Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

Turkilmas
Eiks nyt olis jo kiusattu Riepua tarpeeksi, ihan oikeastikin? Aika pirun ärsyttävää. Tekstit vielä niin läpinäkyviä, tarkoitus pelkästään saada Riepu suuttumaan. Typerää.
 
"vieras"
No joo, en siinä mielessä, että sekä kolumneilla (joita tekstini lähinnä kai muistuttavat) että päiväkirja-tyyppisellä kirjoittelulla on hyvinkin pitkät perinteet. Ja blogi on minun tapani säilöä ajatuksia mahdollista jatkojalostusta varten.

Enkä ole koskaan enkä missään väittyänyt, että blogini idea olisi jotenkin uniikki. En vain ole sattunut löytämään blogia, jossa käsiteltäisiin samantapaisia aiheita samanlaisesta näkökulmasta. Haluaisin kehittyä kirjoittajana, mutta en missään nimessä aio siirtyä "meillä syötiin tänään bataattia ja kakattiin pottaan" -linjalle. En saa sellaisesta mitään.

Jos sinä (tai kuka muu hyvänsä) teidät "satoja samanlaisia" blogeja kuin Sivusilmäilyä on, niin voisit toki ystävällisessä hengessä vinkata sellaisista, sillä minä mieluusti sellaisia lukisin. Mutta ei, kun sinun pitää tahallasi ilkeillä, haukkua ja nälviä ja provosoida. Miksi? Minä haistan tämänkaltaisessa kommentoinnissa kateutta ja katkeruutta. Oikeasti rakentavaa tällainen keskustelu ei ole.
Mikä sinun näkökulmasi on? En ole huomannu mitään näkökulmaa sinulla. =)
 
[QUOTE="Vieras";26060769]Siltäkö se sinusta kuulosti? Vai olisiko ollut suoraa kritiikkiä tuosta kommentista johon viittasin.
Se tiedetään ettet kestä mitään kritiikkiä, ja yrität olla mukanokkela. Mutta et ole.[/QUOTE]


Tämän ketjun aiheena on antaa rakentavaa palautetta linkitetyistä blogeista. Kannattaisi sitten pysyä aiheessa eikä ruveta ihan jonninjuotavia huutelemaan sieltä. Tietysti, jos ei ole oikeaa asiaa, niin voihan sen aikansa noinkin käyttää. Säälittävää.
 
"Vieras"
Tämän ketjun aiheena on antaa rakentavaa palautetta linkitetyistä blogeista. Kannattaisi sitten pysyä aiheessa eikä ruveta ihan jonninjuotavia huutelemaan sieltä. Tietysti, jos ei ole oikeaa asiaa, niin voihan sen aikansa noinkin käyttää. Säälittävää.
Sun kannattaisi yrittä edes teeskennellä että olet myös käytökseltäsi aikuinen. Säälittävää käytöstä sinulta tuollaiset lapselliset haloottelut.
 
"Xxxxx"
Voi rieputarallaa.... Unohda jo tää blogijuttu, mua raivostuttaa tää kehukaa mua jooko- pyytely. Suutut heti jos jokus antaa negatiivisempaa palautetta. Sun blogi on varmaan ihan kiva sulle, mutta mitään mieltä ylentävää hengenravintoa se ei ole. Sen perusteella sanoisin että sinusta ei ehkä sitä kirjoittajaa tule, tai kolumnistiakaan.

Ne on muuten aika harvassa ne kolumnistit, joiden jutut jää mieleen elämään. Itse pidän Roope Lipastin ja Timo Parvelan kolumneista, löytyy paljon muitakin.

Voisin yhtyä myös siihen että tekstisi on paasaavaa, ja sellaista "minä ole aina oikeassa", tekstistä puuttuu se pohdiskelevuus, mikä laittaisi lukijan aivot ajattelemaan itse ja veisi niitä ajatuksia pidemmälle.
 
Eiks nyt olis jo kiusattu Riepua tarpeeksi, ihan oikeastikin? Aika pirun ärsyttävää. Tekstit vielä niin läpinäkyviä, tarkoitus pelkästään saada Riepu suuttumaan. Typerää.
Voi aamen. Mua vituttaa ihan suunnattomasti.

Kiva ketju - jos vaan pysyttäisiin aiheessa ja saisi sitä oikeaa palautetta. Mun mielestä bloggaaminen ja blgit olisivat kiinnostava keskustelunaihe ja musta olisi mukavaa ruotia erilaisia blogeja oikein kunnolla. Mulle kuvan ja sanan liitto on hankala, samoin monta muutakin ajatteluttavaa asia leijuu ilmassa. Kun saisi keskustella ilman jatkuvaa vittuilua.

Aloitin aikoinaan bloginpidon ihan siitä syystä, että koko maailma oli minulle tuntematon ja halusin oppia jotakin uutta. Paljon olen oppinutkin - mutta en ihan niistä asioista, joista etukäteen kuvittelin oppivani.
 
Hei Rieputarallaa
Sinulta luonnistuu hyvä äidinkieli plus osaat myös perustella ajatuksesi plus käsittääkseni olet kiinnostunut kirjallisuudesta ja luet melko paljon. Voisiko blogiisi saada kirja-arvosteluja lukemistasi teoksista? :)
 
"Vieras"
Voi aamen. Mua vituttaa ihan suunnattomasti.

Kiva ketju - jos vaan pysyttäisiin aiheessa ja saisi sitä oikeaa palautetta. Mun mielestä bloggaaminen ja blgit olisivat kiinnostava keskustelunaihe ja musta olisi mukavaa ruotia erilaisia blogeja oikein kunnolla. Mulle kuvan ja sanan liitto on hankala, samoin monta muutakin ajatteluttavaa asia leijuu ilmassa. Kun saisi keskustella ilman jatkuvaa vittuilua.

Aloitin aikoinaan bloginpidon ihan siitä syystä, että koko maailma oli minulle tuntematon ja halusin oppia jotakin uutta. Paljon olen oppinutkin - mutta en ihan niistä asioista, joista etukäteen kuvittelin oppivani.
No miksi ihmeessä sitten annat niin tylyä "palautetta" muille. Olisit itse asiallinen, niin muutkin kohtelisivat sinua samalla tavalla. Nyt metsä vaan vastaa kuin sinne huudetaan.
 
Sinulta luonnistuu hyvä äidinkieli plus osaat myös perustella ajatuksesi plus käsittääkseni olet kiinnostunut kirjallisuudesta ja luet melko paljon. Voisiko blogiisi saada kirja-arvosteluja lukemistasi teoksista? :)
Juu, mulla on vino pino kirjoja odottamassa, että kirjoittaisin niistä jotakin... en tiedä, miksi en saa aikaiseksi. Mutta yritän.
 
  • Tykkää
Reactions: Brummelisa
[QUOTE="Vieras";26060892]No miksi ihmeessä sitten annat niin tylyä "palautetta" muille. Olisit itse asiallinen, niin muutkin kohtelisivat sinua samalla tavalla. Nyt metsä vaan vastaa kuin sinne huudetaan.[/QUOTE]

Olenko mä mukamas ollut jotenkin erityisen tyly tässä ketjussa? Tai muutenkaan?
 
Hei Rieputarallaa
Juu, mulla on vino pino kirjoja odottamassa, että kirjoittaisin niistä jotakin... en tiedä, miksi en saa aikaiseksi. Mutta yritän.
Kiitos - jään odottelemaan, josko saisin kirjavinkkejä sitä kautta :) Niin ja minusta blogisi on mainio kun se ei koostu mitä-söin-tänään-lapsellani-vuotaa-nenä-teksteistä, muttei myöskään ole liian vakavasti itseään ottava. Sopivaa pohdintaa minun makuuni - en siis oikein ymmärrä tätä teilausta täällä. Ajoittaiset kuvat myös piristävät.
 
"vieras"
Olenko mä mukamas ollut jotenkin erityisen tyly tässä ketjussa? Tai muutenkaan?
Muistelen, että olet muutamaan kertaan sanonut (myös muulloin kuin tässä ketjussa) toisten blogeista siihen tyyliin, että ihan kiva, jos minua tuollainen kiinnostaisi. Siitä saa kyllä sen käsityksen, ettet ajattele positiivisesti toisten blogeista. Se on ihan ymmärrettävää, mutta toimii myös toisin päin. Ei kaikkia kiinnosta sinun aihepiirisi tai tapasi kirjoittaa. Jos sinä voit sanoa, että no eipä kiinnosta, voivat muutkin sanoa sinulle. Eikö?
 
As If, blogi tuntui kotoiselta, vaikka minä en ole sisustusintoilija.

Rieputarallaa, kirjoitatko blogia johonkin lehteen? Tuntui "ei henk.kohtaiselta" kuten As If:in blogi. Teksti liian analysoivaa ilman omaa.

Muita en ole vielä lukenut.
 
  • Tykkää
Reactions: as if

Yhteistyössä