Homovastaisuuden taustalla oma homoseksuaalisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Venäjällä on tehty aloite laista, joka kieltäisi "homoseksuaalisen propagandan" levittämisen alaikäisille koko maassa.

Aiemmin samanlainen laki on hyväksytty Pietarissa. Aloitteen takana on eteläsiperialaisen Novosibirskin aluehallitus.

– Homoseksuaalinen propaganda on laajalle levinnyttä nyky-Venäjällä. On välttämätöntä suojella tulevia sukupolvia propagandan vaikutuksilta, valtuutetut kirjoittavat.

Aloitteessa ei määritellä, mitä "homoseksuaalinen propaganda" on. Esityksen mukaan siitä voitaisiin kuitenkin tuomita enimmillään jopa 500 000 ruplan eli noin 13 000 euron sakko.

Pietarin homovastainen laki on ollut ihmisoikeusjärjestöjen hampaissa. Arvostelijoiden mukaan lakiteksti jätettiin epämääräiseksi, jotta sitä voidaan käyttää mahdollisimman laajasti seksuaalivähemmistöjen sortamiseen. Viranomaiset ovat perustelleet lakia lasten suojelemisella.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Venäjällä on tehty aloite laista, joka kieltäisi "homoseksuaalisen propagandan" levittämisen alaikäisille koko maassa.

Aiemmin samanlainen laki on hyväksytty Pietarissa. Aloitteen takana on eteläsiperialaisen Novosibirskin aluehallitus.

– Homoseksuaalinen propaganda on laajalle levinnyttä nyky-Venäjällä. On välttämätöntä suojella tulevia sukupolvia propagandan vaikutuksilta, valtuutetut kirjoittavat.

Aloitteessa ei määritellä, mitä "homoseksuaalinen propaganda" on. Esityksen mukaan siitä voitaisiin kuitenkin tuomita enimmillään jopa 500 000 ruplan eli noin 13 000 euron sakko.

Pietarin homovastainen laki on ollut ihmisoikeusjärjestöjen hampaissa. Arvostelijoiden mukaan lakiteksti jätettiin epämääräiseksi, jotta sitä voidaan käyttää mahdollisimman laajasti seksuaalivähemmistöjen sortamiseen. Viranomaiset ovat perustelleet lakia lasten suojelemisella.

Mitähän mahtaa olla "homoseksuaalinen propaganda"?

Onko pedofiliavastaisuuden taustalla syynä oma pedofilia?

Tätä mieltä olen homokauhuisista ollut aina.
Mutta pedofiliaa en rinnastaisi homoseksuaalisuuteen millään tavalla.
Kahden aikuisen välinen rakkaussuhde on kuitenkin periaatteessa "tasa-arvoinen", lapseen sekaantumisen näen sairautena, avuttoman pienen ihmisen hyväksikäyttönä. Tapahtui tämä lapseen sekaantuminen sitten katolisen papin toimesta tai muualla.

[QUOTE="ahaa";26060932]Osuiko arkaan paikkaan tuo Timpan kopioima teksti. Varo, ettet nää homoeroottisia unia, jos valveilla kiellät asian ;)[/QUOTE]

Ei minulla mihinkään arkaan paikkaan osunut. Mutta en ymmärrä sitä, että jos vastustaa jotain, niin olisi itse sellainen. Jos vastustan kerjäläisiä, niin olenko sitä kerjäläinen?

Siis tämä "mullistava tutkimus" on ihan yhtä vanhaa tietoa kuin tuo toinen iltalehden sivuilla ollut "uutta tietoa naisen orgasmista" missä julistettiin kuinka ihmeellistä että nainen voi saada myös vaginaorgasmeja.

Mahtaa olla tutkimusrahaa liikaa liikenteessä kun näitä itsestäänselvyyksiä mitkä on tiedetty jo vuosikymmenet pitää tutkia.

Ei minulla mihinkään arkaan paikkaan osunut. Mutta en ymmärrä sitä, että jos vastustaa jotain, niin olisi itse sellainen. Jos vastustan kerjäläisiä, niin olenko sitä kerjäläinen?

Ei tämä päde joka asiaan, mutta homoseksuaalisuuteen pätee. Tosin voi tietysti olla, että joku on oppinut homovastaisuuden esim. kotoaan. Ei siis välttämättä kaikilla homovastaisilla ole omia mieltymyksiä vastakkaiseen sukupuoleen, mutta luulen että useimmilla on, mutta haluavat salata sen itseltäänkin.

Siis tämä "mullistava tutkimus" on ihan yhtä vanhaa tietoa kuin tuo toinen iltalehden sivuilla ollut "uutta tietoa naisen orgasmista" missä julistettiin kuinka ihmeellistä että nainen voi saada myös vaginaorgasmeja.

Mahtaa olla tutkimusrahaa liikaa liikenteessä kun näitä itsestäänselvyyksiä mitkä on tiedetty jo vuosikymmenet pitää tutkia.

Onkohan ne Iltiksen toimittajat TAAS lukeneet palstaa viime päivinä..?? :whistle: :laugh:

Ei ehkä tavanomaisesta vastustamisesta nyt olekaan kysymys, vaan ennemminkin todellisesta "homokauhusta".
Vähän ehkä kaukaa haettu, mutta jos esimerkiksi systemaattisesti inhoat besserwissereitä, mitä suurimmalla todennäköisyydellä olet joko itse sellainen tai sitten sinulla on taipumusta tähän ominaisuuteen.

Veikkaan että asia johtuu siitä, että homoseksuaalisuus on hieman eri asia kuin vaikkapa kerjäläisyys, tupakointi tai vaikkapa pedofilia. Tutkimuksen mukaan siis nimen omaan homovastaisuus kumpuaa pelosta omaa seksuaalista suuntautumista kohtaan.

Katoliset_lääkarit_saksassa_antavat_homeopaattista_eheytyshoitoa_homoille?cid=3&aid=5623
Katolisten lääkäreiden järjestö UCP Saksassa uskoo että he voivat parantaa homojen ja lesbojen seksuaalisen orientaation homeopaattisella lääkityksellä. Homo-homeopatia on saanut jyrkän tuomion saksalaiselta homojärjestöltä LSVD:ltä. Lääkärijärjestön verkkosivuillaan lupaamaa "Terapiavaihtoehtoja homoseksuaalisuuteen" pitää LSVD homoihin kohdistuvana loukkauksena ja hävyttömyytenä.

Katolisten lääkäreiden järjestö ilmoittaa, ettei homous ole sairaus. Heidän suosittelemallaan homeopaattisella lääkityksellä homotaipumukset voidaan pitää hallinnassa. Näitä suositeltuja hoitoja ovat "perushoidot homeopaattisilla välineillä, esimerkiksi "homeopaattisilla laimennetuilla liuoksilla kuten Platinium", "psykoterapialla" ja "uskonnollisella neuvonnalla". Eräs tuollainen homeopaattinen lääke on nimeltään Globuli, joka on pikkuruisia pillereitä, koostuen suurimmaksi osaksi sokerista.

Lääkärijärjestö UCP on sitä mieltä, että monet homot ovat ahdistuneita ja onnettomia. Heille pitää tarjota vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Homojärjestö LSVD pitää jopa tuollaisten "hoitomuotojen" tarjoamistakin vaarallisena. "Kaikki vakavasti otettavat asiantuntijat ovat yhtä mieltä siitä, että seksuaalinen orientaatio on muotoutunut jo varhaisessa vaiheessa lapsuudessa."
Lähde: Spiegel Online International 2.6.2011

Ja onhan sekin tiedossa että mitä isompaa älämölöä miehen pitää naisten hakkamisesta niin sitä varmemmin itse koittavat pitää pesänsä puhtaana. Eli itse ovat taipuvaisia hakkaamaan naisiaan ja kovaan ääneen vakuuttavat toista.

Oon tiennyt ton aina.

Samoin kun ne miehet, jotka paasaa naisenhakkausta vastaan, on yleensä itse naistenhakkaajia.

Meinasin kirjoittaa ettei tämä varmaankaan pidä paikkansa. Mutta aloin miettimään etten tiedä kaveripiiristä yhtään joka paasaisi ettei naisia saa lyödä mutta ei kyllä kukaan siihen kehoitakaan. Lyömättömyyttä pidettäneen ilmeisesti päivänselvänä asiana.