Mietin tässä vain, että kuinka yleistä on
Itse teen nöin, koska "ruoho" kasvaa niin paljon nopeammin, on vihreämpää ja kauniimpaa :wave:
Itse teen nöin, koska "ruoho" kasvaa niin paljon nopeammin, on vihreämpää ja kauniimpaa :wave:
Nyt kyllä huijaatSamoin kuin rairuoho tehdään. Popcornin siemeniä multaan, kastelee (ei liikaa ettei homehdu) ja parissa päivässä on tosi vihreä ja tuuhea nätti ruoho.
Se on MAISSIA, eikä mitään vitun popcornia.popcornsiemeniiä/jyviä. ei jaksa olla niin tarkka heti heränneenä :stick:
no enkä, voin laittaa kuvankinNyt kyllä huijaat
Normaalit tallustajat eivät kerro kylvävänsä mitään popcornin siemeniä, vaan maissinjyviä.No shit sherlock? Normaalit tallustajat yleensä puhuvat popcornista kun hakevat sen siemenpussin, jossa LUKEE popcorn, kaupasta |O
Laita! =)no enkä, voin laittaa kuvankin
Kestää hieman kun on junturassa tuo pöytäkone, mutta tulossa on...Laita! =)
Sinä sitten luultavasti griljeeraat joulukinkunkin, noin niinkuin kokkina? Hilloa et keitä vaan teet kompottia?Tiesitkö, että popcorn on suomennettuna Paukkumaissi? eikös se tule siinä sanassa jo ilmi että kyse on maissista, eikä kurkusta. Älä tule kokkia opettamaan.
Niistä taitaa vaan eka vuonna kasvaa ihan pieni sipuli.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25941664:mulle joskus naurettiin kun halusin sipulinsiemeniä.. eivät kuulema kasva siemenestä. vaan kuis ollakkaan, kaupassa oli sipulinsiemeniä :xmas: