• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Anoppi oli sitten hakenut lapset luokseen kysymättä multa!

"vieras"
Meillä kans melkein aina kun lapsi viikonloppuna kylässä miehen vanhemmilla, lapsi alkaa kinuamaan yökylään. Mummo ja vaari tietty vielä höystävät tätä. Minä olen sitten paha äiti joka kieltää kaikki, mutta ei humalaisille viitti lastansa jättää hoitoon
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26021399]Meillä kans melkein aina kun lapsi viikonloppuna kylässä miehen vanhemmilla, lapsi alkaa kinuamaan yökylään. Mummo ja vaari tietty vielä höystävät tätä. Minä olen sitten paha äiti joka kieltää kaikki, mutta ei humalaisille viitti lastansa jättää hoitoon[/QUOTE]

Joo, ja varmaan taas vähän eri jos mummo sattuu olemaan alkoholisti/ raiskaaja tai huumeidenkäyttäjä. Daa.
 
"mmm"
Miestähän tuossa pitäisi syyttää, mitä sinä sitä anoppia syytät? Jos on sovittu, että miehen kanssa ovat illan, niin hän siinä on pettänyt lupauksen. Todennäköisesti soittanut äidilleen, että tule hakemaan nämä lapset.
 
Saatko sä nyt ollenkaan unta, kun se 9-vuotias Hello Kitty-hupparia toivova poika ei nuku kainalossasi? :(

Pääset ainakin helpommin bylsimään niitä kahta miestä (joista kumpikaan ei ole aviomiehesi) kun ei ole lastenhoito-ongelmaa. Eli kiitä anoppia :)
 
"vieras"
Jos te nyt olette kerran eroamassa, niin miten aiot jatkossa aina puuttua siihen mitä lapset/miehesi tekevät silloin kun et ole paikalla?

Miehesi on myös lasten huoltaja, ja tuollaisissa asioissa hänellä on riittävästi päätäntävaltaa jos sinä et ole paikalla.
 
"siis"
ja miksi ihmeessä miehelle pitää soittaa iltapalsta ja hammaspesusta? Pidetäänkö miehiä ihan aivottomina ja vähätellään, vai mistä moinen?

Ei mua ainakaan huoleta iltavuorossa, että onko muksut saaneet iltapalaa. Mies on vanhempi siinä kuin minäkin.
 
"..."
Saatko sä nyt ollenkaan unta, kun se 9-vuotias Hello Kitty-hupparia toivova poika ei nuku kainalossasi? :(

Pääset ainakin helpommin bylsimään niitä kahta miestä (joista kumpikaan ei ole aviomiehesi) kun ei ole lastenhoito-ongelmaa. Eli kiitä anoppia :)
No onpas täällä nyt vittumaisia emäntiä paikalla iltatuimaan. Kyllä minä ainakin äitinä haluan etukäteen sopia, missä lapseni on yötä. Ja jos on sovittu, että olisimme kuvitteellisesti eronneet mieheni kanssa, niin aivan varmasti haluaisin etukäteen tietään, ovatko lapset isän luona vai mummolla.
 
voi juma...
Saatko sä nyt ollenkaan unta, kun se 9-vuotias Hello Kitty-hupparia toivova poika ei nuku kainalossasi? :(

Pääset ainakin helpommin bylsimään niitä kahta miestä (joista kumpikaan ei ole aviomiehesi) kun ei ole lastenhoito-ongelmaa. Eli kiitä anoppia :)
Onpas tää ämmä taas fiksulla päällä. Miten kehtaa vielä mustana heittää tuollaista sontaa suustaan. Taitaa maha ahdistaa ja vanne puristaa päätä.
 
"vieras"
[QUOTE="...";26021521]No onpas täällä nyt vittumaisia emäntiä paikalla iltatuimaan. Kyllä minä ainakin äitinä haluan etukäteen sopia, missä lapseni on yötä. Ja jos on sovittu, että olisimme kuvitteellisesti eronneet mieheni kanssa, niin aivan varmasti haluaisin etukäteen tietään, ovatko lapset isän luona vai mummolla.[/QUOTE]

No sehän ei periaatteessa sulle kuulu vaikka isä omalla vuorollaan antaisi lapsen mummolaan hoitoon/kylään/yöksi, jos olisitte eronneet. Ja mitä sä sillä tiedolla edes teet.
 
[QUOTE="...";26021521]No onpas täällä nyt vittumaisia emäntiä paikalla iltatuimaan. Kyllä minä ainakin äitinä haluan etukäteen sopia, missä lapseni on yötä. Ja jos on sovittu, että olisimme kuvitteellisesti eronneet mieheni kanssa, niin aivan varmasti haluaisin etukäteen tietään, ovatko lapset isän luona vai mummolla.[/QUOTE]

Et sä silti voi olettaa että sulle raportoidaan ja sulta kysellään lupa. Lapset ovat yhtälailla isän ja hän saa myös päättää kysymättä aina sulta. Tollasissa asioissa molemmilla vanhemmilla on valta kun ei ole sellasta syytä kieltää meno mummolaan. Mä äitinä antasin pojan heti mummulaan miehen luvalla jos se vaan ois mahollista. Enkä muutenkaan vaadi että täytyy multa aina kysyä.
 

Yhteistyössä