I
idioootti
Vieras
Tää tapahtui perjantaina. Olin baarissa miehen veljen ja tämän vaimon kanssa. Samassa seurueessa oli myös miehen veljen paras ja läheisin kaveri. Tämä tyyppi on aina samoissa juhlissa yms. koska on heidän lapsensa kummi. Muutenkin näemmä useinkin kun pienellä paikkakunnalla asutaa. Miehenikin tuntee hänet hyvin ja hekin ovat jonkinlaisia kavereita.
Me nyt pussailtiin pariin otteeseen ja kukaan ei sitä nähnyt eikä käsittääkseni tiedä siitä. Tää mies lupasi mulle seuraavana päivänä facebookissa että tää unohdetaan ja ei kerrota kelleen mut silti mua pelottaa että se kertoo miehen veljelle. He tosiaan ovat päivittäin tekemisissä toistensa kanssa.
mua kaduttaa ja vituttaa ja mietin pitäskö mun kertoa miehelle. Mies voi ihan hyvin vaikka jättääkin mut ton takia. Oon muutenkin ollut hieman hankala ja vittumainen viime aikoina. Ja sit kaiken lisäksi toi pussailukaveri on 20v ja ite oon 31 vuotta. Ei mies todellakaan ymmärtäisi

Me nyt pussailtiin pariin otteeseen ja kukaan ei sitä nähnyt eikä käsittääkseni tiedä siitä. Tää mies lupasi mulle seuraavana päivänä facebookissa että tää unohdetaan ja ei kerrota kelleen mut silti mua pelottaa että se kertoo miehen veljelle. He tosiaan ovat päivittäin tekemisissä toistensa kanssa.