Kuvia plussatesteistä

Moikka...näin varhaisessa vaiheessa Tsirbu mun mielestä plussa, testejä ei pitäisi tulkita enää noin myöhään, 10 min ja roskiin haamuileen...nimimerkillä aamupisusta ihan haamuinen tosi haalea viiva joka nyt näkyy selkeemmin...molempi parempi...tarttee nyt vaan odottaa...en usko että mun haamu on plussa mut nyt uutena oireena on mun itkuherkkyys ja jatkuva paine alavatsalla :)
 
Tsirbu: Kyllähän noissa jotakin näkyy, mutta itse en ainakaan enää luota ollenkaan tuohon cb+ testiin. Mulla antanu AINA sitä ohkasta hailuraista viivaa/tasapaksua haamua. Otahan joku muu testi kehiin. ;) Ja pidetään peukkuja, että cb näyttäisi oikeaa!
 
Kiitos kauniit taas tsempityksistänne:)

Olihan miun pakko vielä dippailla..dippailujen välillä n. 2.5h.

Ekassa joku viivasen varjo vain, tokassa ei tainnu olla enää sitäkään..
Sitten tietenkin niitä piti mennä roskikseen asti kurkkimaan:whistle:..ja toisessa(tuoreemmassa)oli aavistus viivan tynkää..saa miun puolestain nyt olla, en jaksa enää..:(

Miulla lisii nyt se vaal.punertava limainen vuotokin, lähinnä veskireisulle pyyhkiessä.
..ja pallelus tullut kuvioihin - tietää miulla aina lämpöjen laskua...mie nimittäin saan kuumia aaltoja tärpin käydessä - se nyt tällä kertaa olikin vain ainoa "oire".

Muina tärppikertoina kuvioissa ollut aina armottoman kipiät tisut(nyt "rukkaset" tyhjät ja ei satu vaik kuinka puristeleis)ja alamasulla/nivusissa erinäisiä tuntemuksia.

Onneksi tulee pääsiäinen ja muuta ajateltavaa jos vieraitahin pistäytyy..ja mie taidan rentoutua ihan kunnolla:p

Haamuviivasille vahvistumisia laittelen!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jenksula - miun tietämykseni mukaan, hyvä on!:heart:
..ettei vain tuplat siellä siulla;)

Miulla oli reilusti alle 5000 rv6+0 ja hiukan alle 6000 rv6+6..ja hyvinhän sen raskauden kera ei käynyt..

Nyt ei tämän jälkeen kannata HCG:tä seurailla - ultra kertoo tuosta etiäpäin paljon paremmin tilanteesi!(lääkärini sanomana näin)

Paljon, paljon Onnen pipanoita matkaan!:kiss:

Olisko siulla nyt dpo23?

At 23 DPO, the average HCG level is 2034 mIU/ml, with a typical range of 506-4660 mIU/ml.

Alleviivattuna se tyypillinen väli arvolla.
 
Viimeksi muokattu:
Oliko alkio minkä ikäinen laitettaessa kohtuun?..oliko 2-3vrk?(vastaisi silloin dpo22-23)
..siirrettiinkö 1 vaiko 2 alkiota..

HCG taulukko on aivan sama myös hoidoissa olleille.


((muoks))
Kyllä tuo arvosi on huippu hyvä rv:lle 5+1!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Oliko alkio minkä ikäinen laitettaessa kohtuun?..oliko 2-3vrk?(vastaisi silloin dpo22-23)
..siirrettiinkö 1 vaiko 2 alkiota..

HCG taulukko on aivan sama myös hoidoissa olleille.


((muoks))
Kyllä tuo arvosi on huippu hyvä rv:lle 5+1!!!:wave:
Kahden päivän ikäisiä olivat ja kaksi alkiota siirrettiin. Kovasti hoitajakin epäili että voi olla toinen joka nyt pois on tuhnutellu mutta ei sekään varmaa. Nyt vaan taas piinaillaan taas kaks viikkoo ultraan pääsyä.
 
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille kanssasiskoille! :)

Jenksulla on jännät ajat meneillään! Kovasti pidän peukkuja, jotta alkiot kiinnitttyisi kunnolla matkaan mukaan! :)

Mur-mur: älä vielä heitä kirvestä kaivoon! :)

Tsirbu: juu, juuri noin myös ite ajattelin, mutta arvaappa mitä? Epäonnistuin tehtävässäni. Oli pakko tehdä testi, kun hampaita pestessäni piti oksentaa välillä. Tuo niin tuttu oire edelisistä odotuksista. No, tein testin ja ihan kuin näkisin toisen haalean viivan. (mä nään varmaan joka paikassa viivoja :D) yritin saada jonkinlaista kuvaa, mutta kamerassa ny ei vaan saa otettua tai en osaa ottaa kunnon kuvaa. :)

Aijaa.com - 9927812

Tuo oli nyt viimeinen sofi one step mikä mulla kotona oli, joten nyt pakostakin tulee ainakin 1-2 testitöntä päivää.. Iiks. :)

Plussatuulia kaikille!

Muoks. No olipas huono kuva.. Eihän tuosta mitää nää.. Luonnossa näkyy paremmin. Hoh hoijaa.. :0


Tässä uudempaa kuvaa.. Jospa näkyisi paremmin..

Aijaa.com - 9929858
 
Viimeksi muokattu:
Manzu mä näen kyllä viivan, mutten yhtään väriä. Luonnossahan ne näkyy paljon selkeämmin. :) Muakin kyllä kuumottaa noi marketin testit, jos kumminkin hakis illaks, kun ovat niin halpoja. Tosin oon tän vuoden puolella kuluttanut niihinkin jo omaisuuden. :D Mä tuun kertomaan taas, kun selkäranka napsahtaa ja testi on kauppakassista kaivettu ja tulosta ihmetellään viidessä eri valaistuksessa vähintään kymmenestä eri perspektiivistä. :D :D
 
manzu: useammasta paikasta olen kuullut Sofi one Step:stä, että antavat tosi haaleeta viivaa vaikka raskaana olisikin eli jos on yhtään sellainen olo (niin kuin sulla on), niin kurvaa apteekkiin ostaa jokin muu testi. Näytti mulle negaa dpo 12, joten ajattelin ettei ole tärpännyt. 10-12 päivää sen jälkeen ihmettelin, kun ovistesti näytti plussaa koko ajan ja tein raskaustestiin haamun kyseisellä testillä. Marssin lääkäriin, jossa todettiin että hcg oli jo yli 1000 ja silti Sofilla vain haamu..
 
Manzu, Tsirpu ja Nimendi - viivasille päivien saatossa vahvistumisia ja saakoon ne punaväriä myöskin!=):heart:


ON..täällä on 101% varmaa, että täti tulee Pääsiäisen kunniaksi kyläilemään.:vampire:
..lämmöt laski aamulla lähtölukemiin(ennen ovista) 36.1C ja siteeseen jo pienen kolikon verran vuotoa..palellus ollut myös kova(monilla muilla se R-oire - miulla vaan kuumotellut)

Etiäpäin se vaan eloa eleltävä, lahja arvokashan tämä on:)..ehkä tämä kaipaus joskus hellittää..


Plussatuulosia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka taas :)

Testilaboratorio käynnisty :D tein marketin liuska testillä haamun...hivenen selkeämpi kuin eilen tekemäni apteekin testillä, mut en mä tohon kyllä luota ja sitäpaitsi mulla on dpo 7 joten ei kai paljo haittaa vaikkei paljoo näy..mut olen niin malttamaton...oireet on samat mut enemmän painontunnetta ja kuumeinen olo on nyt takanapäin..jotain noina kahtena päivänä tapahtui ku oli se lämpö niin kohollaan ja olo ihan outo mutt.....en usko että ekasta kerrasta tärppäisi...

Peukkuja teille kaikille ja viivoihin kommentoin että mulla ihan samanlaisia hailukoita mut ku ei oo kunnon kameraa nin en saa kuvaa :)
 
Nimendi taidat olla raskaana, varovaisesti onnea :)

Tsirbu säkin taidat olla raskaana :)

Mulla ihan älytön menkka poltto vatsassa kp 20/26 dpo7, ei pitäis kai menkkojen vielä alkaa...
Äiti sanoi tänään että jos silmistä katsoo niin raskaana oot :D
Mulla ei kyllä oo enää toivoa siitä että olisin niin kovasti sattuu mahaan ja se on turvonnut kuin ilmapallo :C
 
Viimeksi muokattu:
Tsirpu..on siellä pikku salamatkustaja siulla kyydissä - IHUNAA!!!:heart:
..siulla tänään..oliko dpo8 tai 9?..vai olisko jo enämpikin?

Tuo RFSU:n testi on herkkyyttä 50mIU/ml..ei siis mikään herkkä edes!

ziida - nuo kipuisesi voivat olla alkion kiinnittymisestä johtuvia!=)
..juu, ovat ne..kohta sitten pääset dippailemaan..menee vähintään se 2-3vrk kiinnitymisestä kun testit alkaa näyttämään plussaa.:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä