V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Madametussu: Mikä auto sinulla on ja vuosimalli?
Niin ja Venakko, minä en kyllä ketään lapsistani ole kuljettanut etupenkillä, enkä kyllä suosittele kuljettamaan, vaikka turvatyynyt saisi kytkettyä pois.
Mikä auto sulla Venakko on?
Vaimolla oli joskus Micra, siinä ei ollut turvatyynyjä ja siinä saattoi kuljettaa etupenkillä vauvaa, mutta sen jälkeen ei olla kyllä missään autossa kuljetettu edessä.
Älä yllytä, Milanna EI ole hyvä kuski joten on parempi että hän katsoo tiukasti eteenpäin ja keskittyy vain ja ainoastaan ajamiseen.
minulla on hyndai coupee genesis millä huomenna ajatelin mennä, siellä on airbag mutta hyndai liikeessä saa saman tien pois, eikö?
no ei se vaikea oo pitää tuttia ja ajaa autoa![]()
Kukaan suomalainen nainen ei revi pesuhallissa mukaansa painepesuria letkuineen.... Saati kolaroi jatkuvasti parkkihallissa. Härregood!
minulla on hyndai coupee genesis millä huomenna ajatelin mennä, siellä on airbag mutta hyndai liikeessä saa saman tien pois, eikö?
Toyota Carina2 vm -86Takapenkin turvavyöt ei edes riittäisi turvakaukalon ympäri vaikka haluaisin takapenkillä pitää.
Tuo auto on puhdasta rautaa, ei o tehty muovista niinku nykyajan autot, vaikka rekka tulis päin niin korkeintaan lommo tulis![]()
Hyundai on muuten aika yllättävän kiva auto, on helpoa ajaaItse en Hyundailla ajele, oon enemmän Ford-miehiä (Mondeo vm. 2012), mutta veikkaisin, että jos tuollainen airbagin poiskytkeminen ylipäänsä on mahdollista, he voivat sen liikkeessä tehdä.
Sun kannattaa käydä sieltä liikkeestä kysymässä!!!
Itse en Hyundailla ajele, oon enemmän Ford-miehiä (Mondeo vm. 2012), mutta veikkaisin, että jos tuollainen airbagin poiskytkeminen ylipäänsä on mahdollista, he voivat sen liikkeessä tehdä.
Sun kannattaa käydä sieltä liikkeestä kysymässä!!!
no ei se vaikea oo pitää tuttia ja ajaa autoa![]()
mikä manuaali?
Käy kysymässä liikkeestä ENNEN kuin laitat sen turvakaukalon siihen etupenkille. Joissain autoissa airbagia ei saa kytkettyä pois päältä, joissain saa.
Jos sitä ei saa pois, voi kaukalon laittaa pelkääjän paikan takana olevalle paikalle takapenkille. Silleen yltää laittaa tutin takaisin suuhun helpommin, kuin että olisi itsesi takaisella paikalla. Tai valitse kaikista teidän autoista sellainen auto, josta saat sen pois päältä.