K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä Milana välitä. Mua ärsyttää nää sun perskärpäset. Ei muka kiinnosta sun jutut ja sitten jaksetaan kuitenkin sinusta alkaa ketjuja, montakin joskus. Ps Onnittelut ihanasta pienestä. HALIT !!!!
Älä Milana välitä. Mua ärsyttää nää sun perskärpäset. Ei muka kiinnosta sun jutut ja sitten jaksetaan kuitenkin sinusta alkaa ketjuja, montakin joskus. Ps Onnittelut ihanasta pienestä. HALIT !!!!
Kiitos onnitelusta, itsekin olen onnellinen, kun vielä nyt poikakin ensimmäistä kerta tui
, aika erikoista
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri;25954999:Milloin sä hoidat sitä vauvaa, kun tuntuu, että olet jatkuvasti palstalla tai etsimässä uutta ostettavaa verkosta?
sillon ainakin kun esikoinen oli ihan vauva joku parin viikon ikänen olin koneella enemmän kun koskaan, koska sektion jälkeen en mitään "fyysistä" jaksanut/ pystynyt tekemään ja vauva nukkui paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri;25954999:Milloin sä hoidat sitä vauvaa, kun tuntuu, että olet jatkuvasti palstalla tai etsimässä uutta ostettavaa verkosta?
yöllä, kun sillä on sellainen rytmi ettei se nuku öisin mutta koko päiviä nukku ja syö vaan