M
MaailmanVäsyneinÄiti
Vieras
Meidän 3- ja 5-vuotiaat on niin rasittavia, kun aina pitää nukuttaa. Tänään vietin jo tunnin lukien ensin pari iltasatua ja sitten lauloin monen monta yölaulua... eikä mitään... että kyrsitti taas kerran!!! Lähdin huoneesta pois ja olivat siellä hetken luulleen, että minä tai iskä tulee takaisin nukuttamaan. Mutta sitten molemmat rupesivat touhuamaan kun jäivät sinne. Ja meillä siis sama joka ilta, koskaan ei nukahdeta itse vaan aina pitää nukuttaa ja se voi kestää 1-2 tuntiakin. Rasittavaa. Ja tässä ollaan työssäkäyviä ihmisiä ett itse melkein nukahtaa ennen kuin kakarat
Pitäisikö nuo ipanat laittaa eri huoneisiin vai mikä auttaisi? Nuorempi nukahtaa kyllä aika nopeasti jos isompi ei ole häiriköimässä, mutta tuo esikoinen on kyllä oikea "pain in the ass". Rakas lapsi, mutta niin vaativa.
Pitäisikö nuo ipanat laittaa eri huoneisiin vai mikä auttaisi? Nuorempi nukahtaa kyllä aika nopeasti jos isompi ei ole häiriköimässä, mutta tuo esikoinen on kyllä oikea "pain in the ass". Rakas lapsi, mutta niin vaativa.