Mamut hakkasivat kahden lapsen äidin Iisalmessa la-su-yönä.

• Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eveliina";26056910]Sä taidat itse olla mamu, tai sitten sulla on joku helvetin hyvä suu puolustaa niitä. :D
Missä kohtaa oon väittänyt, että mulla on 100% tietoa? Mutta ei siihen nyt jumalauta paljon tarvita et sen huomaa: miks suomalaiset ajelee edelleen vanhoilla autoilla ja käy ihan kunnon töissä? Koska me ei availla pitsapaikkoja ja tehdä veropetoksia. Ja se on hienoa, jos sulla on rahaa ostaa rattaat ja pyörät itse - niin mullakin, kaikilla ei ole. Miksi siis suomalainen ei saa tämmöistä kuponkia kun menee sossuun?! Käskivät ostaa itse. Hänen mamukaveri meni ja saivat 200€ lapun Biltemaan.

Pitääkö tässä vetää naama ruskeeks ja mennä sossuun?!?![/QUOTE]

Mua vaan huvittaa sun väärät käsitykset ja typerät yleistykset :)

Suomalaiset ajaa vanhoilla autoilla, mamut vuoden 2011 autoilla.
Suomalaiset ostaa fillarit itse, mamut saa ne sossusta.
Jne.

Elämä ei ole ihan noin simppeliä, vaikka sinä olisitkin juuri niin simppeli :)

??
[QUOTE="vieras";26056919]Näistä ketjuista huomaa ketkä palstalaiset ovat joutuneet tyytymään sossutuilla eläviin mamuihin.

Terveisiä vain sinne kuntien vuokratalohelvetteihin. :wave:[/QUOTE]

Huomaa, ettei sinulle riittänyt hoitopaikkaa vaan jouduit avohoitoon. Toivottavasti saat enemmän apua joku päivä!

kassan ohi taskuun
mutta kai hyvä pitseria tuottaakin hyvin. jos pitsa maksaa jotain 8e ja niitähän lounasaikaan menee aika reippaasti, samoin viikonloppuna, niin kyllähän nyt siitä tienaa. vaikka yks 6 henkinen perhe menee ostamaan pitsat niin johan on hyvä tuntipalkka.

No kyllä minun mammuli saa rahaa ihan työtä tekemällä (kaupungille, onko hyväksyttyä??), tosin me ei edes tarvita autoa, ei edes vanhaa. :D
Ei oo hyväksyttyä. Linkittäjän mukaan kaikki julkisella sektorilla työskentelevät on sossupummeja.

Onneksi mun oma kotimamu on töissä yksityisellä :xmas:

Eikä meillä oo juuri nyt kyllä autoakaan, kun myytiin jokunen kuukausi sitten se pois.

mutta kai hyvä pitseria tuottaakin hyvin. jos pitsa maksaa jotain 8e ja niitähän lounasaikaan menee aika reippaasti, samoin viikonloppuna, niin kyllähän nyt siitä tienaa. vaikka yks 6 henkinen perhe menee ostamaan pitsat niin johan on hyvä tuntipalkka.
Tuottaa toki.
Mutta ei voi väittää, etteikö pizzerioissa olisi myös harmaata taloutta ihan tarpeeksi...

"vieras"
[QUOTE="eveliina";26056910]Sä taidat itse olla mamu, tai sitten sulla on joku helvetin hyvä suu puolustaa niitä. :D
Missä kohtaa oon väittänyt, että mulla on 100% tietoa? Mutta ei siihen nyt jumalauta paljon tarvita et sen huomaa: miks suomalaiset ajelee edelleen vanhoilla autoilla ja käy ihan kunnon töissä? Koska me ei availla pitsapaikkoja ja tehdä veropetoksia. Ja se on hienoa, jos sulla on rahaa ostaa rattaat ja pyörät itse - niin mullakin, kaikilla ei ole. Miksi siis suomalainen ei saa tämmöistä kuponkia kun menee sossuun?! Käskivät ostaa itse. Hänen mamukaveri meni ja saivat 200€ lapun Biltemaan.

Pitääkö tässä vetää naama ruskeeks ja mennä sossuun?!?![/QUOTE]

Anatolialla on turkkilainen karvaranne toyboyna ja turkkilaiset ovat tosi ihkuja.=)

"elsa"
[QUOTE="vieras";26056863]Käytkö muuten itse kebabilla tai pizzalla?[/QUOTE]

Käyn, mutta vain suomalaisten liikkeissä. Ja siellä ne hinnoittelutkin ovat järkevät. Mieluummin maksan kebabannoksesta 8 euroa kuin 4. Minä en tue tai rahoita tippaakaan mamujen elämistä.

[QUOTE="vieras";26056996]Anatolialla on turkkilainen karvaranne toyboyna ja turkkilaiset ovat tosi ihkuja.=)[/QUOTE]
Toyboy? :D

Sanoisin että aviomies jo 10 v ajalta.

Ja käy töissä, on käynyt aina...sossussa ollaan käyty vain hakemassa paperit lasten päivähoitoa varten, se kun toimii sos.keskuksen alla.

[QUOTE="elsa";26057003]Käyn, mutta vain suomalaisten liikkeissä. Ja siellä ne hinnoittelutkin ovat järkevät. Mieluummin maksan kebabannoksesta 8 euroa kuin 4. Minä en tue tai rahoita tippaakaan mamujen elämistä.[/QUOTE]

Mä maksan tuon 8-9 euroa per annos mamuravintoloitsijalle, jolla on paperit kunnossa.
Mutta ne ei kyllä eläkään leveästi...vaimo ja mies tekevät töitä kahdestaan, pitkää päivää, ja autokin on vanha. Mutta ovat sanoneet että mielummin ovat rehellisiä ja köyhiä, kuin epärehellisiä ja rikkaita.

5 euron pizzerioissa en käy. En halua tukea veronkiertoa tai ns. orjatyövoimaa (otetaan kielitaidoton mamu töihin ja teetetään tällä 16 h työpäiviä 300 euron kuukausipalkalla).

"vieras"
[QUOTE="Nadja";26056921]Moikka!

Oon nyt jonkun aikaa tätä keskustelua tässä seurannut, ja miksi te tämmöstä asioista jaksatte tapella.. :eek:) Mun perhe on itse muuttanut maahanmuuttajina Suomeen, ja kyllä meitä on tuettu hyvin. ollaan nyt asuttu 9v suomessa ja itse en ole thenyt töitä koko aikana. Mies on. Hyvin ollaan pärjätty! Kuitenkaan meidän aisoista ei varmaan tarvitse tehdä näin isoa juttu?[/QUOTE]

Haluatko provota?

"vieras"
[QUOTE="eveliina";26056894]En käy, ihan periaatteesta.
Ainoa mistä suostun ostamaan kebabbini on suomalaiset.... :--)[/QUOTE]

OK. En minäkään käy. Tosin en kebabia syö muutenkaan.

"vieras"
[QUOTE="elsa";26057003]Käyn, mutta vain suomalaisten liikkeissä. Ja siellä ne hinnoittelutkin ovat järkevät. Mieluummin maksan kebabannoksesta 8 euroa kuin 4. Minä en tue tai rahoita tippaakaan mamujen elämistä.[/QUOTE]

En käy minäkään. Niiden alhaisesta hygieniatasosta on kuultu niin paljon juttuja.

kotikebab
täs meidän kylän mamukebabbilassa on kyllä iloisia ja kohteliaita karvakäsiä. siellä oikeesti käy porukkaa hyvin ja ruoka on hyvää mutta.. epäpuitteina se että nimi vaihtuu aina tietyn aikavälin ajoin, kassa kilisee hyvin, mutta kuittia ei tuu ulos, sekä pankkikortilla on aina välillä vaikeuksia maksaa vaikka pääte löytyykin... raha kelpaa, automaattihan on vieressä. mutta käyn silti jatkossakin.

"vieras"
Hyvin rullaa keskustelu. Pahoinpidellystä naisesta on päästy Anatolian karvarannetoyboyhin! :D
Nyt kun sinäkin suvaitsit läsnäolollasi kunnioittaa ketjua niin kysynpä sinulta seuraavaa: miksi te demarit haluatte vain sosiaaliperusteista maahanmuuttoa ettekä työperäistä? Kuten varmaan itsekin tajuat ei sosiaaliperusteinen maahanmuutto voi toimia pitkään, koska se vaatii liiaksi veroja ja velkaa.

Yhteistyössä