Onko tää teidän mielestä hauskaa? (Olenko mä vaan tosikko?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Joka kerta kun vauvalla on kakka vaipassa, tai nälkä, tai jotain vaatteita tai tarvikkeita pitää hankkia, mies sanoo että hänen ei tarvitse vaihraa vaippaa /ruokkia /maksaa hankintoja koska ei kuitenkaan ole lapsen isä. Sitten kuitenkin viettää aikaa vauvan kanssa, leikkii ja nukkuu ilta"päivä"unet vauvan kanssa sohvalla. Olen sanonut että ei voi viettää aikaa kun ei kuitenkaan ole lapsen isä. Mies sanoo yleensä jotain tyyliin: "No se oli vitsi! Etkö sä nyt leikkiä ymmärrä?!". No en ymmärrä! Sama kuin vitsailisi että oon pettänyt. Olen tarjoutunut maksamaan isyystestit että loppuu noi jutut. Aina sama vastaus: "No se oli vitsi..."

Olenko mä liian tosikko?!

no meillä mies miettii isyyttään vielä esikoisen kohdallakin vaikka toinen on jo yli 4v... nuorimmaisen kohdalla miettii sitä vielä enemmänkin... mutta otan sen ihan huumurilla. ja kommentoin takaisin jos huutelee isin poikia että missähän niiden isi nytkin lienee tmv.

Oletteko naimisissa vai eikö ole käynyt isyyttään sitten tunnustamassa?
Aika vajaata huumoria. Vittuile takasin... en viitsi sekstailla sun kanssa, kun et kuitenkaan ole kovin kiihottava... NO hei, mitä sä nyt vitsistä suutuit?

:Ooikeesti mä järkytyn joka päivä ihmisten varsinkin tämän palstanemäntien tosikkomaisuudesta monessa asiassa... mulla on oikeesti tosi TOSI erilainen huumurintaju mitä suurimmallaosalla ihmisistä

[QUOTE="hmm";25973430]Onko teillä sit ollut kotain luottamusongelmia vai mistä s eon tollasen vitsin keksinyt? Voihan se olla et sillä on taustalla joku syy miks se vitsailee noin?[/QUOTE]

samaa mietin

[QUOTE="hmm";25973430]Onko teillä sit ollut kotain luottamusongelmia vai mistä s eon tollasen vitsin keksinyt? Voihan se olla et sillä on taustalla joku syy miks se vitsailee noin?[/QUOTE]

No ei! Alussa vauva oli enemmän mun näköinen ja mies vitsaili että kukahan on isä, silloin mäkin nauroin. Nykyään vauva on niin isänsä näköinen kuin vaan voi olla, että ei pitäis olla epäselvyyksiä, mutta miehellä noi jutut jatkuu vaan... Kiva jos puhuu tollaisia vielä kun lapsi on isompi ja alkaa ymmärtää.

epäilyksiä kuka se isä on? Meidän suhteessa se olis kyllä vitsi ja vitsinä sen ottaisin. Saattaisin vaan vastata tollaseen vaikka että "otapa otto-poika ja menkäähän ottamaan...ne sonnat pois" Mutta riippuu paljon suhteesta. Meillä joka tapauksessa 100% luottamus..

[QUOTE="tjaa";25973448]Oletteko naimisissa vai eikö ole käynyt isyyttään sitten tunnustamassa?
Aika vajaata huumoria. Vittuile takasin... en viitsi sekstailla sun kanssa, kun et kuitenkaan ole kovin kiihottava... NO hei, mitä sä nyt vitsistä suutuit?[/QUOTE]

Ollaan naimisissa. Mies itse suuttuu jos hänestä vitsaillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25973468:
:Ooikeesti mä järkytyn joka päivä ihmisten varsinkin tämän palstanemäntien tosikkomaisuudesta monessa asiassa... mulla on oikeesti tosi TOSI erilainen huumurintaju mitä suurimmallaosalla ihmisistä

Mua rassaisi tuossa tilanteessa eniten se, että mies yrittää livistää vastuusta jollakin typerällä tekosyyllä. Siis vaikka vitsi olisi hyväkin, niin voisiko sinun puolisosi toistuvasti kuitata oman osuutensa kotihommista tai lapsen hoitamisesta kertomalla hupijutun?

Jos mä pyytäisin miestä imuroimaan, en mä oikein hyvällä (toistuvasti) tyytyisi siihen, että mies kertoo vitsin ja sitten minä imuroin.

[QUOTE="jojo";25973513]Mua rassaisi tuossa tilanteessa eniten se, että mies yrittää livistää vastuusta jollakin typerällä tekosyyllä. Siis vaikka vitsi olisi hyväkin, niin voisiko sinun puolisosi toistuvasti kuitata oman osuutensa kotihommista tai lapsen hoitamisesta kertomalla hupijutun?

Jos mä pyytäisin miestä imuroimaan, en mä oikein hyvällä (toistuvasti) tyytyisi siihen, että mies kertoo vitsin ja sitten minä imuroin.[/QUOTE]

No nimenomaan, se mua ärsyttääkin! Haluaa isän oikeudet, ilman velvollisuuksia.

Alussa mies vitsaili kavereilleen (jotka eivät ole naimisissa), että harmi kun ollaan naimisissa, niin on automaattisesti isä ja jos ei oltaisi, ei laittaisi nimeä paperiin. Se jo mua loukkasi, vaikka yritin ottaa huumorilla.

Mä ehkä olen tosikko, mutta mä oikeasti tulkitsen noi vitsit niin, että mies ei luota muhun (vaikka oliskin vitsejä).

Vitsailu on ok vain jos vitsit ovat sellaisia, että ne ovat molemmista osapuolista hauskoja. Riippuu todella paljon parisuhteesta ja muusta. Nyt näyttäisi että ap:ta eivät miehen vitsit naurata, joten olisi syytä puhaltaa peli poikki.

Itse kyllä saatan joskus talon miehiä seuratessani pohtia ääneen, että olenkohan mä noiden poikien biologinen äiti ollenkaan.

No nimenomaan, se mua ärsyttääkin! Haluaa isän oikeudet, ilman velvollisuuksia.

Alussa mies vitsaili kavereilleen (jotka eivät ole naimisissa), että harmi kun ollaan naimisissa, niin on automaattisesti isä ja jos ei oltaisi, ei laittaisi nimeä paperiin. Se jo mua loukkasi, vaikka yritin ottaa huumorilla.

Mä ehkä olen tosikko, mutta mä oikeasti tulkitsen noi vitsit niin, että mies ei luota muhun (vaikka oliskin vitsejä).

Mun m ielestä tuo on tosi loukkaavaa. Vaikka kuinka "huumoria" voi tollainen jäädä päälle ja se on sitten lapsesta tosi hauskaa kanssa varmaan.
Kuulostaa jotenkin NIIN TODELLA kakaramaiselle. Mä kuittaisin ton miehen kaverien tai suvun kuullen, että lähet kohta etsimään sitä lapsen TODELLISTA isää... Joku näpäytys tolle ukolle, jos ei järkipuhe ole mennyt perille.

Mun mielestä toi hölmöyksien latelu menisi pari kertaa vitsin piikkiin mutta pidemmän päälle ei kyllä. Mun huumorintajuni on taas sellainen, muutama kerta ok, voi olla hauskakin mutta jankutettuna ihan sairaan ärsyttävää!

Mä olisin jo räjähtänyt täysin.

Yhteistyössä