Mutta jos hän pitää varansa salassa, niin voit joutua vastentahtoisesti treffailemaan miljoonikkoa. Kamalaa :xmas:.Kelpaisi. En ole niinkään varma kelpaisiko rikas mies minulle.
no mieheni tekee töitä, kunnianhimoinen ja yritteliäs, mutta hänet luokitellaan silti köyhäksi vaikka saa maksettua elämänsä ja elätettyä meidät. toisn käyn itsekin töissä.Ai, minä olen ainut pahis.. Arvostan ahkeruutta, kunnianhimoa ja yritteliäisyyttä. Jos noita löytyy, niin yleensä ei ole köyhä.
Köyhistä miehistäkin on kokemusta ja anteeksi vaan, mutta ovat kyllä olleet järestään saamattomia lössyköitä tai täysiä luusereita. Ei paljoa sytytä sellainen.
No joo, en minäkään haluaisi köyhää miestä jos köyhyys johtuisi pelaamisesta, elareiden maksusta tai ulosotosta..Riippuu.
Vai onko maailmalla 5 lasta joiden elareihin palkka menee? Vai onko sittenkin jonkinnäköistä peliongelmaa?
Mä puolestani voisin ottaa köyhän miehen, jos se köyhyys johtuisi sairaseläkkeestä. Kunhan se sairaus ei ole olkapäiden välissä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26041500:No joo, en minäkään haluaisi köyhää miestä jos köyhyys johtuisi pelaamisesta, elareiden maksusta tai ulosotosta..
Niin mullekin. Jos työstään sattuu pitämään, se on toki lisäbonus päälle.Kyllä voisin. En mä itsekään mikään suurituloinen ole,mutta silti näytän kelpaavan miehelleni. Mun ala myös on sellainen,etten isoja rahoja koskaan tule saamaan. Mulle työ on muutenkin vain väline rahoittaa elämä jota elän eikä itse tarkoitus tai edes mikään mittari kunnianhimosta tai muusta. Rahaa tulee sen verran että toimeen tullaan ja kuun lopussa jää hiukan säästöönkin.
Matkustaminen on nimenomaan köyhien hupia, puhutaan satasista tai korkeintaan tonneista, mutta autojen, veneiden, kesämökkien, omistusasuntojen jne osalta puhutaankin jo sadoista tuhansista euroista ja siihen ei köyhillä ole varaa..Tuokin riippuu kovasti siitä mitä ajatellaan köyhyydeksi. Olen huomannut, että Suomessa köyhäksi leimataan usein "pienituloisia". Minulla ei ole omaisuutta, autoa, omistusasuntoa, mutta silti pystyn matkustelemaan usein ja eilen varasin kolmen viikon kaukomatkan itselleni. Ei se rahan määrä vaan se miten rahan kuluttaa.
Itse en tosin koe olevani köyhä, mutta kaikkien taulukoiden ym. mukaan olen pienituloinen henkilö ja vielä vuosi sitten olin myös niiden köyhyysrajojenkin alapuolella. Silti nyt tulee olemaan 2 Euroopan ulkopuolista matkaa, kaksi Euroopan lentomatkaa + kolmisen "pikkumatkaa" (Viro/Ruotsi) elokuu 2011 - heinäkuu 2012 välisenä aikana.
minulle köyhä on niin kuin mieheni. rahaa saa 0e/kk ja ulosotossa satoja.Minua kiinnostaisi se, että millaisen henkilön täällä ihmiset ajattelevat "köyhäksi mieheksi"? Jos nyt ajatellaan, ettei hänellä ole mitään suurempaa omaisuutta (omistusasunto tai hienoa autoa), niin kuinka paljon köyhä mies saa kuukaudessa rahaa? Mikä teillä on se köyhän miehen raja?
Millainen sinun tulotasosi on eli paljonko saat palkkatyöstä?minulle köyhä on niin kuin mieheni. rahaa saa 0e/kk ja ulosotossa satoja.