saa nähdä, miten nuo kermavaahdosta & mansikkamehusta villiintyneet mukelot saa nukkumaan viime kesänä vastaavassa tilanteessa riekkuivat yöpuvuissa pihalla puoleen yöhön
Aina on loistava sää grillata..meillä on grillikausi jo avattu tänä vuonna. =)Letut on jees, odottelen kovasti milloin tässä pääsee taas grillailemaan Kun ei ihan vielä viitti.
Okei Katellaan jos vaikka innostuis. Grillaaminen on niin helvetin hauskaa hommaa, että sitähän vois tehä vaikka koko vuoden, eip siinä mitään.Aina on loistava sää grillata..meillä on grillikausi jo avattu tänä vuonna. =)
Kyllä on. Itsekin saan sokerihumalan jos syön isomman määrän sokeria (tyyliin karkkipussin). Ja lapsesta huomaa heti. Saa harvoin sokeria, mutta aina kun syö jotain makeaa tulee lapsesta ihan villi.Itseasiassa sellasta kun sokerihumala ei ole olemassa.
Katsoin kerran jonkun ohjelman aiheesta ja sokeria syöneet lapset itseasiassa olivat testitilanteessa rauhallisempia kuin ne jotka eiolleet sokeria syöneet. Minusta oli jännä juttu.
Täh?!Alkuperäinen kirjoittaja MörriMöykkyMutsi;25926427:mielenkintoinen tuo väite, ettei sokerihumalaa ole olemassa sillä itse olen kerran elämässäni ollut kunnon sokerihumalassa. söin kylässä paljon herkkuja ja paluumatkalla olin kännissä kuin ankka.. vaikka olin juonut vain teetä ! lähtiessä en saanut edes tennareita jalkoihin ja piti taluttaa pyörää, kun ajoin tien reunasta toiseen
Ton mä kyllä ymmärrän, mutta vaikka ihan vaan kotona perheen kesken herkuteltaisiin, niin efekti on sama.Ne muut asiat ovat ne olosuhteet, joissa sokeria syödään. Onko tunnelma rauhallinen vai riehakas? Onko esim. lastenkutsuilla ohjelmassa rauhallista piirtelyä ja keskustelua vai pomppimista musiikin tahtiin? Ne ovat se selittävä olosuhde.