Nuorin vauva, jonka tiedät viedyn yökylään, että vanhemmat pääsee baariin ryyppäämään?

• Viestiketjun aloittaja hdj
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kaksi viikkoa oli entisen ns lyhytaikaisen kaverin poika. Perusteli, että on niin väsynyt, että pakko päästä tuulettumaan. Ei sitten tullu mieleen nukkua... Tämä äiti oli 21v, isä 28v.

"vieras"
5pvän ikäinen. Vanhemmat oli jo lähempänä 30v ikää ja tämä äiti on sairaanhoitaja ammatiltaan. Kiire oli juhlimaan, mut hei johan hän oli 9kk selvinpäin ollukkin. ;) Imettäkkään ei viittiny ku ei ois voinu syödä suklaata eikä juoda kaljaa.

mulla itse
vauva jäi isukin kainaloon nukkumaan kotiin kun oli 5vkoa..olin 3h poissa ja siitä eteenpäin oli isällään yökylässä..jotkuthan syyllisti tästäkin vaikka musta se ei ole hoitoon laittamista jos on isänsä kanssa..hoidossa oli mulla ekan kerran mun ulkoilujen takia ni oisko ollu pikkasen vajaa 2v..

"ccc"
2 viikkoinen vauva. pariskunta oli n. 30 v. olivat juhlineet joka viikonloppu ennen raskaaksi tuloa. sama jatkui sitten raskauden jälkeen. mummo hoiti lasta viikonloppuisin.

[QUOTE="vieras";25963425]5pvän ikäinen. Vanhemmat oli jo lähempänä 30v ikää ja tämä äiti on sairaanhoitaja ammatiltaan. Kiire oli juhlimaan, mut hei johan hän oli 9kk selvinpäin ollukkin. ;) Imettäkkään ei viittiny ku ei ois voinu syödä suklaata eikä juoda kaljaa.[/QUOTE]

ÖÖ miks ei ois voinu syödä suklaata?

Esikoinen tais olla viiden viikon ikäinen,mut jäi isänsä kanssa,joten sitä ei kai nyt tässä lasketa.. Yhdessä mentiin miehen kanssa ekan kerran niin,että esikoinen oli joku 10kk ikäinen. Toinen poika tais olla noin puoli vuotias kun oli ekan kerran jonkun muun hoidettavana ja me miehen kanssa viihteellä. Esikoisen aikaan oltiin 21-vuotiaita ja toisen pojan kohdalla 23-vuotiaita. En itseasiassa tiedä minkä ikäisinä kavereiden ja tuttujen lapset on olleet ekaa kertaa,joten niistä en osaa sanoa.

Viimeksi muokattu:
puuh
Entinen kaveri laittoi poikansa hoitoon alle kaksi vikkoisena ka lähti ruotsinristeilylle koska oli kuulemma niin väsynyt. Vaikka mä en kyllä vieläkään käsitä millä tavalla kahden päivän dokaaminen auttaa univelkaan...

Ex-kaverin tenava jäi ekaa kertaa mummolleen yöhoitoon 3viikon iässä. Syy tyyppillisesti se, että piti päästä tuulettumaan. Äidin ikä tuolloin 20v ja isän 25v.

Ja kuulemma ei voinut imettää, kun mielummin poltti röökiä. Tosi tervettä...

"vieras"
Entinen kaverini vei 3pv ikäisen vauvan mummolaan kun itse lähti baariin. Tää ex-kaveri oli just täyttänyt 18. Lapsi oli ainakin 3-vuotiaaksi saakka kaikki viikonloput mummolassa kun vanhemmat ryyppäsi. En tiedä miten nykyään, kun ei olla väleissä.

näin
2 viikon ikäinen. Lapsi on nyt 4 kk ja vanhemmat ovat baarissa vähintään joka toinen viikonloppu, kuulemma kun mummu niin kovasti haluaa lasta hoitaa. No lapsi olikin vahinko ja raskauden tullessa tietoon niin pitkällä ettei aborttia voinut tehdä.. Mutta onnellisia ovat.

mama the strange
En tiedä muiden lapsista, kuin omastani, joka oli pari kuukautta, kun lähdin bilettämään. Lapsi jäi mummolle, johon minäkin puolen yön maissa palasin. Olin 25 vee.

Ai niin. Vastahan kaverini 30 vee istui meillä iltaa ja joi pari viinilasillista ja lapsensa (4 vko) oli isin kanssa.

Ei mun mielestä oo mitään pahaa, jos äiti joskus käy tuulettumassa. Tietysti överiörvellys pitää lapsen myötä jättää, mutta illanistujaisissa kavereiden kanssa en näe mitään pahaa. Eihän sen muun elämän siihen lapseen tarvitse loppua.

Tietysti imettävällä äidillä nämä illanistujaiset ovat melko promillettomia ja päättyvät aikaisin, mutta ei lapsi ole mikään vankila.

"öööö"
Mulla tuttu jätti vauvans noin 5 pv:n ikäsenä, kun lähti baariin..Mummo hoiti..äiti 23 ja siitä alkaen se lapsi on tainn olla suunnilleen kaikki vkonloput hoidossa..ainakin jos face päivityksiä on uskominen.

karitannnn
tuttavan lapsen äiti lähti ruotsinlaivalle kun lapsi oli 2vk ja se otti vielä sen lapsen sinne mukaan ja mummon sitä vahtimaan. en sitten loppupeleissä tiedä kuka sitä vauvaa oikeasti katsoi vai katsoiko kukaan. koska siinä suvussa ei ole omena kauas puusta pudonnut. äiti ja mummo bilettää joka viikonloppu.

Yhteistyössä