En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa niin erityisiä, etteivät edes lait koske heitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="qqq";25965481]Koitapa mennä Alkoon, korkkaa pullo ja ala juomaan. Aika lyhyellä varoitusajalla on poliisit paikalla ja sinua syytetään varkaudesta, koska korkkasit ja kulutit tuotetta, jota et ole maksanut. Varastaminen kun ON lailla kielletty. Ihan sama juttu on kaupassa maksamattomien ruokien syöminen, sitä ei vaan pidetä minään.[/QUOTE] mutta eihän sitä voisi sinulle kyllä myydäkään, jos oikein kunnolla olisit kiskaissut. Eihän päihtyneelle saa myydä:D

[QUOTE="qqq";25965481]Koitapa mennä Alkoon, korkkaa pullo ja ala juomaan. Aika lyhyellä varoitusajalla on poliisit paikalla ja sinua syytetään varkaudesta, koska korkkasit ja kulutit tuotetta, jota et ole maksanut. Varastaminen kun ON lailla kielletty. Ihan sama juttu on kaupassa maksamattomien ruokien syöminen, sitä ei vaan pidetä minään.[/QUOTE]

Taidanpa muuten tehdä näin! Poliisille sanon että hei kamoon, mulla oli jano!

Siinä marketin ostoskärryn kädensijassa on taatusti monin verroin enemmän bakteereja, viruksia ja muita pieneliöitä kuin itse kärryssä, vaikka siellä joku lapsi olisi kenkineen seissytkin. (En halua edes kuvitella, ketkä kaikki nuhanenät ja käsiään pesemättömät vessa-asoijat ovat siihen koskeneet ennen minua...) Joten esim. kasvisten ja hedelmien nosteleminen pussiin samoilla käsillä joilla kärryä on työnnellyt on erittäin epähygieenistä puuhaa. (Tämä tiedoksi teille pöpökammoisille. Asia erikseen on sitten se näkyvä lika jota kärryissä aina välillä on - se on toki inhottavaa, olipa se peräisin lapsen kengistä, linnun takapuolesta tai vaikkapa likaisesta ostoskassin pohjasta...)

Ei sillä ole mitään merkitystä, kuinka monta tsiljoonaa bakteeria tai virusta missäkin kohtaa on. Ihan yksinkertaisesti pitäisi riittää tieto siitä, että lasten kuljetus kärryjen tavara-osassa on kiellettyä. Tai vaikka ihan vaan kaupan taholta olisi esitetty toivomus, ettei tavara-osassa kuljeteta lapsia, niin sen pitäisi riittää. Ja normaalille, käytöstavat omaavalle ihmiselle se pyyntökin (ja ymmärrys siitä mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei) riittää.

Yhteistyössä