Antaisitko miehesi ajaa poikalastenne päät siiliks/kaljuksi/ns. ketätukaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Antaisin.
Mies leikkaa oman tukkansa 12mm terällä ja pojan tukka lyhenee aina samala kertaa. Tosin sen olen sanonut, että pitää olla vähintään 18mm terä, en halua lapsesta ihan täysin siiliä kuitenkaan kun tuolla on niin vaalee tukkakin.

Itse jos pojan tukan leikkaan, leikkaan vaan sivuista ja takaa, että päälaelle jää vähän pidempää hiusta. Ei kuitenkaan irokeesiä :D
 
"vieras"
Antaisin.
Mies leikkaa oman tukkansa 12mm terällä ja pojan tukka lyhenee aina samala kertaa. Tosin sen olen sanonut, että pitää olla vähintään 18mm terä, en halua lapsesta ihan täysin siiliä kuitenkaan kun tuolla on niin vaalee tukkakin.

Itse jos pojan tukan leikkaan, leikkaan vaan sivuista ja takaa, että päälaelle jää vähän pidempää hiusta. Ei kuitenkaan irokeesiä :D
Yäääk, toi sentin pituinen tukka on kaamea... Jos leikkaa kaljun, se pitää pystyä pitämään kaljuna, juuri, koska se sentti tai kaksi on kauhean näköinen.
 
[QUOTE="vieras";26064392]Yäääk, toi sentin pituinen tukka on kaamea... Jos leikkaa kaljun, se pitää pystyä pitämään kaljuna, juuri, koska se sentti tai kaksi on kauhean näköinen.[/QUOTE]

No eipä tuo halua kaljua tukkaa, mutta lyhyeks on työnsä puolesta kuitenkin leikattava.
Ennen miehellä olikin pitkä tukka =)
 
Antaisin.

Mies osaa leikata pojalle hienon siilin, ja jos kaljuksikin vetäisi (sitä poika on toivonut jo monena kesänä, paksut hiukset kun on aika kuumat, mutta ei olla suostuttu vielä) niin alle 2 viikossa tuolla olisi jo kunnon hiukset taas...hiustenkasvu on todella nopeaa.
 
sh-äiti
Ympäri vuoden on pojallamme "kesätukka", eli koneella iskän ajama oikein lyhyt siisti tukka. Mutta mitä en antaisi iskänkään "tehdä", ja mitä en hyväksy pojalla on pitkä tukka:( Tässä onnekis olemme mieheni kanssa samaa mieltä, että meillä ei pitkätukkapoikia katsella, siinä vaiheessa saa pitkän tukan kasvattaa kun omilleen muuttaa, ja kitarakin voidaan ostaa vielä matkaan;)
 

Yhteistyössä