Kuinka nopeasti teidän mielestä pitäisi pyöräillä 10km? Missä ajassa itse pyöräilette tuon matkan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pioni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeasti aivan sama, kunhan lähet sen fillarin kanssa ulos. Vaikka menis puoli tuntia. Itse pyöräilen paljon enkä ikinä ota mitään aikaa. Aina olen perille päässyt posket punaisena :)

Hauskoja pyöräilyreissuja.

• Tykkää
Reactions: Spukka
Mun työmatka on 12km ja sen polkemiseen menee n. 45min, pari isompaa mäkeä matkalla ja jonkun verran liikennevaloissa seisoskelua.
Sanoisin siis että 30-40 minuuttia.

Hauskoja taas nämä vastaukset. Puolessa tunnissa joo.

Itse pyöräilen 4km n. 20 minuutissa, eli minulla siihen 10km menisi joku vähintään 40 minuuttia.
Ja minä pyöräilen LUJAA, siitä ovat ulkopuolisetkin huomautelleet että mihin minulla on aina kiire kun menen sellaista vauhtia kuin piru olisi kintereillä. Että kyllä saatte aika hemmetin lujaa suihkia että puolessa tunnissa vedätte 10km.

[QUOTE="Joopa";25965351]Hauskoja taas nämä vastaukset. Puolessa tunnissa joo.

Itse pyöräilen 4km n. 20 minuutissa, eli minulla siihen 10km menisi joku vähintään 40 minuuttia.
Ja minä pyöräilen LUJAA, siitä ovat ulkopuolisetkin huomautelleet että mihin minulla on aina kiire kun menen sellaista vauhtia kuin piru olisi kintereillä. Että kyllä saatte aika hemmetin lujaa suihkia että puolessa tunnissa vedätte 10km.[/QUOTE]

Tää on nyt sitä luokkaa kuin se, että kaikki aina väittävät juoksevansa vähintään 10 km/h...

[QUOTE="Joopa";25965351]Hauskoja taas nämä vastaukset. Puolessa tunnissa joo.

Ja minä pyöräilen LUJAA, siitä ovat ulkopuolisetkin huomautelleet että mihin minulla on aina kiire kun menen sellaista vauhtia kuin piru olisi kintereillä. Että kyllä saatte aika hemmetin lujaa suihkia että puolessa tunnissa vedätte 10km.[/QUOTE]

No jos haluaa pyöräillä kunnonkohotuksen ja laihduttamisen takia, niin hyvä se vaan on suihkiakin lujaa. :)

Netissä jokainen pyöräilee 100 km tunnissa ja joka miehellä on vähintään 30 centtinen mela jne. Oikeasti mitä väliä :D Kiva kun pääsee pyöräilemään pikkuisen paremmilla ilmoilla pitkästä aikaa.

no kyllä mä ihan oikeasti pyöräilen helposti 10km puolessa tunnissa ja juoksen kympin tunnissa. en ole lähelläkään rapakuntoa, ja harrastanut koko ikäni kilpauheilua ja pitäny siten kunnostani huolta.
että marmatimarmati te sohvaperunat :D
ap:lle tsemppiä ja iloa pyöräilyyn.

mä, ylipainoinen, keski-ikäinen nainen poljen sen nopeimmillaan 25min. silloin vaatii pienen myötätuulen. ensimmäiset kerrat keväällä kun aloittelen, menee aikaa 35 min ja keskimäärin siihen menee 27-30 minuuttia. on ylämäkiä ja alamäkiä ja parit liikennevalot.
kunto nousee tosi nopeasti, mutta noin lyhyellä matkalla ei voi ihan hirveesti aikaa vaikuttaa aikaan.
keskimääräinen vauhti on mulla 23-25 km/h. pyörä on hyvä, kevyt rullaava.
kun vaihdoin entisen tunturini tähän kevyempään ja ketterämpään pyörään, keskinopeus nousi monta km/h

Mä oon viimeksi pyöräillyt tuon matkan muutama vuosi sitten, oisko ollut kesää 2008? Silloin meni suurin piirtein puoli tuntia, ehkä max. 40min? Joten en pitänyt ollenkaan hulluna tuota puolen tunnin arviota, minkä monet heitti. Enkä minä tosiaankaan ole mikään nopea polkija, mutta kyllä se pyörä liikkuu kuitenkin aika paljon rivakammin kuin jalat. En tiedä sit oonko tosi huono arvioimaan näitä, kun mun mielestä noi ei kuulostanut ollenkaan pahoilta arvioilta?

Yhteistyössä