home sweet home

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
kotona ollaan. Kävin kauppahallin ja kaupan kautta, hain sushit, graavilohta, graavisika, mäti, erilaiset kalaherkut, homejuustoja... mmm nam nam... pitkästä aika kunnon ruokaa:D

mulla vaan vähän huoli, esikoinen kipeä, voiko vauvaan tartua? Vai onko se suojassa joku aika synnytyksen jälkeen?:/

• Tykkää
Reactions: as if ja Anatolia
Tervetuloa takaisin kotiin! Muistan sen ihanan tunteen. Ja hienoa, että haitte juhlaherkkuja; itse pääsin aikoinani kukkivan omenapuun alle kuoharilasillisen ja uuden naistenlehden kanssa, kun palasimme Kättäriltä, ja vauva nukkui vaunuissa vieressä. Ihana hetki.
Ja kysymykseesi: on suojassa tartunnoilta, jos imetät.

en oikeastaan imetä, ei maitoa riitä vauvalle, ajattelin sitten kokonaan siirtyä korvikelle, vaikka 1kk verran oli tarkoitus imettää, rinnatkin aivan kipeitä

Korvike pois ja tissi suuhun vauvalle. Alkaa maito nousta. Maitoa tulee tilauksen mukaan, eli mitä enemmän annat imeä, sitä enemmän tulee maitoa. Kokeilla voisi ennen kuin hylkää koko jutun.

mulla tissit aika kipeät, joka kerta kun vauva alkaa syödä, mun tekis mieli huuda. Ei imetys musta tuntu kivalta:ashamed: on monta sytä mikes en voi imettää

Yhteistyössä