Mikä viinin korvikkeeksi juustojen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pumbuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pumbuliini

Jäsen
05.03.2012
282
2
18
Elikäpäs tarkootus olis istua iltaa kavereiden kanssa, ostella hiukan juustoja ja suolakeksejä sun muita härpäkkeitä.. Mietin kuitenkin että mikä juotava passais juustojen kanssa jos viiniä ei tarjota? Oiskos kellään ideoita?

Mä varmaan ottaisin kuitenkin sitä viiniä ainakin yhden pullon. Sen maku toimii hyvin juuston kanssa, eikä tartte niin paljon juoda, ettei esim. raskaana oleva vois ottaa. Lisäksi sitten esim kivennäisvettä ja jotain voimakasta mehua.

Hei, kiitos ideoista! Ehkä me mennään linjalla kirsikkamehu, kivennäisvesi ja sit kuitenkin se viini.. Kiitos! :)

Tuo kuulostaa hyvälle! Jokainen voi valita oman makunsa mukaan. Itsellä raskausdiabetes ja loppusuora raskaudessa, ja enemmän harmittaa se kun ei voi syödä ihania ulkomaisia juustoja, sen pari kertaa kun olen sen sentin sitä punkkua "juonut" niin ihan hirmuisesti on alkanut tekemään mieli mm. Piavea! Kohta sitä saa!
Mukavaa juustoiltaa!

[QUOTE="Inkivääri";25978420]Tuo kuulostaa hyvälle! Jokainen voi valita oman makunsa mukaan. Itsellä raskausdiabetes ja loppusuora raskaudessa, ja enemmän harmittaa se kun ei voi syödä ihania ulkomaisia juustoja, sen pari kertaa kun olen sen sentin sitä punkkua "juonut" niin ihan hirmuisesti on alkanut tekemään mieli mm. Piavea! Kohta sitä saa!
Mukavaa juustoiltaa![/QUOTE]

Kiitoksia! :) Hyvää loppuraskautta sulle ja jaksamisia odotteluun et pääset taas juustoihin kiinni.. ;)

Uusimmat

Yhteistyössä