Mitä "ryhmää" edustat, jotka helposti leimataan tietynlaisiksi?

vrs
- Nuori äiti: Olen siis pilannut sekä elämäni että kroppani ihan täysin. (Sain esikoisen (toivotusti!) ihan 22v synttärini jälkeen. Toinen syntyi 1,5v myöhemmin.)

-Kouluttamaton moukka: Käynyt vain lukion, puolikkaan amiksen, vuoden Vnf:n tanssilinjaa ja pyörähdyksen intissä (jäi kyllä lyhyeksi, kun en päässyt terveystarkastusta läpi). Kyllähän 25v kahden lapsen äidin olisi enemmän jo pitänyt ehtiä! Ööh...?

- Kotiäiti: Työtä vieroksuva lapamato. (Ensimmäinen duuni mulla oli 10v:nä; olin jakamassa mainoksia. Siitä asti on aina ollu vähintään yks jonkunsortin työ koulujenki ohella, myös äitiyslomalla.)

- Taaperoimettäjä: Lapset itseensä sitova ja tissit paljaana kaikkialla heiluva hörhö. (Imetän 2v2kk ikäistä 1-2 kertaa vuorokaudessa, kotona omassa rauhassa. Lapsi on reipas ja omatoiminen, paljon isoveljeään sosiaalisempi ilopilleri. Hörhöksi tunnustaudun kyllä silti.)
 
no..
Mielenterveyspotilas: käyn terapiassa kerran viikossa, lisäksi joka toinen viikko psykologilla ja tarvittaessa lääkärillä. Elän sairauksistani huolimatta ihan tavallista elämää, se on asia jota ei meinata uskoa. Vaihtoehtoinen suhtautuminen: "ei susta uskois et oot sairas...ootko ihan varma, ettei ole kilpirauhasessa vikaa, sekin voi aiheuttaa..." Ihmisten on jotenkin vaikea uskoa että mielenterveyspotilas, joka vaikuttaa tavalliselta + pystyy tekemään kotitöitä jne., vaikuttaakin samanlaiselta kuin terveet ihmiset.
 

Yhteistyössä