On mulla helmi mies. Oltiin suunniteltu viikonloppuloma yhdessä ja mulla alkoi tänään kuukautiset niin miehen mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vee"

Vieras
ei kannata sitten mennä ollenkaan ja tuhlata rahaa hotelliin! Kun munhan kanssa ei näköjäön sitten voi muuten viettää aikaa. Voi vitun paskapää!!! Suutuin hirveästi ja annoin tulla tulikiven katkua niin tämä sanoo takaisin, että mikset voinut laskea etukäteen alkaako. Helvetti piiiitkästä aikaa saadaan lapset hoitoon ja viikonloppu itselle ja minä niin odotin, että pääsee näistä kotiympyröistä irtaantumaan!

Suutuin ja peruutin huoneen kokonaan. Riidan jälkeen mies sitten pyysi anteeksi ja sanoi, että mun olisi pitänyt osata ennakoida ja laittaa hänelle vaikka tekstari aikaisemmin, jotta hän olisi saanut aikaa rauhoittua! Vittu minä en usko tuota miestä! Vähän jäätävä tunnelma. Miten minä tuon kanssa alunperin aloin? Muutenkaan ei ole viime vuosina ollut parisuhde hyvässä kunnossa. Ajattelin, että ihana pitkästä aikaa herätä kiireettömästi hotellihuoneessa ja käydä valmiilla aamupalalla... Niin miehellä oli näköjään vaan pillu mielessä. Tosi arvokas olo tuli, voin sanoa.

no nyt on kuitenkin liian myöhä lähtä enää ajamaan kun meiltä matkaa tulee useita tunteja edes lähimpiin kunnon hotelleihin. Tuohon varattuun hotelliin ajaa viisi tuntia. Odotin niin kovasti, että pääsee irtaantumaan kotiarjesta :(

Jos lapset ovat hoidossa niin viettäkää "loma" kotiympyröissä. Olisin minäkin suuttunut miehelle, mutta toisaalta, minkäpä sille kukin odotuksilleen voi. Nyt kun ilmaa on putsattu asian tiimoilta niin sopikaa, jutelkaa, ja koittakaa rentoutua! Turha pilata vapaata viikonloppua.

No et sinäkään ihan loppuun asti asiaa ajatellut. Kaikesta päätellen seksikin on harvinaisuus teillä - kuten lapsiperheissä yleensäkin - joten ymmärrän, että miehesi turhautui, kun täydellisestä viikonlopusta olikin tulossa vain melkein täydellinen.

No siis, jos hotelliin mennään ja ilman lapsia niin yleensä sitä olettaa että siellä on tiedossa seksiä ja muuta mukavaa. Miehelle se seksi on ollut varmaan listalla ykkösenä. Menkkaseksi on hotellissa hankalaa, kun siitä tulee helposti sotkua.

Ei siinä varmasti ole pelkkä pillu ollut mielessä mutta mä ymmärrän tuon pettymyksen. Hän on odottanut seksiä ja nyt sitä ei ole luvassa.

Ja mä kyllä niin peesaan tuota miestäsi siinä että sä olisit tiennyt aikaisemmin sen että menkat alkaa jos olisit sen laskenut. On olemassa keinoja siirtää kuukautisia jos on joku tosi tärkeä meno. Mies on pettynyt ja sua harmittaa, mutta yrittäkää silti keksiä kivaa tekemistä, vuokraatte vaikka leffan ja paljon herkkuja kotiin. Ja pystyy sitä kaikkea kivaa tekemään kahdestaan ilman yhdyntääkin. Osta esim hierontaöljyä ja pidätte piiiitkät esileikit.

:D Tyhmä, tyhmä mies! Ei osaa LASKEA mitä tuollaisen sanomisesta seuraa!
Mikä juttu tuo ylipäätään on ettei menkkojen aikana voi harrastaa seksiä. Silloinhan se on parasta!

Ymmärrän miestä. Jos harvinainen hotellikeikka tulee niin ei silloin menkkoja kaivata. Iitse asiassa ne vesittää koko jutun pitkälle.

Jos tiesit että menka tulossa niin pilasit itse koko jutun.

Jos menkat tuli selkeästi ihme ajassa niin miehen tulisi ymmärtää.

Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo josta sai aivan kaikkea, siis todellakin aivan kaikkea.
Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika.
Myyntipäällikkö tenttasi miestä:
"Oot sitten maalta kotoisin?"
"Joo-o."
"Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
"Juu, kyllä mä siellä maalla..."
Vaikka sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä, ja otti hänet hommiin. Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
"No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
"Yhden."
Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa:
"Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen sitten oli?"
"1.2 miljonaa."
"Yksi pilkku kaksi miljoonaa!! Mitä *ihmettä* sä
oikein myit?!?"
"Niin no, mä myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen
ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet. Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mä myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän
vahvempaa ja vielä sellaista kunnon barracudankestävää extrasiimaa.
Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat.
Sitten todettiin että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mä vein sen kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein. Seuraavaksi se totesi ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoista rohjoa, joten vein sen sitten vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin.
Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 1.198.160 mk."
"Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja
sä myyt sille kaiken tuon?"
"No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen
tamponeja, ja mä sitten sanoin sille että sun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, mikset lähde vaikka kalaan..

• Tykkää
Reactions: Susimieli
[QUOTE="vieras";25982751]Olitko sä rops?
Miksi et keskustele enää omalla nikillä?[/QUOTE]

En ollut. Keskustelen tällä nikillä. Toisekseen - harmaalla nikillä ei oikein vaadita keltään mitään.

Miehesi on ääliö. Ihan naurettava syy suuttua/odottaa saavansa pesää enää ikinä tollasen kommentin jälkeen. Onhan niitä muitakin tapoja, jos mielikuvitusta riittää.

Ei tollasen kommentin jälkeen nainen paljon muuta miehelle ajattele olevansa kuin siivooja ja pillu, johon panostetaan vain jos siitä itse hyötyy.

Näköjään tullut kaksi aloitusta. Olen vastaillut toiseen. Mulla siis kuukautiskierto 26-35 pv, siinä ei paljon ennakoida. Hormooneja en voi käyttää. Ja nyt nyös ihan oikeasti unohdin koko menkat! Olin niin innoissani lähdöstä koko viikon. Ja toisekseen, mulla on ekat kolme päivää niin kivuliaat menkat, että en todellakaan sekstaa silloin. Sen jälkeen ok kun krampit helpottaa. Kipuihinkaan en voi käyttää hormoneja tai edes voimakkaita kipulääkkeitä. Buranalla mennään. Kaikki ihmiset eivät ole rakennettu samasta puusta. Olisin niin onnellinen jos voisin käyttää pillereitä!

Miehesi on ääliö. Ihan naurettava syy suuttua/odottaa saavansa pesää enää ikinä tollasen kommentin jälkeen. Onhan niitä muitakin tapoja, jos mielikuvitusta riittää.

Ei tollasen kommentin jälkeen nainen paljon muuta miehelle ajattele olevansa kuin siivooja ja pillu, johon panostetaan vain jos siitä itse hyötyy.

Ihmettelette vielä, miksi mies käy vieraissa, nice.

[QUOTE="Aapee";25982861] Ja toisekseen, mulla on ekat kolme päivää niin kivuliaat menkat, että en todellakaan sekstaa silloin. Sen jälkeen ok kun krampit helpottaa. [/QUOTE]

Paljonko olisit itse viikonlopusta noilla oireilla nauttinut?

Uusimmat

Yhteistyössä