Taas on yksi teiniäiti eronnut miehestään..

  • Viestiketjun aloittaja Luoja paratkoon
  • Ensimmäinen viesti
Mua vois sellanen kiinnostaa tehdä sit jos tää raskaus menee loppuun saakka, mutta.. En mie haluu kuviani laittaa sinne ja jotenki must tuntuu et kaikki muut äipät pistää. Ehkä valeasussa voisin omani kuvan pistää haha. :D Juur tein tänä vuonna ensimmäisen blogini (jota en enään jatka) ja mietin et, oisha siin kerrottavaa sit joo miten lähtee vauva-arki rullaa, mut noh kattoo sitä sitten kun/jos on ajankohtane. :D
 
Luoja paratkoon
No juu otsikossa mainitsin teiniäidin (ja sitähän tuo aloituksessa mainitsemani äiti onkin), mutta saa linkittää myös NUORIENäitien blogeja.

Kiitos tuosta yhdestä, joka oli linkitetty, vaikuttaa kivalta.
 
Luoja paratkoon
LuvLucy: Tuollaisille blogeille on paljon lukijoita nykyään. Itsekin lähenen 30 vuotta, mutta silti tykkään lukea :) Toki ilkeilijöitäkin tuntuu riittävän nuorilla äideillä, mutta uskon, että en ole ainoa, jota kiinnostaa lukea.
 
Joo minäkin tunnen, ovat siis aikuisia jo. Nykyään nuo suhteet vaan tuntuu rikkoutuvan niin helposti..
Kyllä mä tunnen ihan teinejäkin (tai parikymppisiä) joilla on erittäin vakaalla pohjalla suhde. :)

En osaa sanoa erotaanko nykyään helposti, mutta mun mielestä ehkä lyödään liian helposti hynttyyt yhteen..
(Tuota blogistia tai hänen tilannettaan en tiedä, ei koske siis häntä kommenttini vaan ihan yleisesti.)
 
  • Tykkää
Reactions: Dumle
Luoja paratkoon
Kyllä mä tunnen ihan teinejäkin (tai parikymppisiä) joilla on erittäin vakaalla pohjalla suhde. :)

En osaa sanoa erotaanko nykyään helposti, mutta mun mielestä ehkä lyödään liian helposti hynttyyt yhteen..
(Tuota blogistia tai hänen tilannettaan en tiedä, ei koske siis häntä kommenttini vaan ihan yleisesti.)
Kiva kuulla, että tunnet ihan niitä nykyäänkin teinejä, joilla menee hyvin :)
Enkä aloituksella halua mitään pahaa tuolle eronneelle parille. Jotenkin vain surettaa, kun itse tosiaan tunnen niitä pareja, jotka nuorena ovat lapsensa saaneet ja edelleen ovat yhdessä. Tekisi mieli lukea sellaisia ehjiä ja onnellisia blogeja :)
 
Luoja paratkoon
[QUOTE="Hiphei";25945157]Esikoinen syntyi kun olimme teinejä (19), vielä yhdessä ollaan onnellisesti :)
Esikoinen on nyt 12- vuotias.[/QUOTE]

Ihana kuulla <3_<3
Kaikkea hyvää teille :)
 
LuvLucy: Tuollaisille blogeille on paljon lukijoita nykyään. Itsekin lähenen 30 vuotta, mutta silti tykkään lukea :) Toki ilkeilijöitäkin tuntuu riittävän nuorilla äideillä, mutta uskon, että en ole ainoa, jota kiinnostaa lukea.
Minua kiinnostaisi lukea blogia, jossa se vauva ei ole maailman napa...
Kaikki sanoo, miten rakastavat vauvaansa, mutta kukaan ei tunnu välittävän siitä lapsensa isästä. Olisi kiva lukea perhettä, jossa on myös se isä mukana ja äiti joskus kertois kuinka hän rakastaa sitä omaa kultaansakkin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MySweetBaby
"vieras"
Minä en blogia kirjoita, mutta minä olin 17 vuotta ja mies 18 vuotta kun esikoinen syntyi. Nyt esikoinen 10 vuotta ja kaksi lasta lisää (nuorin 1v7kk) ja naimisissa ollaan oltu kuusi vuotta. Eikä aikomustakaan erota eli kyllä niitäkin vielä on joilla teininä alkanut seurustelu kestää pitempään kuin sen kaksi vuotta.
 
Luoja paratkoon
Minua kiinnostaisi lukea blogia, jossa se vauva ei ole maailman napa...
Kaikki sanoo, miten rakastavat vauvaansa, mutta kukaan ei tunnu välittävän siitä lapsensa isästä. Olisi kiva lukea perhettä, jossa on myös se isä mukana ja äiti joskus kertois kuinka hän rakastaa sitä omaa kultaansakkin. :)
Totta! Nyt teet sellaisen blogin, kuulostaa ihanalta :)
 

Yhteistyössä