Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Mulla oli TM eikä oireita ollenkaan. Kuitenkin hcg nousi koko ajan tyhjennykseen asti, joka oli 9+0. 5 viikkoa tästä sain negaksi luettavan testituloksen ( 3 viikon kohdalla oli testiviiva vielä kontrollia vahvempi) ja 7 viikkoa tyhjennyksestä alkoi menkat.

Jenksula pikkuiselle paljon vauvaliimaa :heart:

Quuu Pahoittelut tänne joutumisesta. Selvisikö mistä noin ärhäkkä tulehdus on saanut alkunsa?

piuu Toivottavasti uusi tulokas siellä haamuilisi. =)

cannes ja sanniz Täällä on sama vika. Eli mitä enemmän mietin asiaa, sitä enemmän saan oireita aikaiseksi... Uusin oire on unettomuus ja dementia.. :LOL: Pitäisikö tehdä pääsiäisen jälkeen kimppatestauspvä?

ON: Eilen pisteli vasenta munasarjaa vartin verran niin pahasti etten päässyt töissä liikkumaan mihinkään. Oikeaa nivusta juili eiliseen asti, tänään ei enää niinkään. Maha on kuin ilmapallo ja menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi viikolla... Olihan taas tässä oireita kerrakseen. Noh, onneksi on pääsiäinen niin on paaaljon suklaata tarjolla kun taas putoan kovaa ja korkealta... :ashamed:

M1n1 enpä ottanutkaan huomioon tuota pääsiäisen suklaamättöö, onneksi löytyy jotain positiivistakin mahdollisesta negatiivisesta =)

Mä ajattelin odotella tämän viikon, koska ovis oli vasta la 24.3. kp 20 eli vielä ei olla edes myöhässä. Toisaalta pää tuntuu tietävän, että menkat alkaa any minute now, mutta pieni toivo elää jossain takasopukassa.

Cannes missäs kohtaa kiertoa menet?

Kimppatestausta voisi suunnitella alkuviikkoon, JOS sinne asti pääsisin.

Sanniz Mulla on kierto 26-30 päivää niin voin hyvin testata sun kanssa ensi viikon alussa jos vaan maltan odottaa sinne asti. Tosin noita negatestejä on tehty sen verran ettei ole kiire tehdä sitä nyt uudestaan tässä kierrossa. Ensi viikon tiistaina olisi virallinen testipäivä, mutta saa nähdä milloin sitä tulee testattua... :LOL:

Jenksulalle myös täältä paljon vauvaliimaa :heart:

piuu oi, toivottavasti se tosiaan olisi uusi raskaus, joka siellä haamuilee :heart: antaa itsellekin toivoa, että nopeasti voisi km jälkeen raskautua uudelleen :)

Quu ei tuossa vaiheessa kenenkään pitäisi enää tänne takaisin joutua :'( ihan hirmuisesti voimia :hug:

Suerte onnea uuteen kiertoon pääsystä ja peukutukset, että tämä olisi nyt sitten SE kierto ;)

cannes, sanniz ja M1n1 ehdottomasti kimppatestauspäivä! :D Ja sitten vielä plussat kaikille! :heart: Ihanaa, kun saa jännäillä muiden puolesta, kun itsellä vasta tää tylsä alkukierto... :p

Kiitokset linkistä Jenksula! Juu, eipä se ole tainnut vaikuttaa keskenmenojen tapahtumiseen, mutta kahden edellisenkin raskaaksi tulemisten välillä oli 7kk. Joten jospa polyypin poiston jälkeen voisi toivoa nopeampaa tulosta. Mene ja tiedä! Mut näin haluan ainakin itse ajatella! :D Mulla on nyt varmaan menossa sit menkat..ainakin saamastani ovisplussasta on tasan 2 viikkoo nytten. Jos jotain positiivista täytyy tästä kaikesta hakia niin ainakin luulis, että tulevan toimenpiteen ansiosta kohtu puhdistuu viimesen päälle ja siten olosuhteet uudelle raskaudelle olisi ihanteelliset..toiveajattelua!? :p Tulehduksen oireet ei enää onneksi juurikaan vaivaa..kuumetta ei ole ollut enään eilisaamun jälkeen ja kivutkin helpottanu! Jeee! Pienestä sitä on ihminen iloinen.

Kaikille tasapuolisesti onnea plussan metsästykseen! Monella kuulostaa aika jännät paikat olevan! ;) Toivottavasti pääsisin mahdollisimman pian mukaan jännäämään!

Quu
Eli toi mun tulehdus oli kohdussa, josta levisi verenmyrkytykseksi. Päivässä nousi korkea, sahaava kuume ja nopeasti meni kunto huonoksi, sitä ennen ei ollut yhtään mitään oireita. Ei siis ole voinut olla jo raskautuessa, vaan tuli ja levisi nopeasti. Onneksi on tehokkaat antibiootit, muuten ois käynyt huonosti itsellekin..

Polyyppikeskusteluun, mullakin todettiin sonohysterografiassa (kohdun ultra nesteellä) pieni polyyppi, mutta kun oli niin pieni, ei vaikuta raskautumiseen tai raskaana pysymiseen.

Tsemppiä jännäilyyn, taitaa olla useammalla sitä tiedossa ;). Ens viikolla pääsen mäkin taas oviksenmetsästykseen, tarttis vissiin tukilääkkeet hakea valmiiksi ja testit tilata vaikka muutama kaappiin olikin jäänyt..

sanniz ja M1n1: mulla on kierto 28-30 päivää ja nyt on kp 26, eli kohtsillään pitäis kyllä jo testata. Jaiks! :D CB:n digitaalisella on aikaisemmin näkynyt tulos jopa 4pv ennen oletettuja menkkoja, vaikka toisella testillä ollut nega, pitäisköhän huomenna hakea pari CB:n testiä apteekista... Mikä valitaan päiväksi? Lähdemme Lappiin huomenna pääsiäisen viettoon, mutta onhan ne vessat sieläkin :)

Ja ON sen verran, että edelleen paineen tunnetta ja sitä huonoa oloa ajoittain, hieman tänään myös huimasi, tai sitten oikeasti keksin nämä... :LOL:

Kaikille teille ihanille naisille oikein hyvää pääsiäistä! Ja plussatuulia niiiiiiin paljon! :)

Kunhan valitaan tytöt se kimppatestipäivä, niin koitan etsiä koneen käsiin ja ilmoittaa tuloksen tännekin. Toivotaan nyt, että saatais vaihteeksi edes jollekin plussa tänne :)

Torstai 5.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 21/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 24/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.................KP 30/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 37/28-30
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28
Sachie..20v.........KKM 3/12...................................... ..KP ?
Sussu -72...........KM 3/12...................................... ....KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Suerte..34 v......KKM 3/12.......................................... KP 2/29
Quu..35v...........KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12..........KP 5/28-32
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 16/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 25/?
MiNalo..27v........KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 29/35
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 32/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 34/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 47/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel....................KM 3/12.....................................KP 4/?
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 13/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 21/30-33
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12.......KP 23/30
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 21/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11...........................KP 25/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... ..............KP 29/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 31/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12.....KP 51/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...................................... .........KP 6/?
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... ......KP 12/30
piuu..30v...........KU 3/12...................................... .........KP 18/28
miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 29/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu:

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]

Viimeksi muokattu:
sanniz ja cannes Mulla on nyt kp 25 meneillään, joten myös minulla pitäisi näkyä nyt jo cb:n digillä jos on näkyäkseen... Eli mulle käy mikä päivä vaan. Olisko sunnuntai hyvä?

ON: Pelottavan paljon tullut lisää "oireita"... Nyt on jo pahoinvointia ja itkuherkkyyttä ja jotenkin niin levollinen olo... Miten sitä nyt malttaa olla testaamatta?? :D

Munarikasta ja plussarikasta pääsiäistä kaikille!!!

Voi mahtavaa, täällä on taas kimppatestaukset suunnitteilla!! Toivotaan, että te kaikki plussaatte :) Mä en pääse testaamaan vielä, hmm no ainakaan ennen ens viikon viikonloppua. Meni sen verran myöhäiseksi toi ovis. Mullahan on jo meneillään ivf:n sumut tässä loppukierrossa, mutta voihan sitä aina kuitenkin toivoa viime hetken luomuplussaa...

Odottelen täällä koska sumujen oireet alkaa. Vähän hirvittää, kun mieliala on vaihdellut aika paljon muutenkin - tähän päälle vielä vaihdevuosioireet hikoiluineen ja raivareineen, niin ou jee, mies varmaan heittää mut pihalle. Meillä on muutenkin ollut vähän riitaisaa meininkiä, kun tässä on monenlaista stressitekijää ollut samaan aikaan pinnassa. Mutta toivotaan nyt, että tilanne ehtii rauhoittua ennen kuin tuo hoitorumba taas kunnolla pyörähtää käyntiin!

Mulla meneillään nyt kp 32, normi kierto 28-30, mutta tässä kierrossa jostain syystä ovis oli vasta kp 20. Testiä en ole vielä edes ostanut kaappiin polttelemaan, kun yritän nyt malttaa tämän viikon odotella. Jonkinmoista itsesuojeluvaistoa varmaankin; niin kauan kuin vuoto ei ole alkanut, voin edes haaveilla.

Miltä maanantai kuulostaisi?

Mulla myös jostain syystä hirveen levollinen olo, juuri sitä aamusta ihmettelin. Eilenkin 2-v heitti ihme kiukut, kun oltiin kiireellä lähtemässä kyläilemään ja pukemisesta tuli suurta taistoa, mut mä oli koko ajan itse rauhallisuus. Lauleskelin ja rauhoittelin vaan sylissä rimpuilevaa lasta enkä hermostunut tai harmistunut lainkaan. Mieskin oikein ihmetteli, että sähän oot ihmeen rauhallinen =) Mies sanoi tänään aamusuukkoa antaessaan, että sä näytät jotenkin erilaiselta, hyvältä, ja sain vielä lisää suukkoja :D Esikkoa odottaessa mies kehuskeli ulkonäköä ja -muotoa lähes päivittäin vaikka itse ei tosiaankaan aina pitänyt oloa kovin hehkeänä. Josko olisi taasen hyvä syy näyttää rakkaan ukkokullan silmissä hyvältä :heart:

Jännää...

malttamataton minut saisi päivitellä listoille, eli Suerte..34 v.... KKM 3/12... Kp 2/29

Voi että kun on taas paljon testailijoita, pitkästä aikaa! Tulisipa paljon plussia, niistä saa niin kovasti voimaa itselleenkin.

Lynette Kiitos! Olen tosi onnellinen. Testaillaan me sitten yhdessä loppukuusta. Ai, mutta taidat kyllä testata jo paljon ennemmin...

Kenguru Mullakin meni sitten loppujen lopuksi 6 viikkoa, ennenkuin menkat alkoivat. Sikiöllä kehityshäiriö, koska kasvu pysähtynyt viikolle 6 +4. Ultrassa viikolla 8 vielä löytyi heikosti sykkivä sydän, ja ysiviikolla se oli sitten pysähtynyt.

ON Voi taivas tätä vuodon määrää. Nyt olen onnellinen että päätimme pitää sen kuukauden yritystauon. Nämä ovat kaikkea muuta kuin tavalliset kuukautiset, side pitää vaihtaa tunnin välein, ja vuodon seassa on myös pieniä hyytymiä. Jonkin verran niitä on kai ihan tavallisessakin, mutta silti. Lisäksi on suppareiden kaltaisia kramppeja alamahalla, kuukautiskipuja ei ole ollut sitten esikoisen syntymän 8 vuotta sitten...
Ilmeisesti kuulun siis siihen kategoriaan, että keho tarvitsee oman aikansa toipuakseen.

scarleth: päästäisikö me yhdessä testaamaan? Mulla pitäisi menkat alkaa ensi viikon torstaina oviksen mukaan. Ei kyllä tällä hetkellä kiinnosta koko testaaminen, täälläkin vähän kireää kotona...Olen miettinyt koko kolmannen haaveen hautaamista ihan tosissaan.

Viimeksi muokattu:
Suerte Joo, pidetään me sitten testauspäivä loppukuusta!! :D Mullakin nyt vasta kp6 ja kun kaks edellistä kiertoa on ollut pituudeltaan aivan kuin eri maailmasta niin helpostikin mullakin menee sinne loppukuuhun ennen kuin kannattaa testailla. :)

malttamaton, mun ei varmaan kannata testata vielä ens viikon torstainakaan, kun se ovis tais olla vasta eilen eli torstaina olis vasta dpo 8. Tai voinhan mä nyt yhden testin silloin haaskata? Mutta jos sä haluat testata jo aikaisemmin niin sitten ei ihan taideta saada kimppatestausta aikaiseksi. Mitähän ihmeen kireilyä nyt on ilmoilla, me ollaan tapeltu täällä varmaan kolme päivää mutta nyt alkaa onneksi taas näyttää vähän valoisammalta - ehkä tästä vielä ihan kiva pääsiäinen tulee. Mäkin jo jopa hetken harkitsin, että mitä järkeä on näissä tunnelmissa lähteä ivf:ään ja ottaa vielä LISÄKSI lääkkeiden aiheuttamat mielialanvaihtelut ynnä muut paskafiilikset. Mutta toisaalta, kovin helpolla ei viitsisi tässä lapsiprojektissakaan luovuttaa, kun tosiaan vasta ekaa yhteistä yritetään.

Sunnuntai sopii. Käväsin tänään lähiapteekissa, mut siellä ei ollu cb:n digitaalia. Taidanpa tehdä niin, että JOS menkat ei ole alkanu sunnuntaihin mennessä niin testaan eka ovistestien kylkiäisenä tulleella liuskatestillä ja jos se sattuis näyttään jotain, niin sitten ja lujaa metsästään digiä.

Tulipa testattua tyhmänä tänään 1h rakon olon jälkeen,nega enempi ku mun näkemä hailura :( TYHMÄTYHMÄTYHMÄ. no testi oli eri,apteekin testi, virtsa piti rutistaa kuppiin :D ehkä siinäki syyt. mutta nyt mielessä vaan se hcg:n lasku :/ mutta huomenna aamupissasta uus,taas eri merkki tosin! oireet sentään lohduttaa kun niitä löytyy! tulee pitkä pääsiäinen ennenkuin pääsee tiistaina veritestiin ja sitten vielä odottaa ne tulokset.. (mut näin mä siinä hailuran,ihan varmasti näin....!) eikä tuota nyt oo ku dpo10 vasta :kieh:

Tänään tasan vuosi kierrukan poistosta. Ja siitä ekasta kierrosta tulikin se ainoa tärppi tähän mennessä. Huokaus. Eipä sitten muuta tällä erää.

MUOKS. Jotain positiivistakin. Eilen torstaina alkoi tuntua siltä, että ovis voisi olla lähellä. Limoista ja tosi huonosta olosta päättelin. Tähän kiertoon tilasin kamalat kasat testejä, niinpä kokeilin liuskalla, ja edellistä päivää tummempi oli. Digillä koetin myös, mutta jostain syystä tulos epäonnistui. Oli kumminkin illaksi sovittu lähikontaktia miehen kanssa, niin en testannut uudestaan.

Tänään digiin tuli hymynaama, samoin Julian sylkitestissä näkyy ovulaation merkkejä. Mulla ei vuoteen ole ollut kai kuin kaksi näin lyhyttä kiertoa, eli ovis+ kp 14. Jo siitä olen iloinen, koska myöhäisessä oviksessa sen munasolun laatu kuuluu olevan vähän niin ja näin. Ja mullahan se ovis+ on useimmiten tullut vasta kp 20-22. Tärppikierrossa vuosi sitten ovis+ taisi olla juurikin kp 13-14.

Eilen siis talleteltiin, tuskin tänään alan vonkaamaan. Josko huomenna sitten, tärppää tai on tärppäämättä.

Viimeksi muokattu:
Tänään siis aamupissasta tehty testi,joku marketin liuska,ja himpun verran selkeempi haamu(viimesin haamujenhaamu oli todella olematon) tämäkään ei siis silmiinpistävä vielä mutta kai tässä tytössä on sitten uudet raskaushormonit :heart: olipas sekava sepostus *haamun tummumista odotellessa* ja tänään tosiaan vasta dpo11.....

Viimeksi muokattu:
Scarleth ja malttamaton mää voisin lähtä testikimppaan. Toisaalta oon miettiny, että ens perjantai vois olla eka testipäivä, mut torstaikin passaa. Täällä ei mitään uutta. Onneksi aurinko paistaa ja on muutama vapaa töistä.

Hauskaa pääsiäistä kaikille!

Yhteistyössä