Helsinkiin vauvan kaa vai ilman? 2-3viikoinen hän on silloin

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
shoppailureissu pakko tehdä miehen kanssa, mutta uskallanko ota noin pientä? Vai onko se liian rasittava matka sille Tku-Hki ja takas, sek vielä kaupat? Sekä varma kaupat on täynnä baktereita, onko mitään järkeä ota mukaan? Milloin te shoppailitte jo vauvan kaa?:)

Venakko Milanna
[QUOTE="...";25954565]mitä ihmettä sä meet johki helsinkiin shoppaileen :O

mee suoraan pariisiin! persaukiset käy tsadissa turusta![/QUOTE]

meillä loppukesäks varattu matkat sinne:xmas:

• Tykkää
Reactions: Brummelisa
No olihan tuossa uskallatko ottaa noin pientä mukaan!
Eli jos sulle täällä sanottaisiin että on liian rankka reissu niin tuskin shoppailua väliin jättäisit vaan laittaisit vauvan hoitoon siksi aikaa.

Mutta noin pieni köllii vaunuissa missä tahansa tyytyväisenä kunhan saa ruokaa ja kuivan vaipan eli ihan hyvin voit mukaan ottaa.

"..."
Eli jos sulle täällä sanottaisiin että on liian rankka reissu niin tuskin shoppailua väliin jättäisit vaan laittaisit vauvan hoitoon siksi aikaa.

Mutta noin pieni köllii vaunuissa missä tahansa tyytyväisenä kunhan saa ruokaa ja kuivan vaipan eli ihan hyvin voit mukaan ottaa.
paitsi autossa 4h...

en tiedä onko noin pienille jotain rajoituksia kaukalossa pitämisestä?

ei varmaan ihan paras asento sen ikäiselle ole pitkää aikaa pitää!

Niin tai sit ei kölli tyytyväisenä vaan huutaa koko matkan ja sit on syliteltävä yms..
Ja sit menee shoppailut plörinäks..
Who knows...:D

Keittiönoita
Meinaatko, että Helsingissä on erilaiset pöpöt kuin Turussa? ;) Muutaman viikon ikäisiä mun lapseni ovat olleet, kun olen käynyt kauppakeskuksissa. Nukkuivat hyvin vaunuissa shoppailun ajan. Automatkasta en osaa sanoa, siskoni joskus joutui ajelemaan ihan huvikseenkin, koska hänen lapsensa nukkuivat parhaiten autossa.

Venakko Milanna
No joo se on aina mahdollista mutta sitä ei voikkaan noin pienen kanssa etukäteen ennustaa! ;)

Mä itse ottaisin vauvan mukaani...
mutta baktereita ja nyt kevällä viruksia? Puhumattakaan että rankka se muutenkin on, rankka mullekin Helsinkin reissu, en voi kuvitela miten vauvalle. Mutta kysyin, kun ehkä kaikissa asioissa olen väärässä ja päinvastoin se on helpo vauvalle, ei niin kuin meille aikuisille

No matkahan ei ole se rasittavin, mut jaksaako noin pieni olla tuntitolkulla mukana shoppaamassa?Tuskin, joten en ehkä ottais vauvaa mukaan ellet sitten käy vaan NOPEASTI jotain hakemassa, jota hieman epäilen..

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25954753:
Meinaatko, että Helsingissä on erilaiset pöpöt kuin Turussa? ;) Muutaman viikon ikäisiä mun lapseni ovat olleet, kun olen käynyt kauppakeskuksissa. Nukkuivat hyvin vaunuissa shoppailun ajan. Automatkasta en osaa sanoa, siskoni joskus joutui ajelemaan ihan huvikseenkin, koska hänen lapsensa nukkuivat parhaiten autossa.
No ei:D vaikka sekin mahdollista että pöpöt vähän erit, mutta mikä väliä mikä pöpöä missä, kuitenkin sama tulos. Mietin vaan kun kaupoissa mitä olla kauan niin varma enemmän todenäköisyyttä jotain saada, koska ehkä se vielä reisuu rasitta vauva..

Keittiönoita
No ei:D vaikka sekin mahdollista että pöpöt vähän erit, mutta mikä väliä mikä pöpöä missä, kuitenkin sama tulos. Mietin vaan kun kaupoissa mitä olla kauan niin varma enemmän todenäköisyyttä jotain saada, koska ehkä se vielä reisuu rasitta vauva..
Mä varmaan olisin aikoinaan jättänyt kuopuksen kotiin, jos olisi ollut mahdollisuus. Mutta ei ollut, joten mukanahan tuo kulki. Esikoisen vuoksi jouduin kuitenkin elämään kuten ennenkin enkä voinut linnoittautua neljän seinän sisälle.

Yhteistyössä