Siis voisko joku nyt oikeasti auttaa Picasan kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

----

Vieras
Eikä vaan vittuilla niin kuin Björn teki viimeksi...

Ongelmana on, että kun avaan tietokoneelta picasan kuvankäsittelyohjelman, se alkaa tuoda kaikki uudet kuvani sinne automaattisesti! Enkä keksi mistä saisin asetukset muutettua, koska pakkohan siellä on joku kohta olla mistä voi valita, vai onko?

Tätä minäkin oon pähkäilly! Mua ärsyttää kun en osaa laittaa niitä asetuksia toisin. Tai pystyykö niitä edes laittamaan?? Toinen asia mitä oon miettiny, että meneekö ne kuvat automaattisesti nettikansioihin?? Eli näkyykö ne kaikille netissä? :O

[QUOTE="VieRas";25936846]Tätä minäkin oon pähkäilly! Mua ärsyttää kun en osaa laittaa niitä asetuksia toisin. Tai pystyykö niitä edes laittamaan?? Toinen asia mitä oon miettiny, että meneekö ne kuvat automaattisesti nettikansioihin?? Eli näkyykö ne kaikille netissä? :O[/QUOTE]

Ei mene automaattisesti nettiin ne kuvat, pitää itse hyväksyä ja laittaa :)

[QUOTE="Zach";25936866]Ei mene automaattisesti nettiin ne kuvat, pitää itse hyväksyä ja laittaa :)[/QUOTE]

Kiitos sinulle :)

tarkoittaako siis se kohta "synkronoi verkkoon" tms. (en muista sanatarkasti), että kun siitä painaa niin sitten ne menee sinne verkkokansioihin? :)

Eikä vaan vittuilla niin kuin Björn teki viimeksi...

Ongelmana on, että kun avaan tietokoneelta picasan kuvankäsittelyohjelman, se alkaa tuoda kaikki uudet kuvani sinne automaattisesti! Enkä keksi mistä saisin asetukset muutettua, koska pakkohan siellä on joku kohta olla mistä voi valita, vai onko?
Onkos tuosta mitään apuja.Ite en ole käyttänyt niin muuta oikein osaa sanoa:)
Digikuvakurssi: Picasa 3

[QUOTE="VieRas";25936875]Kiitos sinulle :)

tarkoittaako siis se kohta "synkronoi verkkoon" tms. (en muista sanatarkasti), että kun siitä painaa niin sitten ne menee sinne verkkokansioihin? :)[/QUOTE]

Kyllähän se taisi juurikin näin mennä, jos on ennakkoon määrittänyt tilin mitä se käyttää tai vaihtoehtoisesti sivuston, en kyllä ole tuota picasaa käyttänyt ihan vasta, kun tuli ostettua "ihan oikea" kuvankäsittelyohjelma jossa on kirjastot ja muut samassa..

Yhteistyössä