omistusasunnot?
Onko teillä suuri säästöisillä omistusasunnot?
Miksi ihmiset makuuttaa tuollaisia summia tileillä? Sitähän se säästäminen monelle tarkoitaa, eikö?
Muutenhan sanottaisiin että se summa on sijoitetttuna.
Vielä jatkokysymys... oletteko suuri säästöiset maksaneet asuntonne pois ts. ootteko asuntovelattomia?
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen suurisäästöinen;26064301:Meillä on 90t säästössä ja muuta omaisuutta siis reilusti. Asuntolainaa on ja lyhennämme sitä 1200e kuussa.
Mihin te suurisäästöiset säästätte rahaa? Mä kun olen itse aina ajatellut, että siinä vaiheessa kun ollaan velattomia, niin sitten ei enää säästetä. Siis toki täytyy hätävara- rahasto olla, mutta muuten ajattelin heittää ranttaliksi velattomana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suurisäästöinen;26064334:Mun mielestä alle 100t säästöt eivät ole suuria. Ne on sitä varten, että voi ostaa joskus muutaman vuoden päästä uudet autot, uusia huonekaluja, matkustella yms.
Ok. Kiva kun vastasit. Ihan totta kyllä tuokin. Mulla ei ole hinkua ostaa uusia autoja tai uusia huonekaluja, mutta matkustella haluaisin. Pieniä reissuja toki pystyy nytkin tekemään, mutta esim. kaukomaihin tarvitaan jo vähän valuuttaa. Olen ajatellut, että niitä reissuja tehdään sitten velattomana. Eli lainalyhennysrahat vapautuu silloin "ylimääräiseen" kivaan.
Alkuperäinen kirjoittaja säästöjä;26064376:mä olen 36v ja mies 39v. Tilillä makaa noin 100t. Asuntovelka on maksettu, samoin auto. Yhteiset bruttotulot on n. 8t. Osa rahasta n.50t on perintöä.
Oikeastaan tyhmää makuuttaa tuota rahaa tileillä, pitäisi se johonkin sijoittaa. Mä olen itse nyt hoitovapaalla, joten mietitään varmaan sijoittamista sitten kun menen takaisin töihin.
Vaikutat järkevältä
Kaukomaillekkin pääsee kyllä edullisesti, jos vaan jaksaa etsiä. Mä lähinnä aina mietin sitä, että autokin on joskus uusittava ja sille pitää löytyä rahat. Mulla on säästössä 60t, josta menee 10t asunnon laittamiseen .