V
"vieras"
Vieras
Ihan oikeasti? Saa syödä ja olla maksamatta eikä se ole varastamista?Meillä kauppias on toista mieltä.
Joskus tästä juteltu ja vahvasti painottaa kantaansa.
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan oikeasti? Saa syödä ja olla maksamatta eikä se ole varastamista?Meillä kauppias on toista mieltä.
![]()
Meillä kauppias on toista mieltä.
![]()
Joskus tästä juteltu ja vahvasti painottaa kantaansa.![]()
Oikeastaan jäin miettimään, että miksi tuo kaupassa syöminen on listalla.
Sehän ei ole sen kummemmin lailla kuin säädöksilläkään kielletty.
![]()
No tuohan on eri asia kuin mihin aikaisemmin vastasit.Saa syödä ennen kassaa jos siltä tuntuu.
Me asumme niin lähellä kauppaa eikä muksuissa ole erityistarpeisia eli ei ole itse moista koskaan tarvinnut, mutta joskus juuri tällaisen ketjun innoittamana oli asiasta juttua ja kauppias oli sitä mieltä, että hänen liikkeessään ei tarvitse kenenkään lapsen nälkäisenä kulkea vain siksi, että jossain keskutelupalstalla ollaan sitä mieltä ettei kaupassa saa syödä.
Hän muuten kannustaa esim. maistamaan viinirypäleitä tai luumuja tms jos miettii eri sorttien välillä. Ja keäsllä on aina tarjolla vesiä ja mehuja, talvella varsin usein kahvia.
![]()
Saa syödä ennen kassaa jos siltä tuntuu.
Me asumme niin lähellä kauppaa eikä muksuissa ole erityistarpeisia eli ei ole itse moista koskaan tarvinnut, mutta joskus juuri tällaisen ketjun innoittamana oli asiasta juttua ja kauppias oli sitä mieltä, että hänen liikkeessään ei tarvitse kenenkään lapsen nälkäisenä kulkea vain siksi, että jossain keskutelupalstalla ollaan sitä mieltä ettei kaupassa saa syödä.
Hän muuten kannustaa esim. maistamaan viinirypäleitä tai luumuja tms jos miettii eri sorttien välillä. Ja keäsllä on aina tarjolla vesiä ja mehuja, talvella varsin usein kahvia.
![]()
![]()
Saa syödä ennen kassaa jos siltä tuntuu.
![]()
Minun veikkaukseni on että yli 90% kauppiaista ei pidä pahana jos lapsi syö tuotteen ennen kassaa kunhan vanhempi sen sitten lähtiessään maksaa.
![]()
Kuten sanottua , itsellä kauppa lähellä eikä ole ollut sellaisia lapsia jotka olisivat kesken kauppareissun eväitä tarvinneet.
En kuitenkaan pidä pahana jos jollain toisella toinen tilanne.
Eikä pidä kauppiaatkaan.
![]()
Minun veikkaukseni on että yli 90% kauppiaista ei pidä pahana jos lapsi syö tuotteen ennen kassaa kunhan vanhempi sen sitten lähtiessään maksaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;25961933:Kauppa jossa käyt taitaa olla aika pieni? Jos kyse on ns. "kyläkaupasta" ja kauppias on tuttu, asia on hieman eri kuin jos tuossa meidän lähikaupassa, eli suomen suurimmassa prismassa kaikki alkaisivat syödä tuotteita ennen maksamista.
Jankkaan vielä tätä, väitit tuossa, että kauppiaalle on ok syödä JA olla maksamatta. Onko tosiaan näin?Meillä kauppias on toista mieltä.
![]()
Mummelilla on mennyt sekaisin kaupat ja ravintolat. Kauapssa maksetaan ensin ja vasta sitten syödään ja ravinolassa tehdään päinvastoin.
![]()
Ja vielä kerran ; Minun pesueellani ei ole tullut vastaan tilannetta että noin olisi tarvinnut toimia. En kuitenkaan usko, että kukaan järkevä kauppias siitä paahstuisi vaikak joku niin toimisikin. Asiakkaan viihtyvyys on yksi yrityksen kannattavuuteen oleellisesti vaikuttava tekijä ja jos jollain se, että antaa muksulleen nipusta yhden banaanin ennen kassaa, sitä viihtyvyyttä lisäävästi vaikuttaa, niin silloin se on kauppiaankin etu.
![]()