Tämän takia vastustan aborttia

  • Viestiketjun aloittaja adelessa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
en oikeastaan jaksa harmistua siitä mitä he ajattelevat kapeakatseisuudessaan esim. minusta.
Minua se taas kiinnostaa, koska kun molemmilla osapuolilla on näin mustavalkoinen ajattelu eikä kumpikaan yritä edes ymmärtää toisiaan, keskustelu tulee aina olemaan hedelmätöntä. Vertaa vauva-solumöykky, murha/liikavarpaan poisto.
Ketä nuo älyttömät sanavalinnat palvelee?

Joskus tuntuu että täällä tosiaankin hekumoidaan, halutaan vaan tapella, kilpaillaan kuka osaa vittuilla toiselle pahemmin ja kipeämmin.

Minä osallistun erittäin harvoin näihin keskusteluihin juuri tämän takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä
[QUOTE="vieras";25925814]Minua se taas kiinnostaa, koska kun molemmilla osapuolilla on näin mustavalkoinen ajattelu eikä kumpikaan yritä edes ymmärtää toisiaan, keskustelu tulee aina olemaan hedelmätöntä. Vertaa vauva-solumöykky, murha/liikavarpaan poisto.
Ketä nuo älyttömät sanavalinnat palvelee?

Joskus tuntuu että täällä tosiaankin hekumoidaan, halutaan vaan tapella, kilpaillaan kuka osaa vittuilla toiselle pahemmin ja kipeämmin.

Minä osallistun erittäin harvoin näihin keskusteluihin juuri tämän takia.[/QUOTE]

minusta aihe on sellainen, että se juuri kaipaisia enempi sitä asiallista keskustelua - oli mielipide mikä vain. mutta joo, se voi olla mahdottomuus anonyymilla nettipalstalla. aina se liukenee tuonne solumöykky-murha -tasolle.
ja eihän nämä etene koskaan. samaa jankataan sivutolkulla, kunnes kaikki kyllästyy ja parin ,kolmen päivän päästä aloitetaan uudestaan toisessa ketjussa.

mutta silti.silti toivosin sitä keskustelua asiasta. monipuolisesti ja asiallisesti.
 
minusta aihe on sellainen, että se juuri kaipaisia enempi sitä asiallista keskustelua - oli mielipide mikä vain. mutta joo, se voi olla mahdottomuus anonyymilla nettipalstalla. aina se liukenee tuonne solumöykky-murha -tasolle.
ja eihän nämä etene koskaan. samaa jankataan sivutolkulla, kunnes kaikki kyllästyy ja parin ,kolmen päivän päästä aloitetaan uudestaan toisessa ketjussa.

mutta silti.silti toivosin sitä keskustelua asiasta. monipuolisesti ja asiallisesti.
Tämähän on yksinkertaistettuna niin että onko naisella 100% päätösvalta omaan kehoonsa?
 
"putte"
Ennen sydämen sykettä se tosiaan on pelkkää solua, jolloin sen voi vielä rinnastaa vaikka siemen-nesteeseen tai muuhun ei-elävään. Aivojen toiminnalla ei ole mitään väliä, makaahan sairaalassa aivokuolleita ihmisiäkin. Ihminen lasketaan kuolleeksi vasta kun sydän on pysähtynyt. Sydän pitää elävät olennot elossa. Minusta aika yksinkertainen asia.
Aivokuollut ihminen on Suomen lain mukaan kuollut, vaikka elintoimintoja pidettäisiinkin keinotekoisesti yllä (esim. elinluovutusta varten).
 
Sä oot yhdessä aiemmassa keskustelussa sanonut, että soisit kuolemantuomion abortin hankkineille, koska et hyväksy murhaamista missään muodossa. Mikäs muu se kuolemantuomion täytäntöönpaneminen on kuin murha?
Olenkin sanonut, että hyväksyn kuolemantuomion murhaajille, koska ne eivät ole minulle ihmisiä vaan jätettä, joka tulee poistaa maapallolta. Edelleen. Täten se ei ole murha, se on roskanpolttoa.
 
Olenkin sanonut, että hyväksyn kuolemantuomion murhaajille, koska ne eivät ole minulle ihmisiä vaan jätettä, joka tulee poistaa maapallolta. Edelleen. Täten se ei ole murha, se on roskanpolttoa.
Niin, ja abortoidut soluklöntit poltetaan jätteenä. Eivät nekään siis ole ihmisiä vaan jätettä. Tuo ylempi oli siis sinun mielipiteesi, alempi taitaa olla käytäntö.
 
"vieras"
Olenkin sanonut, että hyväksyn kuolemantuomion murhaajille, koska ne eivät ole minulle ihmisiä vaan jätettä, joka tulee poistaa maapallolta. Edelleen. Täten se ei ole murha, se on roskanpolttoa.
Olen pohtinut ikääsi ja koulutustasi, voisitko kertoa niistä? Harvemmin tapaa noin ehdottoman tuomitsevaa ihmistä, mietin vaan että kuinka paljon on vielä teini-iän ehdottomuutta..
Olisiko Hitler ja Stalin pitänyt abortoida?
 
Niin, ja abortoidut soluklöntit poltetaan jätteenä. Eivät nekään siis ole ihmisiä vaan jätettä. Tuo ylempi oli siis sinun mielipiteesi, alempi taitaa olla käytäntö.
Mä polttaisin ainoastaan murhaajat, mieluiten toki elävältä, mut se ei kans ois varmaan reilua. Edes eläimille ei tehdä niin, tosin ne on kuitenkin viä ylempiä tossa ns. arvoasteikossa. Hmm.
 
[QUOTE="vieras";25926442]Olen pohtinut ikääsi ja koulutustasi, voisitko kertoa niistä? Harvemmin tapaa noin ehdottoman tuomitsevaa ihmistä, mietin vaan että kuinka paljon on vielä teini-iän ehdottomuutta..
Olisiko Hitler ja Stalin pitänyt abortoida?[/QUOTE]
Mielestäni Hitleria ja Stalinia ei olisi pitänyt abortoida, koska silloin maailma ei olisi sellainen kuin se on nyt. Niin mahdollisesti kuin julmaa se olikin, mutta Hitlerin ajaltaon ollut paljon erittäin hyödyllistä tutkimustyötä, koska silloin kokeitatehtiin juutalaisilla.
Teini-ikäinen en ole, koulutuksestani ja iästäni löytyy varmasti lisätietoa useastakin eri ketjusta, nauti etismisestä.
 
"vieras"
Mielestäni Hitleria ja Stalinia ei olisi pitänyt abortoida, koska silloin maailma ei olisi sellainen kuin se on nyt. Niin mahdollisesti kuin julmaa se olikin, mutta Hitlerin ajaltaon ollut paljon erittäin hyödyllistä tutkimustyötä, koska silloin kokeitatehtiin juutalaisilla.
Teini-ikäinen en ole, koulutuksestani ja iästäni löytyy varmasti lisätietoa useastakin eri ketjusta, nauti etismisestä.
No muistelisin että 19v, koulutusta en tiedä. Mielestäni ihan nätisti kysyin, joten kai voit vastata jos et ennenkään niitä salaisuuksina ole pitänyt.

PS. Samat tutkimukset olisi onnistunut ilman Hitleriäkin.
 
Kepsis
Mielestäni Hitleria ja Stalinia ei olisi pitänyt abortoida, koska silloin maailma ei olisi sellainen kuin se on nyt. Niin mahdollisesti kuin julmaa se olikin, mutta Hitlerin ajaltaon ollut paljon erittäin hyödyllistä tutkimustyötä, koska silloin kokeitatehtiin juutalaisilla.
Teini-ikäinen en ole, koulutuksestani ja iästäni löytyy varmasti lisätietoa useastakin eri ketjusta, nauti etismisestä.
Sanoisin ennemmin että hitler on hyvä muistutus siitä mitä käy kun annetaan liikaa tilaa totaaliselle manipuloivalle vajukille ja sitä kautta arvokas opetus ihmiskunnalle. Keksintöjä ja tutkimuksia on aina saatu tehtyä ilman kansanmurhaakin.
 
  • Tykkää
Reactions: waninka ja Tepadj
[QUOTE="vieras";25926509]No muistelisin että 19v, koulutusta en tiedä. Mielestäni ihan nätisti kysyin, joten kai voit vastata jos et ennenkään niitä salaisuuksina ole pitänyt.

PS. Samat tutkimukset olisi onnistunut ilman Hitleriäkin.[/QUOTE]
Mistä tiedät että samoja tutkimuksia olisi tehty, saati aseteollisuuden kasvua sinä aikana. Tutkimuksia tehtiin todella paljon ja erittäin julmasti, vaikea kuvitella että samaa hommaa oltaisiin myöhemmin tehty.
 
"vieras"
Mistä tiedät että samoja tutkimuksia olisi tehty, saati aseteollisuuden kasvua sinä aikana. Tutkimuksia tehtiin todella paljon ja erittäin julmasti, vaikea kuvitella että samaa hommaa oltaisiin myöhemmin tehty.
Vaikea kuvitella.. hmm..
No kun et kerran voi kertoa niin taidat olla täysin kouluttamaton ja ainakin lähellä tuota 19 vuoden ikää. Molemmat asiat paistaa tietämättömyydestäsi ja ehdottomuudestasi. Kyllä iän myötä alkaa näkyä niitä harmaan sävyjäkin, jopa sulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj

Yhteistyössä