Kehu tai hauku oma pankkisi! Perustelut myös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "penni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"penni"

Vieras
Olen ikäni ollut saman pankin asiakas, ja hämmästyin kuinka helpolla saa samanlaisen tai hiukan paremmankin lainatarjouksen pienestä pankista, jonka asiakas en ole ikinä ollut. Kaihertaa sen verran, että saattaa olla pankin vaihto edessä. Mitä pankkia käytät? Oletko tyytyväinen ja miksi?

Sampopankki, oon ollu koko ikäni sen asiakas kun äitini oli kyseisen pankin virkamiehiä. Sen jälkeen kun meni danskebankin kanssa yksiin niin homma on ollu suoraa Per....stä ja pankinvaihto on tässä ollu pitempään jo mielessä.

Pop-pankki. Mun konttori on 400km päässä ja siellä asiat sujuu kuin rasvattu. Puhelinsoitolla ja kaikki hoituu. on pienessä kunnassa oleva pankki.

Yritin siirtää asiat samaan pankkiin tänne mutta eivät avanneet tiliä koska mulla merkintä. luulin heidän olevan samaa puljua mutta ei. Pitäkööt tunkkinsa. Oma konttori antoi mulle jopa debit-kortin kun en saanut tiliä toiseen konttoriin.

Suosin kanssa pieniä pankkeja. Niiden kanssa on helpompi asioida ja ovat vaan iloisia saadessaan uusia jäseniä.

Viimeksi muokattu:
Jos vaihdan, vaihdan Säästöpankkiin. Vaikuttaa hirveän hyvältä, mutta mitään oikeita kokemuksia mulla ei ole... Nyt oli OP:ssa, ja kieltämättä vähän närästää se, että koko ikäni ollut asiointi siellä, ja saan Säästöpankista täysin tuntemattomalta pankinjohtajalta oikeinkin kilpailukykyisen lainatarjouksen.

Olimme pitkään Sampon asiakkaita, mutta kun nykyään lähimpään konttoriin on matkaa 50 kilsaa niin vaihdettiin Osuuspankkiin, joka on mielestäni olennaisesti lähempänä toimintakuntansa asiakkaita.

Meille on osunut ihania ihmisiä käsittelemään laina-asioita tai vakuutuksia ja olemme olleet kuluneisiin 3 vuoteen hyvin tyytyväisiä.

Ja sitten "omalla virkailijallemme" on tapana kerran vuodessa soittamalla soittaa ja kysyä tarvitaanko asuntolainaan lyhennysvapaita kuukausia lähiaikoina, onko lisälainan tarvetta tai onko tilanne sellainen, että esimerkiksi sijoituspalveluille olisi kysyntää.

Aivan erityisesti Osuuspankin vakuutusneuvonta, sen nopeus ja vaivattomuus on yllättänyt, eli kun on ollut vakuutusasia niin sekä erilaiset vakuutusvaihtoehdot että korvausasiat ovat sujuneet jouheasti.

Mulla on tili Säästöpankki Nooassa, S-pankissa sekä Tapiola-pankissa. Nämä kaikki ovat toimineet hyvin ja vastanneet tarpeitani. S-pankki on kiva siksi, ettei palvelukuluja mene lainkaan, mutta sijoituksia/lainoja en tiedä viitsisinkö ko. kautta ottaa. Nooassa palvelu on aina ollut erittäin hyvää, mutta kunhan opintolaina on maksettu kokonaan pois, taidan jättää vain ilmaisen S-pankin tilin ja sitten Tapiolan tilin. Tapiola siksi, kun vakuutuksetkin on siellä ja esim. useimmat laskut tulevat mulle suoraan e-laskuna sinne. Sellainen urbaanin aikuisen virtuaalipankki, sopii minulle erinomaisesti.

Osuuspankin jäsen olen ollut jo monta vuotta. Ihan alunperin olen ollut säästöpankki/Merita/Nordean asiakas, mikä se nyt milloinkin on ollut :) Mutta kun ostettiin talo ja haettiin lainaa Osuuspankista, niin siirsin asiakkuuteni sinne ja ihan tyytyväinen olen ollut, kaikki on aina sujunut hyvin.

Mulla on tili Säästöpankki Nooassa, S-pankissa sekä Tapiola-pankissa. Nämä kaikki ovat toimineet hyvin ja vastanneet tarpeitani. S-pankki on kiva siksi, ettei palvelukuluja mene lainkaan, mutta sijoituksia/lainoja en tiedä viitsisinkö ko. kautta ottaa. Nooassa palvelu on aina ollut erittäin hyvää, mutta kunhan opintolaina on maksettu kokonaan pois, taidan jättää vain ilmaisen S-pankin tilin ja sitten Tapiolan tilin. Tapiola siksi, kun vakuutuksetkin on siellä ja esim. useimmat laskut tulevat mulle suoraan e-laskuna sinne. Sellainen urbaanin aikuisen virtuaalipankki, sopii minulle erinomaisesti.

Siis saako S-Pankista lainoja? Muitakin kuin jotain pikkuvippejä? En ees ajatellut sitä, maksan sieltä yleensä vain ruokaostokset.

[QUOTE="Piika-äiti";26063243]

Ja sitten "omalla virkailijallemme" on tapana kerran vuodessa soittamalla soittaa ja kysyä tarvitaanko asuntolainaan lyhennysvapaita kuukausia lähiaikoina, onko lisälainan tarvetta tai onko tilanne sellainen, että esimerkiksi sijoituspalveluille olisi kysyntää.
[/QUOTE]

Meillä kans meidän "oma virkailijalla" on tapana soittaa joskus ja kysellä kuulumisia, samantyylisiä ku teilläkin. Samalla se kyselee myös lasten kuulumiset, sillä on samanikäset lastenlapset ku meillä lapset. Vasta tilanne oli sellanen, että tarvittiin lyhennysvapaa kuukausi, niin sekin asia hoitu yhdellä puhelinsoitolla. Palvelu op:ssa on meilläkin ollu tosi hyvää.

Sampopankin asiakas ollut ikäni (leoniat ym) ja oli myöhästynyt opintolainan lyhennys kerran niin en saanut luottokorttia. Sain luottokortin sitten S-pankilta ja Nordealta. Lisäksi Sampopankissa suuret käyttömaksut, en suosittele!!! Vaihdan pankkia heti kun opintolaina maksettu. Otettiin miehen kanssa nordeasta asuntolaina, en voi sampoa suositella.

Sampopankin asiakas ollut ikäni (leoniat ym) ja oli myöhästynyt opintolainan lyhennys kerran niin en saanut luottokorttia. Sain luottokortin sitten S-pankilta ja Nordealta. Lisäksi Sampopankissa suuret käyttömaksut, en suosittele!!! Vaihdan pankkia heti kun opintolaina maksettu. Otettiin miehen kanssa nordeasta asuntolaina, en voi sampoa suositella.

samoin kuten jo kirjotin. En voi suositella sampopankkia. Palvelu on mun mielestäni ollu monesti tosi sellasta tylyä ja nettipankin asiat ei suju ollenkaan kuin pitäis. Mulla esim käyny monesti niin et en oo päässy nettipankkiin niin on tanskasta asti pitäny tilata jotain koodeja et se on taas saatu auki. Ja pari kertaa on tullu karhukirje ja oon ollu ihan :O . Käyny sit kattoo nettipankissa niin maksu ei oo lähteny tililtä vaikka oon sen sieltä maksanu ja nettipankki väittäny et maksu on nyt suoritettu tililtä. Mut silti ei ookaan suoritettu. Kortit pätkii vähän väliä, ihana kaupan kassalla sitte alkaa säveltämään kun kortti ei pelitä kuten pitäis. Kaikkea tälläst ja oon ihan hermoraunio. Itsekin ajattelin vaihtaa pankkia kun vaan tietäis minne.

Meillä oli vuosia tilit POP-pankissa, ja asunnon oston yhteydessä kilpailutettiin pankin, ja yllätys, yllätys vuosien asiakkuus oli yhtä tyhjän kanssa, saatiin huomattavasti parempi tarjous Aktiasta, ja ollaan oltu nyt sitten Aktian asiakkaina 6 vuotta. Enää en vaihda, kaikki toimii moitteettomasti.