Tiedättekö te, lapsettomat koiranomistajat, millaista on pestä koiranpskaa lasten kengistä??

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Ei kai joku oikeasti vertaa toisiinsa koiria ja lapsia???
No niinpä, ei tarvi edes miettiä niin mun koirat on siistimpiä ja fiksumpiakin kuin valtaosa muiden lapsista. Puhumattakaan käytöksestä: koirat kulkee nätisti ja rauhallisesti veierellä, tosinkuin mekastavat ja ympäriins hilluvat lapset. Ja esim. mun koirat osaa väistellä toisten paskoja - milloinkohan näiden eräiden lapset oppii?? Tosin jos näin monilla aikuisillakin on vaikeuksia väistellä paskoja, niin ei se lupaa hyvää lapsillekaan...
 
"hmmm"
Ei kai joku oikeasti vertaa toisiinsa koiria ja lapsia???
No niinpä, ei tarvi edes miettiä niin mun koirat on siistimpiä ja fiksumpiakin kuin valtaosa muiden lapsista. Puhumattakaan käytöksestä: koirat kulkee nätisti ja rauhallisesti veierellä, tosinkuin mekastavat ja ympäriins hilluvat lapset. Ja esim. mun koirat osaa väistellä toisten paskoja - milloinkohan näiden eräiden lapset oppii?? Tosin jos näin monilla aikuisillakin on vaikeuksia väistellä paskoja, niin ei se lupaa hyvää lapsillekaan...

Kasvattakaa lapsenne edes puoliksi yhtä hyvin kuin me ollaan kasvatettu meidän koirat, niin keskustellaan sitten uudelleen.
 
....
[QUOTE="miipu";25930608]Koska lapset on lapsia ja koirat koiria. Koira ei ole lapsenveroinen.[/QUOTE]

Eiköhän nyt ollut kyse ärsykkeistä. Ja siinä tapauksessa mielestäni voi verrata koiria, kissoja, lapsia, juoppoja, narkkeja, mopopoikia jne... Miksi ei voi?
 
"miipu"
Eiköhän nyt ollut kyse ärsykkeistä. Ja siinä tapauksessa mielestäni voi verrata koiria, kissoja, lapsia, juoppoja, narkkeja, mopopoikia jne... Miksi ei voi?
Ok, no toisinaan lapset kiljuvat ja pomppivat, jos se jotain raivostuttaa niin voi voi! Sellaisia lapset ovat.
Koirat ovat sellaisia, etta paskovat teiden reunoille. MUTTA, omistajan velvollisuus on ottaa se kasa pois, ettei kukaan ohikulkija astu siihen.
 
"koirallinen"
Häiritseekö ne kakat ojissa, metsän puskissa tms? Mä en nimittäin kerää kakkoja ojan pohjilta tai pensaiden alta, jos ovat reilusti hoidetuilta alueilta/kaduilta poissa. Kadulle/poluille koira ei ikinä kakkaa. Silti eräs mamma valitti mulle että miksei kakkoja korjata ojista kun hänen lapsensa siellä likaantuu. Ojassa. Siellä samassa ojassa mihin ihmiset viskaavat röökiaskeja ja kokistölkkejä.
 
hmmmm
[QUOTE="miipu";25930684]Ok, no toisinaan lapset kiljuvat ja pomppivat, jos se jotain raivostuttaa niin voi voi! Sellaisia lapset ovat.
Koirat ovat sellaisia, etta paskovat teiden reunoille. MUTTA, omistajan velvollisuus on ottaa se kasa pois, ettei kukaan ohikulkija astu siihen.[/QUOTE]

No, toisinaan koirat paskovat tielle, jos se jotain raivostuttaa niin voi voi! Sellaisia koirat ovat.
Lapset ovat sellaisia, että kiljuvat ja pomppivat. MUTTA, on vanhemman velvollisuus opettaa ja kieltää lasta niin ettei lapset häiriköi muita ihmisiä.
 
....
[QUOTE="miipu";25930684]Ok, no toisinaan lapset kiljuvat ja pomppivat, jos se jotain raivostuttaa niin voi voi! Sellaisia lapset ovat.
Koirat ovat sellaisia, etta paskovat teiden reunoille. MUTTA, omistajan velvollisuus on ottaa se kasa pois, ettei kukaan ohikulkija astu siihen.[/QUOTE]

Tuossahan tuo tuli. Lapset ovat lapsia mussunmussun. Oliko lapset sinun lapsuudessasi mielestäsi tuollaisia kuin nykyiset kauhukakarat? Kasvatettiinko heidät riehumaan esim kirjastoissa? Nykyään tuo ns. vapaa kasvatus on saanut vanhemmat ihan pirun laiskoiksi ja he pitävät huonosti käyttäytyviä lapsia ihan normaalina asiana.

Osa koiranomistajista (ihmisistä yleensäkin) ovat joo laiskoja eivätkä siivoa paskoja pois. Mutta kyllä minusta on omituista että joku mamma jonka mielestä kiljuvat ja pomppivat lapset ovat ihan hyväksyttyjä ja normaaleja, jaksaa kuitenkin valittaa muista laiskoista ja saamattomista ihmisistä. Vähän niinkuin pata kattilaa soimaa vai mitenkä?
 
Onhan ne linnut ja kanitkin kotieläimiä, vai miksi niitä sitten koteihin ostellaan.
Ja siinähän yleistelet kuinka kaikki koitanomistajat eivät omista aivoja.. kyllä mulla ainakin aivot ovat ja mulla koira ei edes mihinkään keskelle tietä pasko vaan hakeutuu syrjään, ihan vaan siksi, että paskaavaa koiraa ei saa katsoa, muutoin se lopettaa homman kesken. Haluatko sinä, että joku tuijottelee sua, kun istut vessanpöntöllä paskalla. Ja kyllähän voi niille ojanpenkoissa pyöriville lapsille sanoa, etteivät sinne mene.. pitää niillä lapsillakin joku roti olla. :)
Mä mieluummin kuljen tuolla metsässä ja annan koirani tehdä tarpeensa rauhassa. Mut sit siin on sekin, et kun ne lapset tulee sinne metsiinkin leikkimään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25929736:
Näyttää koiranomistajat olla laiskuuden lisäksi tyhmiä ja itsekkäitä.

Itse olen kyllä miettinyt tuota paskojen keräämistä pusiin ja pussin sisällön kumoamista eräiden koiranomistajien postiluukusta/laatikosta sisään. Lisäksi mielesäni kulkee sensuroitavia ajatuksia mitä teen seuraavalle koiralle jonka näen paskomassa kulkuväylälle. Usein nämä rakit kulkevat vielä ilman hihnaa. Eli taas saa huomata, äly ei mahdu koiranomistajan päähän.
Kaupungissa ei koiraa saa pitää vapaana, ellei se ole täysin hallinnassa. Sun pitäis siis soitella poliisille, jos kerta näet koiran, joka ei ole kytkettynä, paskomassa keskelle tietä. Jos koira siis paskoo keskelle tietä, se ei ole täysin hallinnassa.
 
"Vieras"
Miksi linnut, kanit ym eläimet saavat ulostaa kaupunkialueelle mutta koirat eivät? Nekin ovat eläimiä. Paska on erittäin maatuvaa, kaupunkien roskaaminen on PALJON suurempi ongelma.
Tiedätkö eron villieläimen ja kotieläimen välillä. Kyllähän ne ihmisetkin ihan samalla logiikalla voi paskoa tuonne jalkakäytäville, ketäpä se haittaa.

Jos on pakko ylipäätään koiria kiduttaa kaupungissa, niin vois sen verran ajatella kanssa ihmisiä, että paskat keräis. Siihen on syynsä miksi esim. karhun paskat ei häiritse kaupungissa asuvaa keskellä jalkakäytävää!
 
Niin? Mutta kun tämä ongelma olisi täysin vältettävissä, jos vaan koiran omistajat jaksaisivat välittää. Varmasti on maailmassa suurempiakin huolia!

Onko hyvä asenne elämään: Eletään välittämättä muista, muiden hyvinvoinnilla tms ei ole mitäääään väliä. Tätähän koiran omistajat viestittävät, kun kakattavat niitä kadulle.







Noh onhan se toki ällöttävää astua paskaan ja ketuttaa kun kaikki ei koiransa jätöksiä siivoa, vituttaa myös joka keväinen valitus tästä... Se on ongelma joka on vaikea poistaa vaikka miten rypeis kaikenmaailman palstoilla. Paskapussi mukaan ja antamaan niitä ihmisille jos huomaa ettei siivoa koiransa p*skoja... Luulis sen jälkeen muistavan...
 
"vieras"
Onhan ne linnut ja kanitkin kotieläimiä, vai miksi niitä sitten koteihin ostellaan.
Ja siinähän yleistelet kuinka kaikki koitanomistajat eivät omista aivoja.. kyllä mulla ainakin aivot ovat ja mulla koira ei edes mihinkään keskelle tietä pasko vaan hakeutuu syrjään, ihan vaan siksi, että paskaavaa koiraa ei saa katsoa, muutoin se lopettaa homman kesken. Haluatko sinä, että joku tuijottelee sua, kun istut vessanpöntöllä paskalla. Ja kyllähän voi niille ojanpenkoissa pyöriville lapsille sanoa, etteivät sinne mene.. pitää niillä lapsillakin joku roti olla. :)
Mä mieluummin kuljen tuolla metsässä ja annan koirani tehdä tarpeensa rauhassa. Mut sit siin on sekin, et kun ne lapset tulee sinne metsiinkin leikkimään.
Eikö lapset saa mielestäsi leikkiä metsissä? Kun häiritsevät koirien paskantamista? Anna mun kaikki kestää....
Nyt meni kommenttisi pahasti yli minun hilseeni!!
Metsäthän ovat mitä parhaita leikkipaikkoja lapsille.
Nyt koiran omistajat menkää vähän itseenne!!!Huh huh!
 
ähhh
Kun se koirankakan maasta poimiminen kerran on niin äärettömän helppoa ja vaivatonta, voithan itse ottaa mukaasi pikkulapion ja muovipussin ja kerätä kaikki näkemäsi kakat ulkona kulkiessasi.

Älä ole laiska paska.
Paljon helpommalla pääsee, kun esim hajottaa säännöllisesti muutaman lasipullon tielle, niin että niitä on mahdoton kiertää, jolloin koiranomistajat oppivat kiertämään toista kautta.
 
[QUOTE="vieras";25931669]Eikö lapset saa mielestäsi leikkiä metsissä? Kun häiritsevät koirien paskantamista? Anna mun kaikki kestää....
Nyt meni kommenttisi pahasti yli minun hilseeni!!
Metsäthän ovat mitä parhaita leikkipaikkoja lapsille.
Nyt koiran omistajat menkää vähän itseenne!!!Huh huh![/QUOTE]

Meinasin sitä, että siitä on turha valittaa kun lapsi astuu koiranläjään metsässä liikkuessaan. Ja millä lailla metsät on parhaita leikkipaikkoja lapsille? Siellähän just niitä kaikkia ketunkoloja tms. on mihin voi loukata itsensä.
 
2koiraa + 3lasta
No meillä on kaksi koiraa, toinen tollanen 70kg painava jolta tulee kunnon läjä.:D Ja kolme lasta. KERTAAKAAN ei oo ollu koiranpaskaa heidän kengissään..jännä juttu!:) jospa nuo osaa niin hyvin niitä väistellä.:D No me asutaan niin maalla että täällä ei muiden koirien paskoja paljoa näy... jospa nuo osaa niin hyvin niitä väistellä.:D
 
Blaablaablaa.

Enkä mä edelleenkään ymmärrä, miksi täällä kaupungissa kakatetaan koirat keskelle tietä vaikka järjestyssäännöt velvoittavat keräämään shaisset. Koirien irrallaan pito on myös kielletty, mutta näitä hihnattomia koiria näkee meillä päin harva se päivä.
 
No meillä on kaksi koiraa, toinen tollanen 70kg painava jolta tulee kunnon läjä.:D Ja kolme lasta. KERTAAKAAN ei oo ollu koiranpaskaa heidän kengissään..jännä juttu!:) jospa nuo osaa niin hyvin niitä väistellä.:D No me asutaan niin maalla että täällä ei muiden koirien paskoja paljoa näy... jospa nuo osaa niin hyvin niitä väistellä.:D
No ootte te taitavia!!!! *vilpitöntä ihailua*

Mietipä sitten seuraavaksi, miten kaupunki ja maalaismaisema eroaa toisistaan....
 

Yhteistyössä