Me ollaan vakavasti mietitty Afrikkaan muuttoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";25923716]Joo, mä mietin kans että onko 6kk liian lyhyt aika? Mutta suurin pelko on että mitä jos mä onhoan sitä? Mitä jos mä oon niin kyllästyny ja surullinen ja haluan vaan pois sieltä?

Ai että mua pelottaa tälläiset asiat... mutta samalla se olisi kyllä sen arvoista, jäisi loppuelämäksi muistot..

Ja vaikka mä en ollut 100% tyytyväinen meidän ensimmäiseen lomaan niin nyt pari vuotta myöhemmin mä olen todella ruvennut ikävöimään mieheni sukulaisia. Jutellaan usein puhelimessa hänen siskojensa kanssa ja ne ovat niin ihania ihmisiä

arghhh mä en tiedä mitä tehdä...[/QUOTE]

Alku voi olla kamalaa ja vihaat sitä. Mutta juuri sen takia kannattaisikin olla pidempään aikaan, koska yleensä asiat alkavat helpottumaan ajan kanssa ja paikka ei tunnukaan enää niin hirveältä. Lyhyemmältä matkalta jää helpommin paska maku suuhun.

[QUOTE="aloittaja";25923914]Maa olis Ghana ja kieli Twi...[/QUOTE]

Mielenkiintoista! Tuollaisia harvinaisia kieliä ihan joka puolella opitakaan. Jos sinun sinne tekee mieli, niin miksette ihmeessä lähde? Kerran sitä vain eletään, ja aina sieltä pääsee pois.

[QUOTE="vieras";25924167]Veikkaan jotain Itä-Helsingin tai Vantaan ongelmalähiötä kaupungin vuokrakasarmissa.[/QUOTE]

Kerro sinä asiantuntija, mitkä ovat näitä ongelmalähiöitä kun itse lähiössä asuvana en ole sellaiseen ongelmaan tutustunut?

[QUOTE="aloittaja";25923765]mä olen kans lukenut aika paljon tästä aiheesta joitakin vuosia sitten, ja täytynee sanoa että en ole afrikkalaisesta kaappaajasta vielä lukenut.[/QUOTE]

Löytyyhän näitä esimerkkejä ihan Suomestakin, Nassim Bouteldja ja Sabiran isä, nimeä en nyt muista.

[QUOTE="aloittaja";25925349]No Helsingissä asutaan mutta enpäs nyt tarkemmin sitten rupea setvimään :) oletko yhdessä ghanalaisen kanssa vai ihan muuten vain kyselet?[/QUOTE]

joo,olen naimisissa ghanalaisen kanssa :) jos haluat laittaa yksityisviestiä,niin tee itsellesi musta nimimerkki :wave:

Yhteistyössä