[QUOTE="eveliina";26056910]Sä taidat itse olla mamu, tai sitten sulla on joku helvetin hyvä suu puolustaa niitä.
Missä kohtaa oon väittänyt, että mulla on 100% tietoa? Mutta ei siihen nyt jumalauta paljon tarvita et sen huomaa: miks suomalaiset ajelee edelleen vanhoilla autoilla ja käy ihan kunnon töissä? Koska me ei availla pitsapaikkoja ja tehdä veropetoksia. Ja se on hienoa, jos sulla on rahaa ostaa rattaat ja pyörät itse - niin mullakin, kaikilla ei ole. Miksi siis suomalainen ei saa tämmöistä kuponkia kun menee sossuun?! Käskivät ostaa itse. Hänen mamukaveri meni ja saivat 200 lapun Biltemaan.
Pitääkö tässä vetää naama ruskeeks ja mennä sossuun?!?![/QUOTE]
Mua vaan huvittaa sun väärät käsitykset ja typerät yleistykset
Suomalaiset ajaa vanhoilla autoilla, mamut vuoden 2011 autoilla.
Suomalaiset ostaa fillarit itse, mamut saa ne sossusta.
Jne.
Elämä ei ole ihan noin simppeliä, vaikka sinä olisitkin juuri niin simppeli
Missä kohtaa oon väittänyt, että mulla on 100% tietoa? Mutta ei siihen nyt jumalauta paljon tarvita et sen huomaa: miks suomalaiset ajelee edelleen vanhoilla autoilla ja käy ihan kunnon töissä? Koska me ei availla pitsapaikkoja ja tehdä veropetoksia. Ja se on hienoa, jos sulla on rahaa ostaa rattaat ja pyörät itse - niin mullakin, kaikilla ei ole. Miksi siis suomalainen ei saa tämmöistä kuponkia kun menee sossuun?! Käskivät ostaa itse. Hänen mamukaveri meni ja saivat 200 lapun Biltemaan.
Pitääkö tässä vetää naama ruskeeks ja mennä sossuun?!?![/QUOTE]
Mua vaan huvittaa sun väärät käsitykset ja typerät yleistykset
Suomalaiset ajaa vanhoilla autoilla, mamut vuoden 2011 autoilla.
Suomalaiset ostaa fillarit itse, mamut saa ne sossusta.
Jne.
Elämä ei ole ihan noin simppeliä, vaikka sinä olisitkin juuri niin simppeli