Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

MiNalo:hug: tosi kurja juttu! :(

Tääl ei mitään. Totaali luovuttaja fiilis.. Yö tuli valvottua ja tuntuu että noi pennut (8 ja 7v) eivät opi mitään. Hitto liikaa on pyydetty et edes oman huoneen siivoisivat (yhteinen huone heillä)
Isäntäkin ärsyttää:stick:
Ei Mun aamu.

Ai niin, kauppapäivä.
Mä käyn siis kerran vkossa kaupassa hermojani säästääkseni (ja rahaakin säästyy) mut ai että sitä 5 kauppakassin raahaamista turvakaukalon kanssa ja 7veen kanssa.... käyn kaupassa tiistaisin kun isompi pentu on kuvataidekoulussa niin on yksi marisija vähemmän mukana :D :D (no ei, ihan hyvin ne osaa olla ku aina ovat mun mukana olleet pienestä asti mut joskus vois mennä yksinkin....)

Pyykkäystä, siivousta.... keräsin taas miljoona paritonta sukkaa joka huoneesta kun mä oon ainoa ku osaa ne viedä pyykkikoppaan asti :mad:

Mahataudissa olin la-su et vielä vähä heikko happi ja pinna kireel (ja PMS lähestyy selkeesti muuten kp:n mukaan :D :D )

Sori ja kiitos kun sain avautua.. :D

Viimeksi muokattu:
Huomenta! Heitänpä heti omanapaisesti tähän, että NYT se ovisplussa sitten tuli - kun olin jo aikapäiviä sitten ollut heittämässä testit kankkulan kaivoon. Mutta siis jumaliste, kp 22!!! Se siitä mun 30-päiväisestä kierrosta sitten.... ilmeisesti ivf sotki pakkaa kuitenkin jollain tavalla, koska harvemmin mulla lääkkeettäkään ihan noin paljon yli 30 päivän on kierto venynyt, kuin mitä nyt ilmeisesti on odotettavissa. Tasan kahden viikon päästä on seuraavaan ivf:n nollaultra jonka jälkeen pitäis alkaa piikittelyt, toivottavasti tää kierron venyminen ei nyt ihan hirveesti sotkisi sitä kuviota.

Aijaa.com - 9921054

Kuten mamiksi monelle täällä (ja joku muukin jossain toisessa ketjussa) kirjoittikin, niin tuon Wondfon testin kanssa ei kyllä tarvi arvailla. Erotuksena niistä päivistä jolloin viiva on ollut LÄHES tasavahva, nyt se alkoi piirtyä ihan heti kun tikku oli kastunut, ja vahvistui tosi nopeasti noin vahvaksi. Siitä n. 1,5 tunnin päästä tein varmistustestin digillä, ja hymynaama pamahti sieltäkin. Joten tällä kokemuksella sanoisin, että melko luotettavia testejä nuo Wondfot :)

Jotenkin vaan kornia, että tuo ovisplussa tuli juuri tänään. Otettiin nimittäin miehen kanssa eilen yhteen oikein kunnolla (sinällään ihan turhasta...) ja aamulla ehdin jo ajatella, että v**ut, tänään en ainakaan testaa koska en aio mennä muutamaan päivään kymmentä metriä lähemmäs sitä paskiaista :) Mutta joo, mä kyllä kerroin tuon testituloksen miehelle ja pyysin tahollaan harkitsemaan, saataisko tilanne rauhoittumaan niin paljon, että sänkyhommat voisi kiinnostaa kumpaistakin. Katsotaan nyt sitten miten käy. Aika ahdistavia tuollaiset jättiriidat, joihin vedetään sitten mukaan kaikki mahdollinen :(

Täällä on taas tapahtunut parissa päivässä paljon kaikenlaista, en edes yritä kommentoida kaikkea vaan totean kaikille tasapuolisesti tsemppiä, mikä tilanne ikinäkin onkin meneillään!

Jotenkin vaan kornia, että tuo ovisplussa tuli juuri tänään. Otettiin nimittäin miehen kanssa eilen yhteen oikein kunnolla (sinällään ihan turhasta...) ja aamulla ehdin jo ajatella, että v**ut, tänään en ainakaan testaa koska en aio mennä muutamaan päivään kymmentä metriä lähemmäs sitä paskiaista :) Mutta joo, mä kyllä kerroin tuon testituloksen miehelle ja pyysin tahollaan harkitsemaan, saataisko tilanne rauhoittumaan niin paljon, että sänkyhommat voisi kiinnostaa kumpaistakin. Katsotaan nyt sitten miten käy. Aika ahdistavia tuollaiset jättiriidat, joihin vedetään sitten mukaan kaikki mahdollinen :(!
Sovintoseksiä :D :D :D

Neiti, just joo :D Argh, vähän kauhistuttaa itseäkin tän illan kulku - meneekö tää yrittäminen todella niin pitkälle, että suostuu seksiin vaikkei yhtään kiinnosta... tosin meidän perheessä mies on herkempi noissa asioissa, eli hänellä on varmaan isompi työ psyykata itsensä "pakkoseksiin"....

Neiti, just joo :D Argh, vähän kauhistuttaa itseäkin tän illan kulku - meneekö tää yrittäminen todella niin pitkälle, että suostuu seksiin vaikkei yhtään kiinnosta... tosin meidän perheessä mies on herkempi noissa asioissa, eli hänellä on varmaan isompi työ psyykata itsensä "pakkoseksiin"....
Me ollaan isännän kans siitä outo pari et meillä se sovintoseksi on sitä kaikkein parasta :D Tulikin mieleen et Pitäskö ärsyttää sitä vähän :D :D :D

• Tykkää
Reactions: Scarleth
Joo, on se ns. sovintoseksi sitten kivaa, kun sovinto on oikeesti tehty. Siihen vaan tuppaa meillä menemään jokunen päivä. Tällainen pakotettu nopeutettu sovinnonteko ei kylä herätä mussa minkäänlaisia seksihaluja... :/

kultakimpale2 Toivottavasti sait hyviä uutisia ar-ultrasta.

jenksula Selvisikö mitään ultrassa?

MiNalo Voimia. :hug: Ihan kun ei olisi tarpeeksi keskenmenossa niin sitten vielä koetellaan tulehduksella.

Scarleth Tiedän niin tuon tunteen. Meillä oli myös kunnon riita pari viikkoa sitten, juuri silloin kun ultran mukaan piti olla ovis. Kyllä siinä sai olla pitkin hampain ja ajatella isänmaata... :mad: Sen jälkeen on ollut hiljaista makuuhuoneen puolella. En tiedä voiko johtua gelee royalesta, mutta seksi tällä hetkellä ei voisi vähempää kiinnostaa...

Neiti-81 Kuulostaa niin tutulta... :D Ei muuta kuin ilmaa puhdistava riita pystyyn ja sitten illalla hurjaa sovintoseksiä... :p

ON: Nyt olen taas kuvitellut lähes kaikki mahdolliset raskausoireet.. Nivuset ovat kipeät, häpyluuta vihloo, tissit aristaa toisinaan, väsyttää yms. Vain pahoinvointi puuttuu... :LOL:

Voi kurjuus MiNalo, voimia ja pikaista paranemista!

Mä olin vielä viikonloppuna varovaisen toiveikas tärpin suhteen, mutta nyt pyyhe on putoamassa kehään, vatsaa ja alaselkää juilii :(

Tänne ketjuun tarvitaan nyt ehdottomasti plussia piristämään ja luomaan uskoa yritykseen, puuuuuuuuuuuuuh!

MiNalo hirmuisesti voimia! :hug:

Scarleth onnittelut ovisplussasta, vaikka tilanne ympärillä ei ole otollisin petipuuhiin. Mutta josko kuitenkin sovinto löytyisi pikaisesti. :)

Neiti-81 kuulostaa niin mun päivältä! :LOL: Vaikka mun ei tarvii lähtee tänään kauppaan, isäntä saa luvan hoitaa sen homman kunhan pääsee töistä. :D Mutta tänään ei oikein suju mikään!!

Omaa napaa vielä sen verran, että mullahan on nyt kp4 ja mitään hirmuisia kipuja ei tähän mennessä oo tässä vuodossa ollut. Tänään aamupäivän vuoto oli jo aivan olematonta, mutta nyt yhtäkkiä rupesi sattumaan kunnolla mahaan ja vertakin vuotamaan taas oikein kunnolla. : / No, toivottavasti olis ihan normaalia...

tylysti ja pikasesti omaa napaa kun ei jaksa tällä kännyllä kauheesti selailla.
Hcg oli huimat 7708, lääkärin mielestä niin hyvä ettei tartte seurailla vaikka tuhnuttaakin koske se voi tosiaan olla se toinen alkio un vuotaa pois. Ja se kun ei kuitenkaan sulje pois tuulimunaa vaikka kuinka seurais.
Eli tulemma tulokseen, että ultraan asti olen raskaana jos ei mitään mullistavaa tapahdu :heart:

Jenksula :heart:

Mä jätin kuulkaas aamun hommat tekemättä ja kävin pitkällä lenkillä vaunujen kans. Ai että teki hyvää. Ei enää ketuta niin pahasti :D
Lisäksi päätin siirtää kauppailut huomiselle, syökööt puuroa :D:LOL: Tai sit käyn vasta illalla. Enivei, ei täällä nälkään kuolla.

Ai niin, piti vielä päivittää kuviteltujen oireiden listaa

POSKIEN KUUMOTUS on havaittu. Nosti toivoa. Nice. Just ku päätin olla ajattelematta kokoasiaa....

Viimeksi muokattu:
Quu
Palailenpa takaisin tänne yrityspuolelle.. Plussasin joulukuussa, mutta kesken meni, nyt rv 15, syynä raju tulehdus joka vei mutkin sairaalaan aika pitkäksi aikaa. Mutta nyt taas fyysisesti kunnossa, pää ei ihan koossa, mutta näillähän se täytyy eteenpäin mennä. Ja kun tätikin tuli yllättäen täysin ajallaan käymään, niin yritys alkaa taas. Jälkitarkastus vielä ensi viikolla, mutta ovisbongailu ehtii jo ennen sitä alkaa.
Eli taustana ja listan pitäjälle tiedoksi: toista yritetään, ikä 35 v, km 10/10, 12/10, 3/11, 8/11, 3/12, kp 4/28-32. Aiemmat olleet alkuraskauden keskenmenoja, rv 8+ korkeintaan päästy, eikä niille tutkimuksissa selitystä löytynyt. Tukihoitoina Luget, Folvite ja mini-aspiriini käytössä. Nyt olis kaikki ollut hyvin, mutta kävipä sitten huono tuuri ja tuli tämä tulehdus.
Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan pysyviä plussia tänne!

eikös edellisen viestin jälkeen tullu oikein limaveret, ei tosin mitään pönttöön asti mut ihan tummaa verta liman seassa. Sen jälkeen taas sitä samaa hailakkaa kun tähänkin asti :/ kyllä nyt pienen hermoja koetellaan ihan tosissaan. Alkaa olla hermo niin kireellä että kohta on kotonakin varmaan vähintään ydinsota.

Hei te viisaammat,kertokaapas mitä nyt tehdä (joo varmaan odottaa) Tein tänään noin parin tunnin pidätyksen jälkeen raskaustestin (pregcheck) Olin näkevinäni siinä haamujen haamun..MUTTA mistä tiedän onko se vielä KU:n hormonia vai uuden raskauden :O tietenkin ehkä vain odottamalla vahvistuuko viiva.. aaaargh,rankkaa. En siis ole testannut mitenkään entisen raskaushormonin poistumista eikä minulle sellaista neuvoa edes sairaalasta annettu vaan että uutta saa yrittää kun itsestä tuntuu.Nyt siis kp16/28 vuodosta alkaen ja ovis oli n. kp8 eli dpo8 korkeintaan dpo9..KU:n aikaiset raskausoireet katosi silloin vuodon aikana ja nyt on uudet(omasta mielestä aika varmat) oireet...ON SE VAIKIAA TÄÄ IHMISEN ELÄMÄ.saattoihan se testi tieten olla negaki :D

Quu ensinnäkin pahoittelut keskenmenosta :hug: Ja toisekseen, alkoiko ne kolmannen keskenmenon jälkeen tehdä sitten tutkimuksia, vai missä vaiheessa? Kun mullahan on takana niitä kaksi, mutta niiden välissä on yksi onnistunut raskaus, niin tässä pessimistinä mietin että jos menee seuraavakin kesken, niin pääsenkö tutkimuksiin.. Tällä hetkellä Klexane käytössä, tai siis aloitan sen heti kun r-testi positiivinen, toivottavasti siis pian :)

piuu: koska se sun keskenmeno oli? Onko sulla tullut menkkoja sen jälkeen? Mun piti viedä 5vkoa keskenmenon jälkeen labraan virtsanäyte ja siitä sitten tehtiin raskaustesti, joka näytti jo negaa. Ennen sitä ei oikein suositeltu yrittämistä emmekä sitten uskaltaneet yrittääkään, vaikkei mitään kaavintoja tehty vaan kahdella cytotecillä saatiin tyhjäksi kohtu. Jos olisin sinä, ostaisin CB:n digitaalinäytöllisen testin, se ainakin mulla on toiminut tosi hyvin kun siinä näkee ne viikot ja jos ne lisääntyy päivien edetessä, niin silloinhan se HCG siellä todellakin nousee ja raskauden takia :)

).( mulla on nyt sitten ihan kaikki raskausoireet :D rinnat pingottaa, väsyttää kokoajan, mahassa juilii ja tuntuu paineen tunnetta ja ajoittain tulee erittäin huono olo, varsinkin kun on pidempi tauko ruokailussa. Ja nyt kyllä jo mietin, että jos nämä on psykosomaattisia oireita, niin on mulla tajuttoman vilkas mielikuvitus... :LOL: pääsiäisen jälkeen tai pääsiäissunnuntaina voisin melkein jo testata, jos sinne asti maltan odottaa...

siis se vuoto alkoi 19.3,oli viikot 6+0 leikkas ja kaavinta tehtiin 22.3 mutta nuovoireet oli tässä välissä täysin poissa ja nyt ne on hiljalleen tullu uudestaan. No ei kai se auta ku testata parin pvän päästä uudelleen.Niin ja sanoivat että seuraavat menkat on odottettavissa normi kierron mukaan,eli tuskin ne alkais normaalisti jos entinen Hcg laskis hitaasti..

piuu toivotaan, että se haamu vahvistuisi ja saisit samantien uuden kyytiläisen matkaan! Haamu voi tietysti olla myös hcg:n jäänteitä edellisestä..se kun on niin yksilöllistä miten nopeasti se raskaushormooni poistuu kokonaan elimistöstä. Toivotaan, toivotaan! :)

Quulle pahoittelut keskenmenoista :hug: aivan liikaa olet sinäkin niitä joutunut kokemaan! Voimia toipumiseen! Kun sinulla kerta oli tulehdus niin millaisin oirein se ilmeni? Onko se mahdollisesti ollut jo silloin kun tulit raskaaksi? Siksi kyselen kun minulla nyt tuli tyhjennyksen jälkeinen tulehdus..

Jenksulalle tsempitykset! Pikkuinen tarratkoon lujasti kiinni! :heart: Komea hcg-arvo sinulla ainakin on. Kuinka pitkällä raskaus nyt on?

).( Kiitokset tuestanne! :heart: Huh huh! Oon nyt lukenut paljon juttuja netissä noista polyypeista..ja vaikka lääkäri sanoi mulle ettei se olisi voinut aiheuttaa mun keskenmenoja niin enpä olisikaan niin varma. Useissa keskusteluissa (etenkin englanninkielisissä joita luin) km:n tai useamman saaneet naiset kertovat, kuinka heiltä sitten oli löytynyt polyyppeja. Lääkärit olivat olleet sitä mieltä, että ne lisäävät keskenmenon riskiä. Lisäksi toki vaikuttavat kiinnittymiseen..Jotenkin mulla on nyt sellainen tunne, että tuo polyyppi on edesauttanut mun keskenmenoja. No, sepä selvinnee paremmin sitten hysteroskopian jälkeen..että mitä lie löytävät sieltä ja minkä suuruisia. Sais nyt vaan sen ajan sinne ja äkkiä kanssa! Jos jollakulla on tietoa/kokemusta polyypeista niin mielelläni kuulisin lisää.

MiNaLo nyt ois menossa 5+2 itellä ei kyllä mitään haisua millanen aarvo tässä vaiheessa on hyvä :/
Täällä olikin jossain keskustelua noista polyypeistä, kirjottelinkin sinne. Mulla on kohdussa jossain polyyppi. Kuulemma sellasessa kohtaa ettei pitäis raskaudessa/raskautumista mitenkään haitata. No joo, onhan mulla nyt kaks kertaa kiinnittyminen onnistunu. ensimmäinen oli tuulimuna ja tämä toinen vielä vaakalaudalla. Itsekin aloin epäillä josko tuolla polyypillä on jotain tekemistä asian kans. Mutta viimeks sit taas lääkäri sano, että tuulimunassa vika ois munasolussa.. ah niin ihania on tieteen tiet :D

Keskiviikko 4.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 20/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...........................................KP 23/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.................KP 29/28-30
Hannahi1..........KM 12/11..........................................KP 36/28-30
heidukka..26v.....KM 3/12..........................................KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12........................................KP ?
Sussu -72...........KM 3/12..........................................KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Quu..35v...........KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12..........KP 4/28-32
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 15/27
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 24/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 28/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 31/28-30
meadow............KM 10/11.......................................KP 33/28
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 46/30
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel....................KM 3/12.....................................KP 3/?
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 12/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 20/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12.......KP 22/30
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 20/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11...........................KP 24/30
Wandii..32v..KM 12/11....................................................KP 28/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 30/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12.....KP 50/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...............................................KP 5/?
puskajussi..40v..KKM 12/11............................................KP 11/30
piuu..30v...........KU 3/12...............................................KP 17/28
miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 28/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu:

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]

jenksula: musta tuo hcg arvo kuulostaa tosi hyvältä! Tsemppiä vuotojen kanssa, mulla on ollut hematooma 3:ssa raskaudessa, joten tiedän kuinka rankkaa vuotojen kanssa on elää. Ei pysty ajattelemaan mitään muuta :hug:

piuu: luultavasti haamujen haamu on jäänteitä vanhasta raskaudesta. Yleisesti ottaen sanotaan, että jos hcg lähtee hyvin laskuun, seuraava kierto myöhästyy viikon, joten olisi ollut tooosi aikaista ovikselle. Toisaalta kohdun ulkoisessa muutes hcg ei yleensä nouse ihan normaalisti eli sitten olisikin voinut olla jo nollilla eli pyörrän puheeni :LOL: ja toivotaan, että kyseessä olisi uusi plussa. Mulla on vaan mennyt oikeasti tosi kauan aina hcg:n laskussa, joten olen aina vähän pessimistinen asian suhteen vaikka kuopukseni onkin saanut alkunsa 3 viikkoa rv 7 tapahtuneen KM:n jälkeen.

quu: voi kurjuus :hug: itsellä nuo menetykset on onneksi tulleet ajoissa rv 9, 7, 10, 8, joten osaan vain kuvitella miltä tuntuu, kun luulee olleensa jo "turvallisilla" vesillä. Mikä tulehdus oli kyseessä?

M1N1: voi kun oireet pitäisi paikkaansa :)

).( soitin tänään lääkäriin, kun tuo vasen munasarja vihloo, että tsekkaisivat jos siellä on kysta. Kätilö voivotteli ettei ole aikoja ja lääkäri soittaa minulle 10.4. just joo, täytyy varmaan käydä yksityisellä tämän kierron jälkeen. Jotenkin mulla on sellainen fiilis ettei noita kystiä pysty hoitaa etänä, joten mitäköhän toi soitto auttaa. Tiedän kyllä, että yleensä kysta puhkeaa itsekseen, mutta kun km oli jo tammikuussa ja tuo on vihlonut siitä asti.

Aijaa.com - 9927609
Minä ja p*ska kamerani... Mutta tänään siis tehty uusi testi ja selvä haamu(joka kuvassa kaikkea muuta kuin selvä..)
Mutta siis tummempi kuin eilen,paitsi tehty aamupissasta joten voi siksikin olla. Mut siis kun oireet oli poissa välissä ja nyt tullut nämä takaisin,erityisesti rintojen arkuus jota ei ole kuin raskaana. Mutta jos se tuosta alkaa tummeneen niin JESSSS :) Oviksesta olen melko/aivan varma että oli kp 8 mailla. Nyt siis ois dpo9 tai 10. Yritän olla innostumatta jos pian sitten onki edellisiä hormoneja : / kuitenkaan viikkoja ei kerennyt olla kuin 6+0 että jos sitä hormonia ei ois ollut vielä kovin paljon niin tuntus että se yli 2n viikon jälkeen ei haamuilis :) mut en vielä innostu,enenenenEN!!

CNyt tulee ensin omaa napaa... Eli mulle sa vihdoin päivittää Suerte... 34.. KKM 3/12....3. haaveissa.....kp1

Eli ne menkat tuli vihdoinkin! Ja alkoivat heti kunnon lorinalla, joten ei tarvi arpoa. Ovuloin normikierrossa yleensä aikaisin, joten viikon päästä varmaan jo alan tikutella. Helpottunut olo ja luottamus omaan kehoon alkaa palautua.

Piuu Viivanvahvistumisia sinne päin!
Cannes Voi miten jännittävää! Plussa tänne tarvittaisiin!

Oli aivan pakko soittaa sinne jossa KU-leikattiin ja hoidettiin,sanoivat että kyllä se uus raskaus täytyy melkein olla kun lueskeli tietojani koneelta :) lääkäri vielä soittaa iltapäivällä mielipiteensä.. hihi mä oon nyt himpun onnellinen :heart: vihaan lääkäreitä :p soittivat jo nyt lääkärin mielipiteen,hänkin oli sitä mieltä enempi että uusi mutta kyllä saattaa haamuillakkin.No tiistaiksi verikokeeseen passitus ja tulosta soittaa niille,mutta kulutan rahani kyllä testeihin sillä välin ja seuraan viivaa =) silti olen himpun onnellinen kun omapää on varmempi uudesta kyytiläisestä ja olo on siihen viittaava :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jenksula
Jenksulalle tsemppiä ja paljon tarrasukkia matkalaiselle.

Quu, tuli ihan tippa linssiin, kun luin viestiäsi. Kovia olet kokenut ja aivan kohtuuttoman monta menetystä. Minkä ikäinen esikoisesi on?

piuu mahtavuutta, toivotaan, että uusi tulokas haamuilee ;)

Täällä toivo alkaa hieman nostaa päätään, auttakaa kanssasisaret ja pudottakaa mut maan pinnalle!
Eilen poltteli alaselkää ja –vatsaa ja hyppäsin vähän väliä vessassa tarkastamassa, joko tarvitsee laittaa tulppaa, mutta nyt ei enää mitään. Tiedän, menkat saattaa ja hyvin todennäköisesti alkavatkin taasen hyvinkin salakalavasti, mutta mutta.. Aamun työmatka oli aivan liian pitkä, kun ehdin alkaa haaveilemaan ja ”keksimään” kaikenmoisia oireita. Löytyy siis arat rinnat ja aivan turbonännit, lievää pahoinvointia (tosin alkoi vasta, kun aloin miettimään asiaa :) ) ja hormoninäppyjä yläselässä, mitä ei ole ollut kuin raskausaikoina. Kaikki oireet voivat tosin liittyä myös menkkojen alkuun, mutta josko uskaltautuisin edes hetken haaveilemaan. Pudotaan sitten taas korkealta ja kovaa.

Sellaista infoa vielä että silloin kun KU-leikattiin lääkäri sanoi ettei siellä enää näkynyt alkiota eli todennäköisesti "hajonnut" jo aiemmin ja rippeet oli hyytymien seassa.Nyt omaa diagnoosia:eli jos se on jo ollut hajonnut niin onhan ne hcg-arvot sitten luultavasti jo lähtenyt silloin laskuun kun ei ole ollut "mitään" mikä niitä enää nostais...vai?... se milloin se on sitten alkanut hajoamaan onkin eri asia.. vuodon alettua? ennen vuotoa?Ja eikai ovulaatio voi olla jos kroppa luulee olevansa jo raskaana ja mä oon aika varma että ovis oli. kylläpä nyt on taas pää sekaisten :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä