Homovastaisuuden taustalla oma homoseksuaalisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meinasin kirjoittaa ettei tämä varmaankaan pidä paikkansa. Mutta aloin miettimään etten tiedä kaveripiiristä yhtään joka paasaisi ettei naisia saa lyödä mutta ei kyllä kukaan siihen kehoitakaan. Lyömättömyyttä pidettäneen ilmeisesti päivänselvänä asiana.

Juu, ei normaalin miehen tartte jankuttaa ettei lyö naisia, sehän on itsestään selvää, eikä asiaa tartte edes pohtia.

Helpommalla ovat päässeet ainakin noiden orgasmien kanssa ihan palstaa lukemalla. Täällähän on ollut miltei tieteellistä keskustelua asiasta. :D Ne tiedejulkaisut kun tuppaa olemaan niin kuivaa tavaraa...

No joo, jos toimittaja hakee mitään taustatietoa yhtään mihinkään artikkeliin, niin googlaamalla tulee ensimmäiset 20 linkkiä tälle palstalle. Kuten eräskin lenkkimakkarasta ruokareseptiä etsinyt. Tosin keskustelussa ei pantu lenkkimakkaraa ruokaan...

No joo, jos toimittaja hakee mitään taustatietoa yhtään mihinkään artikkeliin, niin googlaamalla tulee ensimmäiset 20 linkkiä tälle palstalle. Kuten eräskin lenkkimakkarasta ruokareseptiä etsinyt. Tosin keskustelussa ei pantu lenkkimakkaraa ruokaan...

:x

Hitsit, mullakin oli yksi vinkeä haku mikä ohjasi suoraan palstalle, mutta helkkari kun on päässyt unohtumaan jo. Ja kyllä kieltämättä ainakin joka toinen haku ohjaa tänne suoraan.

En ole homo"foobikko", en pelkää homoja, en käytännön elämässä ajattele heitä muuten kuin ihmisinä. Kuitenkaan en pidä homoudesta vaan koen homouden luonnottomana ja vastenmielisenä asiana. Tunnen itseni jo tähän ikään mennessä aika hyvin enkä ole homoseksuaalinen ihminen. Jos normaalin heteroseksuaalin ensimmäinen luontainen reaktio homouteen on YÄK niin nykyään se tulkitaan fobiaksi tai suvaitsemattomuudeksi.

Ei minulla mihinkään arkaan paikkaan osunut. Mutta en ymmärrä sitä, että jos vastustaa jotain, niin olisi itse sellainen. Jos vastustan kerjäläisiä, niin olenko sitä kerjäläinen?

Et nyt varmaan tosissasi sotke toisiinsa homoutta, joka on ihmisen persoonaan liittyvä ominaisuus ja pedofiliaa, joka on rikos?

Homohan on homo aina, toteuttipa hän ominaisuuttaan tai ei, mutta pedofiili on vasta, kun on harrastanut pedofiliaa.

Kissojen ja koirien vertaaminen keskenään on aika alkeellista logiikkaa, kun on kyse selkeästi erilaisista asioista.

Ja mikähän sitten lasketaan homofobiaksi? Nykyään tuntuu tämä asia menevän niin, että jos et puolusta homojen oikeuksia, niin olet heti homofobinen. Ainiin, ja kaikki Niinistöä äänestävät oli homofobisia..

Mulle on aivan sama, mitä ne homot tekee keskenään, mutta en puolusta heidän oikeuksiaan yhtään ja vastustan mm. sukupuolineutraalia avioliittolakia. Olenko mä silloin homofobinen?

Et nyt varmaan tosissasi sotke toisiinsa homoutta, joka on ihmisen persoonaan liittyvä ominaisuus ja pedofiliaa, joka on rikos?

Homohan on homo aina, toteuttipa hän ominaisuuttaan tai ei, mutta pedofiili on vasta, kun on harrastanut pedofiliaa.

Kissojen ja koirien vertaaminen keskenään on aika alkeellista logiikkaa, kun on kyse selkeästi erilaisista asioista.

Periaatteessa pedofiliiksi synnytään. Ei kukaan yhtäkkiä muutu pedofiiliksi. Pedofiiliaa ei myöskään pysty parantamaan, joten mielestäni homouden ja pedofilian vertaus ei ole huono.

[QUOTE="fakta";26061935]Uusimpien tutkimusten mukaan homoudesta pystyy parantumaan.[/QUOTE]

Ihanko tieteellisten tutkimusten vai uskonnollisten "tutkimusten"? Toisaalta, miten pystyy parantumaan jostain mikä ei ole sairaus?

[QUOTE="Kysyn";26062110]Miksi sä vastustat sitä, miten jotkut muut elävät, tässä tapauksessa homoseksuaalit, elävät? Millä oikeudella?[/QUOTE]

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteensä. On eri asia vastustaa jonkun elämäntapaa omassa päässään kuin kaupungin kauduilla.

[QUOTE="Kysyn";26062110]Miksi sä vastustat sitä, miten jotkut muut elävät, tässä tapauksessa homoseksuaalit, elävät? Millä oikeudella?[/QUOTE]

Anteeksi, mutta missä olen sanonut vastustavani HOMOJA? Näytä yksikin sellainen viesti. En ole kommentoinut homoja vastaan tai heidän puolesta yhtään mitään.

Anteeksi, mutta missä olen sanonut vastustavani HOMOJA? Näytä yksikin sellainen viesti. En ole kommentoinut homoja vastaan tai heidän puolesta yhtään mitään.

Ahaa.. No mitä sitten tarkoitit tällä lauseella: "Ei minulla mihinkään arkaan paikkaan osunut. Mutta en ymmärrä sitä, että jos vastustaa jotain, niin olisi itse sellainen. Jos vastustan kerjäläisiä, niin olenko sitä kerjäläinen?"

Vastustaa "jotakin", siis mitä, tarkennatko?

Turhaa väitellä näistä asioista, ikinä ei tulla pääsemään yhteisymmärrykseen.

Naurettavaa, että ihmisten pitäisi hyväksyä homoseksuaalisuus, tai muuten on homofoobikko ja nyt kun homofoobikoksi leimaaminenkaan ei riitä, niin kerrotaan "tutkimuksesta" jonka mukaan homoudenvastustajat on homoja!!!

Itse en ole homofoobikko (minulla on useampi homoseksuaali tuttavapiirissä), mutta en todellakaan hyväksy homoutta. Mielestäni homous on seksuaalinen vääristymä ja suoraan verrannollinen pedofiliaan. (Joissain lapsen hyväksikäyttötapauksissana lapsi/nuori on ollut suostuvainen, eli homoutta ei voi erottaa pedofiliasta sen perusteella, ettei molemmat osapuolet olisi olleet halukkaita!)