saako sit'ä muka vielä kaupoista?Se kaneli- sokeriseoskin on aika hassu, mutta kaipa kaikelle on ostajansa.
en nyt ihan lähiaikoina ole katsonut, mutta joku aika sitten lapsi ihmetteli sitäAlkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26009558:saako sit'ä muka vielä kaupoista?
Mä ainakin ymmmärrän noiden tuotteiden idean juuri tiettyjen käyttäjäryhmien tuotteena ja onhan niitä puolivalmiita tuotteita pakastimessakin mitä moni käyttääValmiiksi kuutioidut makkarat ja viipaloidut leivät ja juustot ovat kovin käteviä esim reumaatikoille tai vanhuksille joilla ei kädet toimikaan niin kuin terveellä palstamammalla.
Rahkan ja kerman valmis sekoitus säästää aikaa ja tosiaan ei tarvii ostaa ja tehdä liikaa.
Miten se muilta on pois vaikka kaupassa myytäisiin valmiiksi pureskeltuina ruoat? Ei niitä pakko silti ostaa ole mutta monelle voivat tuoda suuren avun arkeen.
No mä en nyt oikein ymmärtänyt mitä hupaisaa noissa on ?Onhan noita hupaisia juttuja myytävänä vaikka kuinka.
Valmiskastikkeet, maustetut ruokakermat, värillinen raesokeri, lastenruuat esimerkiksi
Vaikutat ihan samanlaiselta ku mun miehen ex-ämmä Ei koskaan mitään valmissafkaa saisi olla ja silti syöttää lapsille ranskalaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti harmaana;26009515:Mitä seuraavaksi?
Ne ovat meillä käteviä miehelle, joka ei voi käsitellä juustoa, muta joka mielellään silti tekee voikkarit pienille.Alkuperäinen kirjoittaja Kxlhöh;26009616:Valmiiks viipaloidut juustotkin on aika maksavat törkeesti ja siinä ei ees oo paljoa