Mikä Venakossa koomisinta?

  • Viestiketjun aloittaja ehhyjy
  • Ensimmäinen viesti
No et sinä itsekään kirjoitustesi perusteella miltään ruudinkeksijältä vaikuta.
En varmasti, se ei ole tarkoituskaan. Mutta enpä pidä kovin korkealla ihmistä, joka hehkuttaa lapsensa hylkäämistä ja rahan aivotonta kuluttamista. Tosin johtuu varmaan siitä, että pidän säästämisestä, maltillisesta kuluttamisesta ja lapseni hoitamisesta. Tuo nainen kuvastaa aikalailla kaikkea mitä en haluaisi olla.
 
"vieras"
En varmasti, se ei ole tarkoituskaan. Mutta enpä pidä kovin korkealla ihmistä, joka hehkuttaa lapsensa hylkäämistä ja rahan aivotonta kuluttamista. Tosin johtuu varmaan siitä, että pidän säästämisestä, maltillisesta kuluttamisesta ja lapseni hoitamisesta. Tuo nainen kuvastaa aikalailla kaikkea mitä en haluaisi olla.
Sinä haluat olla vain muita tuomitseva, reagtionopeudestaan tunnettu fanaattinen abortinvastustaja.
 
Kepsis
Koomisinta yleensäkin on se, että kritisoida ei saisi ketään, eikä antaa hyvää palautetta, haukkua sen sijaan saa ja yleensä aivan täysin ilman mitään oikeita faktoja ihan mutu-tuntumalla. Ja aika moni ei edes erota noita kahta ensimmäistä toisistaan.

Jotenkin tuntuu että ihmiset on totaalisen sokeita sille että kritisoiminen itsessään ei ole huono asia, kun sen tekee perustellusti eikä vääristeltyjen / keksittyjen asioiden pohjalta, haukkuminen taas ei ole koskaan perusteltua.

Itselle on aivan se ja sama mitä venakko kirjoittelee, aikanaan ärsyynnyin hänen tyylistään, mutta se on aivan hiton pieni juttu loppujen lopuksi, enemmän ongelmia aiheuttaa nämä harmaat epärealismilla höystetyt apinat joiden elämä koostuu a) provoilusta b) vittuilusta ilman syytä c) asioiden vääristelystä d) muiden kirjoituksien perseilystä, itse ilman mitään perusteluita huudellaan ja kovasti vaaditaan muilta niitä kumminkin. Onneksi ei kaikki harmaat ole sellaisia.
 
"vieras"
Koomisinta yleensäkin on se, että kritisoida ei saisi ketään, eikä antaa hyvää palautetta, haukkua sen sijaan saa ja yleensä aivan täysin ilman mitään oikeita faktoja ihan mutu-tuntumalla. Ja aika moni ei edes erota noita kahta ensimmäistä toisistaan.

Jotenkin tuntuu että ihmiset on totaalisen sokeita sille että kritisoiminen itsessään ei ole huono asia, kun sen tekee perustellusti eikä vääristeltyjen / keksittyjen asioiden pohjalta, haukkuminen taas ei ole koskaan perusteltua.

Itselle on aivan se ja sama mitä venakko kirjoittelee, aikanaan ärsyynnyin hänen tyylistään, mutta se on aivan hiton pieni juttu loppujen lopuksi, enemmän ongelmia aiheuttaa nämä harmaat epärealismilla höystetyt apinat joiden elämä koostuu a) provoilusta b) vittuilusta ilman syytä c) asioiden vääristelystä d) muiden kirjoituksien perseilystä, itse ilman mitään perusteluita huudellaan ja kovasti vaaditaan muilta niitä kumminkin. Onneksi ei kaikki harmaat ole sellaisia.
Täysi peesi. Ei mitään lisättävää.
 
"vieras"
Koomisinta on se, että hän itse itkee sitä miten kohdellaan, vaikka moden sanoin tämä on ihan vapaaehtoinen palsta, mitään tällaista paskaa ei tarvitse lukea kun ei tee niitä n+1000 ketjua päivässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
"vieras"
Koomisinta yleensäkin on se, että kritisoida ei saisi ketään, eikä antaa hyvää palautetta, haukkua sen sijaan saa ja yleensä aivan täysin ilman mitään oikeita faktoja ihan mutu-tuntumalla. Ja aika moni ei edes erota noita kahta ensimmäistä toisistaan.

Jotenkin tuntuu että ihmiset on totaalisen sokeita sille että kritisoiminen itsessään ei ole huono asia, kun sen tekee perustellusti eikä vääristeltyjen / keksittyjen asioiden pohjalta, haukkuminen taas ei ole koskaan perusteltua.

Itselle on aivan se ja sama mitä venakko kirjoittelee, aikanaan ärsyynnyin hänen tyylistään, mutta se on aivan hiton pieni juttu loppujen lopuksi, enemmän ongelmia aiheuttaa nämä harmaat epärealismilla höystetyt apinat joiden elämä koostuu a) provoilusta b) vittuilusta ilman syytä c) asioiden vääristelystä d) muiden kirjoituksien perseilystä, itse ilman mitään perusteluita huudellaan ja kovasti vaaditaan muilta niitä kumminkin. Onneksi ei kaikki harmaat ole sellaisia.
Mä en tiedä onko esim. tässä ketjussa esiintyneet mustat, yhtään sen parempia kuin ne harmaat epärealismilla höystetyt apinat.
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";25955711]saako sanoa? TUKKA. ei pahalla, mutta hassu[/QUOTE]

Koomista on myös nämä "enhän minä pahalla, ja ei voi loukkaantua, kun melkein pyydän jo heti anteeksikin samalla, kun sanon jotain loukkaavaa"- ihmiset.
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";25955736]Koomista on myös nämä "enhän minä pahalla, ja ei voi loukkaantua, kun melkein pyydän jo heti anteeksikin samalla, kun sanon jotain loukkaavaa"- ihmiset.[/QUOTE]

niinpà. tàmà kommentti oli nimenomaan tarkoitettu koomiseksi :D sitàpaitsi venakolla on kàsittààkseni huumorintajua ja on ihan itsekin omille kuvilleen hymyillyt.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25955735]Mä en tiedä onko esim. tässä ketjussa esiintyneet mustat, yhtään sen parempia kuin ne harmaat epärealismilla höystetyt apinat.[/QUOTE]

Oliko tämä joku kilpailu? Minä esitin mielipiteen, "harmi" jos et ole samaa mieltä.
 
saraan
Minusta Milanna on "harmiton" kirjoittelija täällä ja ovat hänen jutut ajoittain ihan hauskojakin. Myös synnytyksen edistymistä oli hauska seurata :) siis oikeasti oikeasti hauska ja kiinnostava. Täällä monet kirjoittelijat ovat uskomattoman ilkeitä ja tahdittomia kommenteissaan ja ne minua ärsyttää tuhat kertaa enemmän kuin Milanna! Ja kummaa että juuri nämä "joita ei vois vähempää kiinnostaa" ovat aina ensimmäisenä huutelemassa Milannan ketjuissa. Ei oikeesti tartte avata ketjuja jotka ei kiinnosta tai näette että on Milannan aloittamia, niin helpolla voitte suojella itseänne ärsyyntymiseltä.
Välillä kyllä tullut paha mieli Milannan puolesta kun jotkut sanoo tosi rumastikin hänelle ( jonka takia ketjuja suljetaan) vois vähän miettiä mitä täällä anonyyminäkään kirjottelee vaikkei ko henkilöstä pitäiskään.

Tätä mieltä olen.
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";25955761]niinpà. tàmà kommentti oli nimenomaan tarkoitettu koomiseksi :D sitàpaitsi venakolla on kàsittààkseni huumorintajua ja on ihan itsekin omille kuvilleen hymyillyt.[/QUOTE]

Ei, se kommentti ei ole koominen. Ihminen, joka heittelee tuollaisia kommentteja tuohon tyyliin, on paitsi koominen, myös huonokäytöksinen.
 
"vieras"
Minusta Milanna on "harmiton" kirjoittelija täällä ja ovat hänen jutut ajoittain ihan hauskojakin. Myös synnytyksen edistymistä oli hauska seurata :) siis oikeasti oikeasti hauska ja kiinnostava. Täällä monet kirjoittelijat ovat uskomattoman ilkeitä ja tahdittomia kommenteissaan ja ne minua ärsyttää tuhat kertaa enemmän kuin Milanna! Ja kummaa että juuri nämä "joita ei vois vähempää kiinnostaa" ovat aina ensimmäisenä huutelemassa Milannan ketjuissa. Ei oikeesti tartte avata ketjuja jotka ei kiinnosta tai näette että on Milannan aloittamia, niin helpolla voitte suojella itseänne ärsyyntymiseltä.
Välillä kyllä tullut paha mieli Milannan puolesta kun jotkut sanoo tosi rumastikin hänelle ( jonka takia ketjuja suljetaan) vois vähän miettiä mitä täällä anonyyminäkään kirjottelee vaikkei ko henkilöstä pitäiskään.

Tätä mieltä olen.
*vieras tykkää*
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";25955791]Ei, se kommentti ei ole koominen. Ihminen, joka heittelee tuollaisia kommentteja tuohon tyyliin, on paitsi koominen, myös huonokäytöksinen.[/QUOTE]

ok. mà olen koominen itsenikin kanssa, ihan oikeessa elàmàssà. minusta on kiva heittàà kommentteja ja koomista "kritiikkià" itsestàni. kuvaani en laita palstalle, jollen ole valmis kaikenlaisiin kommentteihin. tàmà on palsta
 
koomisinta on se että minusta on täällä aina etusivu täynnä aloituksia ja kaikki toivovat kuitenkin että meen pois. Sitten koomisinta on että kaikki huuta että teen monta aloitusta päivässä että olen hullu jonkin verran, mutta minusta tehdään aloituksia vielä enemmän kuin mä omia aloituksia
Milanna, sua tarvitaan tälle palstalle, se on totuus. Elämä olisi tylsempää täällä ilman sua. Ajatellaanpa esimerkiksi Johanna Tukiaista. Jokainen kailottaa kurkku suorana, kuinka hirveä se on. Silti keikoilla käy porukkaa. Ovat kuitenkin valmiit maksamaan näkemisestä.

Tietynlaisilla ihmisillä on aina tilausta. Anna palaa Milanna:)
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";25955821]ok. mà olen koominen itsenikin kanssa, ihan oikeessa elàmàssà. minusta on kiva heittàà kommentteja ja koomista "kritiikkià" itsestàni. kuvaani en laita palstalle, jollen ole valmis kaikenlaisiin kommentteihin. tàmà on palsta[/QUOTE]

Itselleen nauraminen on ihan tervettä ja hyvä harrastus, jota useampikin voisi harrastaa. Toisten tahallinen loukkaaminen on vain asiatonta.
 
joomut
[QUOTE="vieras";25955553]Sinä haluat olla vain muita tuomitseva, reagtionopeudestaan tunnettu fanaattinen abortinvastustaja.[/QUOTE]

Muuten osuva, mutta...
REAKTIO kirjoitetaan K:lla, bergele!
 
Ehdottomasti koomisinta on se, että joillakin kirjoittajilla on pakkomielle Venakkoon ja täytyy lukea joka Milannan ketju ja kommentoida vittumaisella ja Milannaa alentavalla sävyllä. En voi ymmärtää miksi. Tulee mieleen, että ovat kateellisia Milannalle tai vaihtoehtoisesti pitävät itseään Milannaa parempina ja kokevat oikeudekseen haukkua Milannaa jatkuvasti. Ja tyyli on usein sellainen vittumainen, rivien välistä haukkuva.
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";25955848]Itselleen nauraminen on ihan tervettä ja hyvä harrastus, jota useampikin voisi harrastaa. Toisten tahallinen loukkaaminen on vain asiatonta.[/QUOTE]

niinpà! voisin lyòdà vetoa ettà venakko ei kommentistani loukkaantunut, venakossa voi olla vikoja, mutta huumorintajua lòytyy (tuskinpa muuten tààllà palstailisi) . nythàn puhuttiin koomisuudesta eikà sen suuremmista vioista tai puutteista.
 

Yhteistyössä